En tykkään lihavista yhtään, sanoi tindertyyppi
Olen 175 cm ja 74 kg ja hän sanoi puhelimessa; sähän oot läski noilla mitoilla, en tykkää. Poisti osuman samantien.
Tuntui kyllä törkeeltä, mutta hyvä kun näytti saman tien mikä on.
Kommentit (41)
Jotkut näyttää lihavilta, jos kilot väärissä paikoissa.
Jotkut haluavat itselleen esineen, ei ihmistä.
Jotkut haluavat ihmissuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ees nähnyt, mitat riitti. Mua nauratti, koska olen ihan hemmetin hyvän näköinen, kurvikas 100-68-100
Noi sun mitat on hyvät! Miehet vinkuu etteivät tapaa Tinderissä ketään, onko ihme?
Mulle Tinder-mies sanoi ettei halua viestitellä kun on enemmään sellainen Face to spre ad legs -tyyppi. Poistoon meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ees nähnyt, mitat riitti. Mua nauratti, koska olen ihan hemmetin hyvän näköinen, kurvikas 100-68-100
Uskokoon ken tahtoo.
Nykyisin haetaan itselleen vaan esinettä, juuri niin. Rakkaus ei meritse mitään
entäs jos hän haki jotain muutaku isoja patalappuja kainaloissa :D saattaa olla petit miehiä
Jos on oikeasti sporttinen, niin lihaksista voi tulla painoa, vaikka olisi timmi. Itse olisin laittanut kuvan perään tuolle miehelle, jos ap:n kertoma on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluavat itselleen esineen, ei ihmistä.
Jotkut haluavat ihmissuhteen.
Näinkin, mutta vetoa ei voi pakottaa syntymään. Niin kylmää kuin se onkin, niin on aivan luontaista tuntea vetoa normaalin painoiseen ihmiseen.
En puhu nyt ap:n mitoista.
Se oli luultavasti itse lyhyt kääpä, housuissa prinssinakki.
Aika rajoilla on heti jo suhteen alussa.
Ja sitten nuo samat totaali urpot ihmettelee miksi ovat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti sporttinen, niin lihaksista voi tulla painoa, vaikka olisi timmi. Itse olisin laittanut kuvan perään tuolle miehelle, jos ap:n kertoma on tosi.
Naisilla ei lihakset niin paljon paina. Luuletko että fitness naiset jotka treenaa kovaa painaa pituuteen nähden noin paljon edes offilla? Ei todellakaan!
Onhan toi aika lähellä ylipainoa ja kun ottaa vielä huomioon miten painolle yleensä parisuhteessa käy...
Hänellä on vapaus omaan mieltymykseensä. Hyvä kun sano heti, eikä antanut turhaa toivoa
En minäkään tykkää ylipainoisista. On muuten jännä juttu että naiselle on ok sanoa ettei tykkää lyhyestä miehestä, mutta miehen olisi tykättävä ylipainoisesta naisesta :D ylipaino ei nyt vaan oikein luo sitä kipinää.
Sika