Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akin ja Ritan rakkausdieetit 24.2

Vierailija
24.02.2016 |

Mitäs aatoksia tämän illan ohjelmasta? 😊

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta ei kyllä paljon romantiikkaa heru.

Vierailija
2/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Rita on ihania :) ennen tätä ohjelmaa olin TODELLA epäluuloinen heitä kohtaan, mutta nyt mielikuva on paljon positiivisempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, herkkä mies tuo Aki. Ja miehet tosiaan on monesti niitä jotka enempi sitä tunnetta kuitenkin tuntuis kaipaavan. Naiset on monesti tosi vahvoja.

Jänniä oivalluksia. . itsekin kun pientä poikaa kasvatan. . ja tyttöä. . mutta ne miehet monesti kaipaa oikeasti sitä hellyyttä. Eikä vaan seksiä niinkuin me naiset monesti kuvitellaan.

Tämmösiä mietteitä.

Voi kun tuokin pari tuosta jatkaisi yhteen hiileen puhaltamista. Laittaisivat parisuhteen etusijalle. Ja tuo nainen välillä antaisi suurin tuolle miehelleen ilman irvistystä.

Kaikkea hyvää heille. Ihanaa, että onnistuivatm

Vierailija
4/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suukon, eikä suurin

-3

Vierailija
5/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin myötätuntoa miestä kohtaan. Naisella oli ihmeellinen tylyhkö tyyli, mutta eipä me tietysti heidän parisuhteestaan juuri mitään tiedetä.

Vierailija
6/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nainen oli vahva tuossakin suhteessa . Sama se on monilla muilla, niin myös meillä kotona.

Jotenkin omat silmät avautuivat paljon ja näin tuossa heidän suhteessa paljon samaa kuin meidän.

Aion kyllä yrittää myös helliä ja huomioida omaakin miestä enempi täällä kotona. Tunsin myös myötätuntoa ja toisaalta kyllä ymmärsin myös naista ja pystyin samaistumaan häneen.

Naiset on tosiaan hirmu vahvoja. Meiltä odotetaan valtavasti ja jos miettii että heilläkin kolme lasta. Siinä on oltava vahva, ei oikein muu auta.

Vierailija
7/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin ne Jutan tekopirteät jutut.

Vierailija
8/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, nro 6. Tunsin piston sydämessäni. Tiedän, että minunkin mieheni saisi sympatiaa, ja itse olisin varmaan pidättyväinen, koska välit ovat mitä ovat. Tuokin pariskunta oli ollut eron partaalla. Ei ole helppoa halailla luontevasti.

Vierailija
9/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös Jutan ohjelmista. 😊 Kaikki tämmöiset kiinnostaa missä tehdään ihmisille hyvää. Kohta alkaa taas Jutalta uusi ohjelma, sitäkin innolla odotan .

Vierailija
10/14 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta nro. 8. Ja 17 vuotta olleet yhdessä, laskin nopeasti että nainen ollut 17 ja mies 21 kun alkaneet seurustelemaan.

Siihen mahtuu monia vaiheita.

Mun mies saisi varmaan myös kaikkien sympatiat ja minä olisin se kylmäkiskoinen pirttihirmu. Olen kasvanut tähän rooliin. Osin äitiyden ja lasten myötä. Pakko pitää monta lankaa käsissä.

Kyllä se myös katkeruutta on tuonut meidän suhteeseen, kun olen toivonut että mieskin enempi osallistuisi. Luulen, että tuossa suhteessa kenties vähän samaa ongelmaa.

Miehet tosiaan on suurpiirteisempiä. .itte ei se elämä ja arki rullaisi jos joku ei sitä tee ja järjestele Usein se on nainen.

-6

Vierailija
11/14 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmasta tekee mielenkiintoisen just se, että pariskunnan välit saattavat olla hyvinkin kylmäkiskoiset. Mitä ideaa olisi seurata jonkun Hanipöö-Kultsipuppeli-pariskunnan dieettiä.

Hyvä Aki ja Rita! En olisi ikinä uskonut, että ohjelmasta tulee noin hyvä, ja että osaatte olla noin empaattisia!

Vierailija
12/14 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita ja Aki tuntuvat miellyttävämmiltä ohjelmasta toiseen. Mielikuva heistä on kyllä nyt muuttumassa täydellisesti. 

Vierailija
13/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin ensimmäisen jakson, ajattelin että tämä on tätä ihan samaa mitä Jutta on jo ohjelmissaan jo tehnyt. Mutta jakso jaksolta minäkin olen alkanut tykkäämään tästä. Tässä tuodaan parit kivalla tavalla esiin ja Aki ja RIta oikeasti osaavat auttaa heitä kokonaisvaltaisesti. Peukku tälle jaksolle! :)

Vierailija
14/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta tajusin, että tuon ohjelman Rita oli myös Martina ja Hengenpelastajat ohjelmassa. Tykkään hänestä, miestään en tiedä mistä on.