Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
1641/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tossa Heidi-Mariassa ärsyttää ihan kaikkia, tosi söpö ja uniikin oloinen nainen, ei tarvii analysoida kaikkea niin paljon

Vierailija
1642/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom sanoi, että Heidi on ujo,mutta toisaalta haluaa olla huomion keskipisteenä. Lisäksi piti Heidi negatiivisena ja lisäsi siihen että hän on itse positiivinen ja tarvitsee positiivisuutta ympärilleen. No jos vastakohdat sitten täydentää...

Ja lisäksi Tom sanoi, että HM on varautuneen ujo, ei normaalilla tavalla ujo. Ja HM itse toivoi Tomin herättävän taas hänet hymyilemään.

Mutta miehethän rakastavat haasteita. Toivottavasti Tom ei nuupahda tuon haasteen alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tossa Heidi-Mariassa ärsyttää ihan kaikkia, tosi söpö ja uniikin oloinen nainen, ei tarvii analysoida kaikkea niin paljon

No ei, mutta jotenkin kaikessa söpöydessään ja viehättävyydessään toisaalta lähes uhkaava tyyppi. Kaksijakoinen. Juuri sellainen nainen joka tyttöporukassa saa muut hieman varpailleen ja varovaksi siitä, mitä voi sanoa ja miten voi sanoa, ettei tämä henkilö nouse takajaloilleen. 

Vai olenko ainoa, jonka mielestä tämä tuli ilmiselväksi ohjelman kuluessa?

Vierailija
1644/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä. Heidi-Maria on suloinen, oikeasti rakastunut, herkkä, mutta hieman varautunut ja ujo ihminen. Ei ole mitään pirttihirmua nähnytkään.

Enemmän se Nora vaikutti pirttihirmulta. Kuten Tom sanoi, niin Nora vaikuttaa aggressiiviselta.

Piiloaggressiivisuutta on vaikea huomata noin hyvin leikatussa ohjelmassa, mutta tuli se paikoittain esiin.

Esimerkiksi siinä kohtauksessa, jossa naiset olivat juuri tulleet Jenkkilään ja miettivät Annen kanssa millainen asunto Tomilla on ja onkohan se mancave. Anne kysyi naisilta, että voitteko siivota sen, jos on tarvetta, niin siihen Nora heti tiuskaisi, että "minä en ainakaan siivoa" ja Heidi-Maria taas totesi, että "minä voin siivota".

Heidi-Maria vaikutti Tomin suhteen paljon joustavammalta ja rakastuneemmalta. Nora taas äkkiväärältä pikkutytöltä.

Toki H-M olikin paljon aikuisempi. Nora taisi olla 7 vuotta Heidi-Mariaa nuorempi ja se kyllä näkyi rivien välistä.

Terv. Pirttihirmu, joka tunnistaa toisen samanlaisen sellaisen nähdessään :)

Vierailija
1645/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä. Heidi-Maria on suloinen, oikeasti rakastunut, herkkä, mutta hieman varautunut ja ujo ihminen. Ei ole mitään pirttihirmua nähnytkään.

Enemmän se Nora vaikutti pirttihirmulta. Kuten Tom sanoi, niin Nora vaikuttaa aggressiiviselta.

Piiloaggressiivisuutta on vaikea huomata noin hyvin leikatussa ohjelmassa, mutta tuli se paikoittain esiin.

Esimerkiksi siinä kohtauksessa, jossa naiset olivat juuri tulleet Jenkkilään ja miettivät Annen kanssa millainen asunto Tomilla on ja onkohan se mancave. Anne kysyi naisilta, että voitteko siivota sen, jos on tarvetta, niin siihen Nora heti tiuskaisi, että "minä en ainakaan siivoa" ja Heidi-Maria taas totesi, että "minä voin siivota".

Heidi-Maria vaikutti Tomin suhteen paljon joustavammalta ja rakastuneemmalta. Nora taas äkkiväärältä pikkutytöltä.

Toki H-M olikin paljon aikuisempi. Nora taisi olla 7 vuotta Heidi-Mariaa nuorempi ja se kyllä näkyi rivien välistä.

Me puhutaan aidasta ja sinä seipäästä. 

Vierailija
1646/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä analyyseja ei pidä ottaa liian tosissaan. Meistä jokaisesta kirjoittajasta tulisi varmaan aika hurjat ja osittain oikeat ja osittain väärät analyysit, jos meistä olisi vastaavaa materiaalia saatavilla. Mutta kai näitä saa pyöritellä, kun kerran viihteeksi näitä ohjelmia tuotetaan. 

Vierailija
1647/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka analysoimme täällä mitä on tapahtunut ja mitä ei emme kuitenkaan tiedä mitä näiden ihmisten välillä todellisuudessa on tai ei ole ollut. ei erick varmaan "kohteliaana jenkkinä" pidä yhteyttä syksystä kevääseen ihmiseen jonka on tavannut tällaisen kokemuksen kautta ja näissä merkeissä jos kaikki olisi sille ollut tuon valinnan kohdalla "ihan sama". mutta itse saan sen kuvan, että erick ja katariina eivät ole halunneet puhua toimittajille sen enempää toisistaan kuin kameralle. heidän kommenteistaan käy selväksi ettei heillä ole suhdetta ja kumpikin sen tietää, mutta otsikko viittaa ihan muuhun... mutta jos otsikko olisi "emme ole yhdessä, emme rakastuneita eikä tulla olemaan" eihän sitä kukaan lukisi. tällä tavalla myös välttävät julkisuutta tulevaisuudessa yhdessä tai omilla tahoillaan, kun muut parit voivat joutua uutisoinnin kohteeksi jos suhteet eivät toimi. 

Vierailija
1648/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnat olivat varmaan parhaat mahdolliset. Ida ja Heidi-Maria ovat söpöjä ja ihania, kukapa mies ei heitä haluaisi. Erick sen sijaan ei varmaan oikeasti löytänyt itseään kiinnostavaa naista tarjokkaista, mutta valitsi varmaan omalta kohdaltaan se parhaan vaihtoehdon, kielitaitoisen ja fiksun.

Jostain syystä itseäni oksetti Satun outo ulkonäkö, eleet ja outo määkivällä äänellä tapahtunut mongerrus, ja Tiia vaikutti kyllä super-biatchilta joka todellakin yliarvioi oman kauneutensa.

Hyvä ettei ainakaan heitä Jesse valinnut...

Vierailija
1649/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vielä se että Satu on varmaan ihan mukava ihmisenä, mutta olemus on jotenkin outo ja kummallinen.

Ida puhui muuten aivan erinomaista englantia, siksikin hän oli hyvä valinta, kauniin olemuksen lisäksi.

Vierailija
1650/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sarja saadaan kasaan myös ensi vuonna, ei noita naimattomia tositelkkuohjelmiin haluavia nuoria amerikansuomalaisia miehiä varmaan ihan mielettömästi ole.

Missä tämän sarjan poikamiesten hakua on muuten jenkeissä mainostettu? Eli mitä kanavia pitkin nämä miehet on ylipäätään löydetty?

Vierailija
1651/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jessen Snapchatissa viime yöltä on kaikkea muuta kuin telkkarinkatselua, bailausta baarissa kyllä :D

Tosin mistäs tiedän, onko sitä showta katsottu ennen tai jälkeen tai alunperinkään eilen.

Vierailija
1652/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erick meditoi kuistillaan ennen valintaa ja viimeistä pudotusta... ostanut Katariinalle tarot kortit jos ymmärsin oikein. Jos nää kaksi ei ole tavalla tai toisella oikeita toisilleen niin olen yllättynyt! :D :D :D

Vierailija
1653/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa-Liisa kirjoitti:

Valinnat olivat varmaan parhaat mahdolliset. Ida ja Heidi-Maria ovat söpöjä ja ihania, kukapa mies ei heitä haluaisi. Erick sen sijaan ei varmaan oikeasti löytänyt itseään kiinnostavaa naista tarjokkaista, mutta valitsi varmaan omalta kohdaltaan se parhaan vaihtoehdon, kielitaitoisen ja fiksun.

Jostain syystä itseäni oksetti Satun outo ulkonäkö, eleet ja outo määkivällä äänellä tapahtunut mongerrus, ja Tiia vaikutti kyllä super-biatchilta joka todellakin yliarvioi oman kauneutensa.

Hyvä ettei ainakaan heitä Jesse valinnut...

Juuri näin.

Veit sanat suustani! :)

Vierailija
1654/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa-Liisa kirjoitti:

Sanotaan vielä se että Satu on varmaan ihan mukava ihmisenä, mutta olemus on jotenkin outo ja kummallinen.

Ida puhui muuten aivan erinomaista englantia, siksikin hän oli hyvä valinta, kauniin olemuksen lisäksi.

Satu vaikutti yksinkertaiselta ja lapsekkaalta ihmiseltä. Ei hänen kanssaan ainakaan mitään älyllistä voi puuhata.

Vierailija
1655/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomppa-Liisa kirjoitti:

Satu vaikutti yksinkertaiselta ja lapsekkaalta ihmiseltä. Ei hänen kanssaan ainakaan mitään älyllistä voi puuhata.

Jessellähän nämä älylliset harrastukset tuntuivat olevan kovin tärkeitä.

Vierailija
1656/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomppa-Liisa kirjoitti:

Jessellähän nämä älylliset harrastukset tuntuivat olevan kovin tärkeitä.

Jessehän on akateemisesti koulutettu bisnesmies, joka pyörittää omaa yritystä.

Eli ei todellakaan sopiva match Satulle noin älyllisellä puolella.

Satu pääsi noin pitkälle pelkillä ulkoisilla avuilla ja sillä, että antoi Jesselle hellyyttä, jota tämä kaipasi.

Jenkkilään taas oli pakko ohjelmaformaatin mukaan valita kaksi naista, joten joku oli pakko sinne ottaa Idan lisäksi. Mieluummin harmiton Satu kuin negatiivinen ja piikittelevä Tiia.

Vierailija
1657/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta jotenkin kaikessa söpöydessään ja viehättävyydessään toisaalta lähes uhkaava tyyppi. Kaksijakoinen. Juuri sellainen nainen joka tyttöporukassa saa muut hieman varpailleen ja varovaksi siitä, mitä voi sanoa ja miten voi sanoa, ettei tämä henkilö nouse takajaloilleen. 

Paha mennä sanomaan, miten oikeassa ollaan, mutta sama tunne tuli minullekin. Sen tyyppinen ihminen, joka on toki pohjimmiltaan kiva ja jopa iloluonteinenkin, mutta joka esim. ystävien kesken tapaamisia sovittaessa pitää huolen, että hänen aikataulunsa ovat tärkeimmät ja joka närkästyy siitä, jos joku myöhästyy 5 minuuttia, koska "minä jouduin odottamaan". Kontrollifriikki oman elämänsä suhteen ja ei kenties kaikkein joustavin tästä syystä toisia kohtaan. Toisin sanoen ihmistyyppi, jollaisen kanssa mä en vaan yhtään tule toimeen.

Vierailija
1658/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä siivouskommentti Noralta oli enemmän sellainen että hän ei miesten sotkuihin koske. Enhä mäkään jenkkeihin lähtis kenenkään kotia siivoomaan...

nora ei vaikuta tytöltä joka kaipais jotain prinssiä eikä itse halua olla sellaisessa perinteisessä naisen roolissa. Voisin kuvitella että Nora sanoo varmaan aika suoraan takaisin tai eikö se Tom itse sanonu pudotuksessa että on suorasanainen? Ehkä se sit tuntuu aggressiiviselta. Nora otti erittäin viilipyttymäisesti vastaan Tomin ilkeät kommentit (kuten se valkosipuli juttu) eikä ole komennellut missään vaiheessa eli pirttihirmu ei ole oikea sana. Jotenkin itsenäinen ja viileä joka ehkä tuntuu agresdiivisuudelta? No joo taas keittiöpsykologiaa mut mun mielestä pirttihirmulla olis kyllä pikkasen erilaiset vibat kuin Noran touhut kun en mä ole häntä nähnyt näissä pätkissä agressiivisena tai komentelevana.

Vierailija
1659/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl oo nähny et kukaan "äkkiväärä pikkutyttö" olis noin kypsän oloinen... Ei ehkä halu nyt lapsia mut kyl siel korvien välis jotain oli muutakin kuin laulun sanoja. Ootteko kattonu Noran instaa? Siis se on yrittäjä, kertoo paljon ihmistyypistä. Ei mikää tyhmin likka.

Vierailija
1660/1792 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha mennä sanomaan, miten oikeassa ollaan, mutta sama tunne tuli minullekin. Sen tyyppinen ihminen, joka on toki pohjimmiltaan kiva ja jopa iloluonteinenkin, mutta joka esim. ystävien kesken tapaamisia sovittaessa pitää huolen, että hänen aikataulunsa ovat tärkeimmät ja joka närkästyy siitä, jos joku myöhästyy 5 minuuttia, koska "minä jouduin odottamaan". Kontrollifriikki oman elämänsä suhteen ja ei kenties kaikkein joustavin tästä syystä toisia kohtaan. Toisin sanoen ihmistyyppi, jollaisen kanssa mä en vaan yhtään tule toimeen.

Höpönlöpö.

Kyllä on ihan väärät tulkinnat.

Käykääpä katsomassa Takkalan instasta kuvia Heidi-Mariasta ja Tomista tältä viikolta.

Heidi-Maria ja Tom ovat umpirakastuneita ja niin rentoja ja hyväntuulisia.

Mistään takakireydestä tai kontrollifriikkeydestä ei ole tietoakaan! 

https://www.instagram.com/takkala/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme