Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun lemppari pari oli Erick ja Katariina, mutta on kyllä ihme artikkeli niistä kirjoitettu. jos Katariina on kerta sanonut että veri vetää ulkomaille, muttei tiedä mihin maahan niin miten ne voi sitten kirjoittaa että yhteenmuutto voi olla mahdollinen tulevaisuudessa? siis eikö se just ole sanonut ettei aio jäädä odottelemaan toista samasta syystä kuin Erick..? siis hä?
nää kaksi vissiin jatkaa ihan yhtä mystisellä linjalla kuin ohjelmassakin. jotain niiden välillä on mun mielestä ollut aistittavissa ohjelmankin kautta, joten ehkä ne pitää yhteyttä vieläkin.
mut ihme uutisointia... molemmat sanoo ettei ole yhdessä ja sitten kuitenkin yritetään antaa vaikutelma että on tulevaisuutta.
Minulle tuli käsitys, että ehkä Katariina olisi valmis suhteeseen Ericin kanssa, mutta Eric on se jarruttava osapuoli ollut.
– Jos Katariina sattuisi tapaamaan jonkun ihmisen, josta hän todella pitää, niin en haluaisi hänen pidättelevän mitään, vain sen takia, että minulla ja hänellä saattaisi joskus olla jotain. Haluan hänen olevan onnellinen, Erick toteaa.
– Meillä pitää olla vapaus valita ja elää valitsemaamme elämää. Ei voi jäädä odottamaan toista, sillä sitä ei välttämättä koskaan tapahdu. Jos meidän välillämme on sitä jotain, niin löydämme kyllä toisemme, kun aika ja paikka ovat oikeat, Katariina komppaa.
Kuulostaa siltä, että kemiaa on ollut mutta kumpikaan ei ole ihan mukana jutussa. Verraten muihin pareihin sanoisin, että tässä on kaksi aikuista ihmistä, jotka tietävät kuinka paljon työtä suhde vaatii alkuhuuman jälkeen.
Tätä lukiessa tulee myös tunne että tässä halutaan myös tehdä uutinen jostain asiasta väkisin. Kovin ristiriitaista tekstiä minun mielestäni.
Se on ristiriitaista nimenomaan sen takia, että pari on sopinut, ettei tässä nyt missään oikeassa suhteessa olla, mutta Katariina selvästi vielä toivoo tilanteen muuttuvan tulevaisuudessa. Tulee elävästi mieleen eräs nettisuhde, joka minulla oli parikymppisenä. Itse olin ihan rakastunut, jostain käsittämättömästä syystä, ja mies lähinnä vaan nautti huomiosta. Siinä iässä en osannut miettiä tulevaisuutta vielä kovin realistisesti ja kuvittelin, että jos joskus tapaamme, niin kaikki järjestyy jotenkin maagisesti. Oli yllättävän vaikeaa päästää irti niistä harhakuvitelmista. Nyt kun olen ollut ihan oikeassa etäsuhteessa, niin tiedän, kuinka paljon se vaatii molemmilta osapuolilta. Tärkeintä on nimenomaan sitoutuminen, joten turha kuvitella, että tuollainen "ollaanks me vai eikö olla" -säätö koskaan etenee siihen pisteeseen, että toinen muuttaisi koko elämänsä. Katariina tietää sen varmaan sisimmässään itsekin, koska sanoi, etteivät ole siinä tilanteessa, että kumpikaan voisi edes ajatella yhteenmuuttoa. Miten tuo suhde muka koskaan etenisi siihen pisteeseen? Selvästi heidän pitäisi asua samassa maassa, että suhde etenisi mihinkään, eikä se ole mahdollista ennen sitoutumista. Toivottavasti Katariina tämän tajuaa ja nuo "ehkä sitten joskus" -maalailut on vaan haastattelijan ansiota. Mua oikeasti harmittaa hänen puolestaan, jos tunteet Erickiä kohtaan estää häntä olemasta avoin muita miehiä kohtaan. Been there done that. Tauko yhteydenpidossa voisi olla paikallaan.
Kommenteista joita on kirjoitettu ja näytetty ohjelmassa voi vetää erilaisia johtopäätöksiä... mutta totuus voi olla toinen. Luin itse artikkelin koskien Erickin ja Katariinan suhdetta ja minusta se että Katariina sanoo kokevansa todennäköiseksi sen että muuttaa vielä ulkomaille, mutta ei tiedä minne kertoo sen ettei hän elättele mitään toivoa Erickin suhteen.
Ja jos tämä ohjelma on kuvattu viime syksynä niin paljon on varmasti heidänkin elämissä ehtinyt tapahtua. Ehkä molemmat on tahoillaan jo suhteissa, mutta eivät halua puhua asiasta medialle ja ovat vain "leikissä mukana" loppuun saakka?
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista joita on kirjoitettu ja näytetty ohjelmassa voi vetää erilaisia johtopäätöksiä... mutta totuus voi olla toinen. Luin itse artikkelin koskien Erickin ja Katariinan suhdetta ja minusta se että Katariina sanoo kokevansa todennäköiseksi sen että muuttaa vielä ulkomaille, mutta ei tiedä minne kertoo sen ettei hän elättele mitään toivoa Erickin suhteen.
Ja jos tämä ohjelma on kuvattu viime syksynä niin paljon on varmasti heidänkin elämissä ehtinyt tapahtua. Ehkä molemmat on tahoillaan jo suhteissa, mutta eivät halua puhua asiasta medialle ja ovat vain "leikissä mukana" loppuun saakka?
siis eihän tossa artikkelissa mikään oikeasti anna kuvaa että kumpikaan näistä kuvittelisi mitään! kaksi ihmistä jotka on tulleet hyvin juttuun, jotka keskittyvät omaan elämäänsä ja antavat romantiikan-nälkäisille tv-katsojille vähän spekuloitavaa... jos nämä kaksi on tapailleet ilman kameroita täällä ja jenkkilässä ovat sen osanneet pitää hyvin salassa ja varmaan naureskelevat keskenään näillekin jutuille!
– Emme ole mikään pariskunta virallisesti, mutta uskon siihen, että puolin ja toisin meillä on se tunne, että haluamme vielä nähdä, Katariina kertoo. ---> haluamme vielä nähdä. tämä ei tarkoita suhdetta. voi tarkoittaa lounasta.
– Mitään kihloja tai äkkimuuttoja ei siis ole luvassa, mutta pidämme edelleen yhteyttä. Kai sekin jo jostain kertoo, että haluamme olla yhteydessä vielä näinkin pitkän ajan jälkeen, hän jatkaa. ---> ehkä siitä että pitävät toisistaan ihmisinä
– Jos Katariina sattuisi tapaamaan jonkun ihmisen, josta hän todella pitää, niin en haluaisi hänen pidättelevän mitään, vain sen takia, että minulla ja hänellä saattaisi joskus olla jotain. Haluan hänen olevan onnellinen, Erick toteaa. ---> "että minulla ja hänellä saattaisi joskus olla jotain" . ehkä on ehkä ei.
– Meillä pitää olla vapaus valita ja elää valitsemaamme elämää. Ei voi jäädä odottamaan toista, sillä sitä ei välttämättä koskaan tapahdu. Jos meidän välillämme on sitä jotain, niin löydämme kyllä toisemme, kun aika ja paikka ovat oikeat, Katariina komppaa. ---> "Ei voi jäädä odottamaan toista, sillä sitä ei välttämättä koskaan tapahdu" ehkä on ehkä ei.
ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee! kysykää vaikka suoraan niiltä siellä instagramissa jossa käytte kyttäämässä!
Vierailija kirjoitti:
Odotin Erickin sanovan, ettei voi valita kumpaakaan, koska tunteita ei ole. Valinta tuntui palkinnolta, joka Erickin oli pakko jakaa. Jos Erickin mielestä Katariina voi ottaa toisen miehen sellaisen tavatessaan, niin ei kyllä todellakaan ole kiinnostunut. Pussailu valinnan jälkeen näytti hitokseen väkinäiseltä.
Odotin ihan samaa, tai sitten jostain olisi kaivettu esiin toinen ruusu ja Erick olisi valinnut molemmat ystävämielessä. Ehkä kompromisseja ei nyt sallittu, ettei kävisi kuin aiemmin LC:ssa. Siinähän yksi tosiaan päätti olla tekemättä viimeistä valintaa, kun asiat oli jo aiemmin puhuttu selviksi, eikä tunteita ollut oikein kellekään syntynyt.
Erickille ei ollut koko porukassa tyttöä, josta tämä olisi voinut kiinnostua täysillä. Sehän oli aika alusta asti selvää. Siksi näin kalsea loppuelimineissön, ei suhdetta, välimatkaselitykset. Jos tyyppi olisi oikeasti löytänyt elämänsä rakkauden, esteet olisivat olleet vain hidasteita. Nyt ne olivat kohteliaita tekosyitä selitettäväksi kameralle.
Olin tosi iloinen Jessestä ja Idasta, vaikka olihan tilanne selvä jo pitkään. Hassua, miten mielipiteeni Jessestä muuttui sarjan myötä - hän olikin sitten kaikessa limaisuudessaan ihan mukava mies, otti loppuelimineissönissäkin Sadun tunteet hyvin huomioon ja puhui Idalle ihanasti. Hymyilytti.
Tom ja H-M... Mjoo. Heidi-Mariasta tuli sarjan puolivälissä inhokkini. Onnea vaan Tomille sinne tossun alle.
MITÄ MÄ NYT TEEN KUN TÄMÄ OHJELMA ON OHI??? Olen odottanut tätä jaksosta jaksoon ihan kuumeisesti :D Toivottavasti tulee kakkoskausi uusilla tyypeillä ja mikä tärkeintä, joku reunion-jakso näille!
Hävettää kommentoida tänne mut Ida on jotenkin ihana, positiivinen ja kuten Jesse sanoi ei käyttäydy niin että tiedostaisi oman kauneutensa, mikä tekee siitä vielä kauniimman jotenkin <3 ihanat valinnat kaikilla IMO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin Erickin sanovan, ettei voi valita kumpaakaan, koska tunteita ei ole. Valinta tuntui palkinnolta, joka Erickin oli pakko jakaa. Jos Erickin mielestä Katariina voi ottaa toisen miehen sellaisen tavatessaan, niin ei kyllä todellakaan ole kiinnostunut. Pussailu valinnan jälkeen näytti hitokseen väkinäiseltä.
Odotin ihan samaa, tai sitten jostain olisi kaivettu esiin toinen ruusu ja Erick olisi valinnut molemmat ystävämielessä. Ehkä kompromisseja ei nyt sallittu, ettei kävisi kuin aiemmin LC:ssa. Siinähän yksi tosiaan päätti olla tekemättä viimeistä valintaa, kun asiat oli jo aiemmin puhuttu selviksi, eikä tunteita ollut oikein kellekään syntynyt.
En usko, että on pakko valita. Kun ei Amerikan bätselörissäkään ole pakko kosia ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, miksen muista tuollaista LC:stä!? Henrykö noin teki? Ketkä sillä edes oli siellä jenkkilässä mukana, kun koiranuittaja oli tehnyt oharit?
Jessehän ihastui Idaan jo ihan ekassa jaksossa, kun näki naiset ensimmäisen kerran.
Kertoi, että Ida teki heti alussa suurimman vaikutuksen.
Itselleni kävi samoin. Ekan jakson jälkeen olen pitänyt Idasta kaikkein eniten. Eniten persoonaa, positiivisuutta ja elämäniloa kaikista naisista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, miksen muista tuollaista LC:stä!? Henrykö noin teki? Ketkä sillä edes oli siellä jenkkilässä mukana, kun koiranuittaja oli tehnyt oharit?
Matti ei valinnut kumpaakaan. Henrin naiset oli Sari ja Hannele.
Hashtag yolo kirjoitti:
Hävettää kommentoida tänne mut Ida on jotenkin ihana, positiivinen ja kuten Jesse sanoi ei käyttäydy niin että tiedostaisi oman kauneutensa, mikä tekee siitä vielä kauniimman jotenkin <3 ihanat valinnat kaikilla IMO
Heh. Juuri kirjoitin samaa. Idassa on karismaa ja luonnetta. Ja tietenkin sitä luonnonkauneutta. Aivan hurmaava tapaus. :)
Vierailija kirjoitti:
Jessehän ihastui Idaan jo ihan ekassa jaksossa, kun näki naiset ensimmäisen kerran.
Kertoi, että Ida teki heti alussa suurimman vaikutuksen.
Itselleni kävi samoin. Ekan jakson jälkeen olen pitänyt Idasta kaikkein eniten. Eniten persoonaa, positiivisuutta ja elämäniloa kaikista naisista!
Katsoin eilen finaalin päälle sarjan alkujaksot (2-4) ja näin jälkiviisaana tuo on niin selvää. Idalle on myös leikattu eniten kommentteja mukaan, siis välispiikkejä esim. elimineissöneissä.
Minäkin tykkäsin Idasta alusta asti eniten. Olen tosi iloinen heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko se Matt.
Oon muuten sitä mieltä, että myös Tom oli kertonut H-M:lle etukäteen valitsevansa sen, koska tämä oli omien sanojensakin mukaan rauhallinen ja iloinen. Nora taas tuijottaa silmä kovana Tomia koko elimineissönin ajan ja odottaa jännittyneen näköisenä, mitä sieltä tulee. Ällöttävää tommonen suhmurointi kulissien takana. Vois sitten kertoa sille häviäjällekin, mitä meinaa tehä.
Ida oli kiemurteluinen aivan kuin piikatyttö vanhasta Suomi-fimistä, siis eittämättä luonnonlapsi. Varmaankaan hän ei tiedosta Jessen edessä esiin tulevia maneerejaan kuten jatkuva hiusten harominen, olkapäiden nostaminen korviin asti ja kasvojen jonkinlainen nykiminen. Kummalliselta se silti näyttää tässä kulttuurissa, jossa normi on olla suhteellisen ilmeetön ja "arvokkaan" näköinen tilanteesta huolimatta.
Heidi-Maria oli toisaalta herttainenkin, mutta vaikutti alusta asti hyvin mutkikkaalta ja vaikealta luonteelta. Hän puhui aika paljon itsestään, siitä millainen ei ole ja millainen on. Kun hän nyt vaan vastaa aina niin lyhyesti... ja Tomille sanoi, ettei osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Silti hän tuntui odottavan huomiota paljon. Luultavasti tuollaisen ihmisen kanssa on raskasta elää, voimia vaan Tomille.
Katariinasta ja Erickistä sen verran että nousikohan heillä se keskinäinen älyllinen yhteensopivuus niin korkeisiin sfääreihin, etteivät enää oikein tienneet miten edetä spontaanisti. Jotenkin tuollainen vaikutelma tuli, etenkin kun Erick oli huomattavan spontaani Essin kanssa, kun taas Katariinan kanssa kaikki oli sellaista analysointia. Toivottavasti eivät puhkianalysoineet välejään todetakseen, että jäljelle nyt ei jäänyt mitään kipinää.
Oi jos vaikka Yle näyttäis LC:n uudestaan niin sais katsoa uudestaan sen. Siinäkin oli huippuja tyyppejä mukana. Kuten se "koiranuittaja"!! Sari ja Hannelekin oli kivoja naisia -Henry sen sijaan, just panomies.
Vierailija kirjoitti:
Oi jos vaikka Yle näyttäis LC:n uudestaan niin sais katsoa uudestaan sen. Siinäkin oli huippuja tyyppejä mukana. Kuten se "koiranuittaja"!! Sari ja Hannelekin oli kivoja naisia -Henry sen sijaan, just panomies.
Minä en ainakaan jaksaisi katsoa moista soopaa uudestaan. Kukaan ei ollut mukana tositarkoituksella. Markuksen ilmoitti mukaan äiti ja Matt'kin oli mukana tehdäkseen äitinsä iloiseksi. Ja Henri etsi panoseuraa. Ihan turha ohjelma.
Toistan itseäni,mut Katariina oli kiinnostuneempi Erickistä.Erick peruskohtelias jenkki.Amerikkalainen puheenparsi on kohteliaampaa kuin suomalainen ja voi siinä tulla sellasta kulttuurieroa mitä ei heti tajua..voi käsittää toisen kiinnostuneemmaksi kuin hän on."Kun kaikkihan puhuu englantia". Aika törkeetä et piti sit esittää " onnellista paria" kun ei ollut mitään sen syvempää kuin ystävyyttä menossa. Pisteet taas huonosta kässäristä tuossa kohtaa!! 😯Kehonkieli Erickillä kertoi et oli tosi akward-tilanne.
Tom sanoi, että Heidi on ujo,mutta toisaalta haluaa olla huomion keskipisteenä. Lisäksi piti Heidi negatiivisena ja lisäsi siihen että hän on itse positiivinen ja tarvitsee positiivisuutta ympärilleen. No jos vastakohdat sitten täydentää...
No eipä kovin kummoinen yhteys ollut, kun tuohon jäi. Erick taisi puhua syvemmästä yhteydestä, ei syvästä yhteydestä, eli yhteys oli hänen mielestään vain syvempi kuin yhteys Essiin. Ei se siis tarkoita mitään supersyvällistä sielunkumppanuutta. Katariina ja Erick eivät ilmeisesti nähneet enää koskaan ohjelman jälkeen. Katariina tuntui hyvin ihastuneelta, Erick tuntui haluavan vain hoitaa homman purkkiin ja siirtyä eteenpäin.