Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
541/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Ida vain muistuttaa niin paljon Suomisen Ollia! 

Samat ilkikurisesti nauravat silmät, leveä hymy ja aina positiivinen asenne. Ihan on samannäköinen ja oloinen kuin iki-ihana Olli. :)

Terv. Vanhojen Suomi-filmien fani

Aika hakemalla haettua, sori vaan. Minä kun en ainakaan näe tytöllä mitään ulkonäöllistä yhteyttä kuuluisaan isoisäänsä enkä edes itse asiassa edes isäänsä. Positiivinen asenne taas? Liittynee enemmän suomenruotsalaisuuteen.

Terv. Toinen vanhojen Suomi-filmien fani

Vierailija
542/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katariinalla kaunis tukka!

Ida ei kyllä sovi Jesselle ollenkaan.Jotenkin iiihan erityyliset ja oloiset.Vaikka joku sanoisi että vastakohdat vetävät puoleensa,ei heidän tapauksessaan.Ida on vasta 19 niin ei ehkä ole "mies-silmä" niin kehittynyt..Ei tiedä mitä haluaa,eikä tuossa iässä tarvitsekaan.

Heidi-Maria on kyllä tosi viehättävä.Ihan näin naisen näkökulmastakin.Ei mikään vuosisadan kaunotar,mutta hyvä ulosanti(kaunis ääni),vähän hupsu ja erikoinen,hieman arka mutta silti uskalias,kuulas iho ja korkeat poskipäät,kivat silmät,herttainen ja samalla mysteerinen.Jotenkin.....

Joo, Ida on ihan liian "classy"Jesselle, kaikin puolin. Heidi-Maria on symppis, mutta silti jotenkin sillä tavalla, että olen yllättynyt, että joku mieskin näkee sen viehättävyyden. Ei siis perinteisellä tavalla seksikkäin  tai klassisesti kaunein Tomin naisista. Mutta Tomin eleistä ja kaikesta näkee, että se on jo ihan myyty. Hellyyttävää seurattavaa.

Jep. Tom oli todella ihastunut. Punasteli kuin pikkupoika. Hauskaa katsella nuorta ihastusta. :)

Näistä miehistä Tom on parasta aviomiesainesta, Jesse seksuaalisesti puoleensavetävin ja Erickistä saisi hyvän kaverin.

ei vaan Tomista kaveri, E heittämällä sekä seksikkäin että avioainesta, J:llä ei oikein muuta funktiota kuin luoda draamaa. J näyttääkin ihan järkyn vanhalta tyttöjensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satu varmaan lähtee itse. Eikös joku spoilannut sellaista? Sadun sisko oli tosi kaunis! Paljon kauniimpi kuin Satu.

Olin tulossa sanomaan samaa, siis eihän Satu ja siskonsa olleet ollenkaan samannäköisiä vaikka niin ohjelmassa heitettiinkin - sisko oli todellakin paljon paremman näköinen! Eikä vain Satua paremman näköinen vaan siis oikeasti todella kaunis nainen. Ei vaan tainnut kovasti Jessestä tykätä... :D

Erickin naisista en ole oikein ottanut selvää, ainakaan Essistä en kauheasti jotenkin välitä. Enkä tarkoita pelkkää ulkonäköä vaan jotenkin tuntuu, ettei hän olisi Erickin kaltaiselle oikeasti fiksulle tyypille ehkä tarpeeksi kaikkea kaikella tavalla. Tuntuu vähän turhankikattelijalta.

Tom & Heidi-Maria on ihan selvä peli. Heidi-Maria on aivan ihana.

Jessen naisista Ida on suosikkini, mutta koska Jesse on huippuällö niin toivon että valitsee Tiian :D

Hitto että on hyvä ohjelma! Erick on ihana <3

Erickin pisteet laski ropisten, kun hän seuraavan jakson tiivistyksessä sanoi Essille, että "nautin kun joudut kärvistelemään". Eli Erick nautti, kun sai pitää Essiä varpaillaan siitä, valitseeko hän tämän jatkoon vai ei.

Essi sanoi, ettei pitänyt kommentista yhtään ja Essin naamasta näkyi, että Erickin viehätys karisi hänen silmissään. Niin karisi minunkin silmissäni.

Millainen mies leikkii tuollaisia pelejä naisen kanssa, joka on tunnustanut hänelle pitävänsä hänestä, kuten Essi tunnusti kuntosalilla?

Oksettava äijä. En pidä enää Erickistä lainkaan! 

Odottaisin siihen jaksoon asti ja katsoisin, miten se kohtaus oikeasti menee. Ainahan noi teaserit leikataan niin, että niistä saa hurjan kuvan - esimerkiksi viime kerralla Erick sanoi treffiseurastaan ennen mainoskatkoa, että "ei jatkoon" ja todellisuudessa se oli läppä, mutta leikattu ihan kuin tosissaan sanottu. Noista seuraavan jakson mainoksista ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä :)

Mielestäni Tom on kaveriainesta, Erick varsin täydellinen mies joka tavalla (huh mikä adonis!) ja Jesse pelkkä ärsyttävä statisti. Tosielämässä en hengaisi viimeisimmän kanssa hetkeäkään missään mielessä.

Vierailija
544/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariinan tukka aina silmillä ja sitten heittelee päätään, että saisi ne pois....rasittavaa

Ja aurinkolasit aina päässä, vois vähän ajatella.   

Vierailija
545/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satu varmaan lähtee itse. Eikös joku spoilannut sellaista? Sadun sisko oli tosi kaunis! Paljon kauniimpi kuin Satu.

Olin tulossa sanomaan samaa, siis eihän Satu ja siskonsa olleet ollenkaan samannäköisiä vaikka niin ohjelmassa heitettiinkin - sisko oli todellakin paljon paremman näköinen! Eikä vain Satua paremman näköinen vaan siis oikeasti todella kaunis nainen. Ei vaan tainnut kovasti Jessestä tykätä... :D

Erickin naisista en ole oikein ottanut selvää, ainakaan Essistä en kauheasti jotenkin välitä. Enkä tarkoita pelkkää ulkonäköä vaan jotenkin tuntuu, ettei hän olisi Erickin kaltaiselle oikeasti fiksulle tyypille ehkä tarpeeksi kaikkea kaikella tavalla. Tuntuu vähän turhankikattelijalta.

Jessen naisista Ida on suosikkini, mutta koska Jesse on huippuällö niin toivon että valitsee Tiian :D

Erickin pisteet laski ropisten, kun hän seuraavan jakson tiivistyksessä sanoi Essille, että "nautin kun joudut kärvistelemään". Eli Erick nautti, kun sai pitää Essiä varpaillaan siitä, valitseeko hän tämän jatkoon vai ei.

Essi sanoi, ettei pitänyt kommentista yhtään ja Essin naamasta näkyi, että Erickin viehätys karisi hänen silmissään. Niin karisi minunkin silmissäni.

Millainen mies leikkii tuollaisia pelejä naisen kanssa, joka on tunnustanut hänelle pitävänsä hänestä, kuten Essi tunnusti kuntosalilla?

Odottaisin siihen jaksoon asti ja katsoisin, miten se kohtaus oikeasti menee. Ainahan noi teaserit leikataan niin, että niistä saa hurjan kuvan - esimerkiksi viime kerralla Erick sanoi treffiseurastaan ennen mainoskatkoa, että "ei jatkoon" ja todellisuudessa se oli läppä, mutta leikattu ihan kuin tosissaan sanottu. Noista seuraavan jakson mainoksista ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä :)

Mielestäni Tom on kaveriainesta, Erick varsin täydellinen mies joka tavalla (huh mikä adonis!) ja Jesse pelkkä ärsyttävä statisti. Tosielämässä en hengaisi viimeisimmän kanssa hetkeäkään missään mielessä.

Joo, Erick on kaikin puolin enemmän unelmien poikamies kuin esimerkiksi tämä Suomen bachelor-kuvatus. Nauran jo ääneen sen vitseille kotikatsomossa. :D

Vierailija
546/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pööh, tosikko. Kertoo vain sen, ettei Essin ja Erickin huumori toimi yhteen.

No, miten suhtautuisit, jos mies, johon olet itse ihastunut ja ihastuksesi hänelle kertonut, nöyryyttäisi sinua ja naureskelisi sinulle samalla lailla?

Minä en ainakaan koskisi tyyppiin enää pitkällä tikullakaan. Vain narsistisen luonteenlaadun omaava käyttäytyy noin.

Plain and simple.

Pitää olla aika plain and simple, että ottaa Erickin heitot kirjaimellisesti.

Vierailija
547/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nora oli tosi yllättynyt ja pettynyt kun hänen juhliaan ei valittu.Varmaan uskoi olevansa Tomin vaimomatsku listalla ykkösenä,kun oli jo päässyt pussailemaan porealtaassa.

Vierailija
548/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Satu otti yllättävän huonosti sen ettei Jesse valinnut hänen juhliaan. Ilmeisesti kuvitteli ihan tosissaan, että Jesse valkkaisi sen kutuillan.

Vierailija
549/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katariinan tukka aina silmillä ja sitten heittelee päätään, että saisi ne pois....rasittavaa

Ja aurinkolasit aina päässä, vois vähän ajatella.   

Olen itse yhtä vaalea kuin Katariina. Vaaleasilmäiset ovat usein valolle herkempiä kuin muut, itse tarvin aurinkolaseja monesti pilvipoutaisellakin säällä. 

Vierailija
550/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat ilkikurisesti nauravat silmät, leveä hymy ja aina positiivinen asenne. Ihan on samannäköinen ja oloinen kuin iki-ihana Olli. :)

Aika hakemalla haettua, sori vaan. Minä kun en ainakaan näe tytöllä mitään ulkonäöllistä yhteyttä kuuluisaan isoisäänsä enkä edes itse asiassa edes isäänsä. Positiivinen asenne taas? Liittynee enemmän suomenruotsalaisuuteen.

No, Tom Pöysti ei olekaan ihan hirveästi isänsä näköinen, vaan tasainen sekoitus äitiään Birgitta Ulfssonia ja isäänsä.

Ida taas muistuttaa isoisäänsä Lassea huomattavan paljon. Idan silmät vain on isommat. Muuten ovat hyvin samannäköisiä. Sama naamanmuoto, korkeat poskipaat, nenä, suu ja hymy. Vertailepa:

Lasse Pöysti:

http://elokuvauutiset.fi/site/images/uutiset6/mairesuvanto.jpg

http://www.elonet.fi/sites/default/files/styles/large/public/tenho/kuva…

http://www.magnumshop.fi/wp-content/uploads/2013/10/soy.jpg

http://kirjastokauppa.valmiskauppa.fi/images/kuvat/8405736.jpg

Ida ja Tom Pöysti:

https://www.instagram.com/p/sCwWEvleJB/

Ida:

https://www.instagram.com/p/nF3vhvFeHv/?taken-by=idapoysti&hl=en

https://www.instagram.com/p/bJ4q_cFeB0/?taken-by=idapoysti&hl=en

Vierailija
551/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pööh, tosikko. Kertoo vain sen, ettei Essin ja Erickin huumori toimi yhteen.

No, miten suhtautuisit, jos mies, johon olet itse ihastunut ja ihastuksesi hänelle kertonut, nöyryyttäisi sinua ja naureskelisi sinulle samalla lailla?

Minä en ainakaan koskisi tyyppiin enää pitkällä tikullakaan. Vain narsistisen luonteenlaadun omaava käyttäytyy noin.

Plain and simple.

Pitää olla aika plain and simple, että ottaa Erickin heitot kirjaimellisesti.

Erickissä ei ole mitään mielenkiintoista. Hissukka, joka tykkää hissukoista naisista (Katariina).

Anne Kukkohovikin totesi saman ja hän sentään vietti miesten kanssa koko kesän.

Anne Kukkohovi: "Miehissä oli yksi, jolla oikeasti oli karismaa ja vetovoimaa, Jesse".

Vierailija
552/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom oli jo puoliksi rakastunut Heidi-Mariaan. Punasteli, kun katseli Heidi-Mariaa ja kun puhui tälle. Fyysisistä merkeistä ei voi erehtyä... Raukkautta selkeästi ilmassa! :)

Harvemmin tällaisia aitoja tunteita näkee tosi-tv:ssä.

Vierailija
553/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nora oli tosi yllättynyt ja pettynyt kun hänen juhliaan ei valittu.Varmaan uskoi olevansa Tomin vaimomatsku listalla ykkösenä,kun oli jo päässyt pussailemaan porealtaassa.

Can you blame her?

Yleisestihän jo tiedetään, että nämä kaikki etelä-Suomessa asuneet tyttöset taisivat jokainen viettää yöt kotonaan ainakin alkuvaiheessa ja tulivat vain kuvauksiin päivisin. Nämä muualta tulleet taas yöpyivät poikamiesten kanssa alusta asti samassa paikassa. Taisipa juuri Nora olla tällainen samassa paikassa majaillut ja Heidi-Maria taas lähti kotiinsa yöksi.... Tom koki tilaisuutensa tulleen ja valitsi "parhaimman paikallaolleista"?

Sama varmaan Jessen ja Satun tapauksessa: muut Jessen tytöt lähtivät kotiin yöksi, Satu oli ainoa samassa paikassa yöpynyt...?

Tilaisuus tekee varkaan...?

Vierailija
554/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Mulle Jessen vetovoima vetää lähinnä oksun kurkkuun. Tykkään hissukammasta kun olen vähän hissukka itsekin. Toisille fiksuus ja ystävällisyys on puoleensavetävämpää kuin talon valtaava karisma.

Vierailija
555/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Satu otti yllättävän huonosti sen ettei Jesse valinnut hänen juhliaan. Ilmeisesti kuvitteli ihan tosissaan, että Jesse valkkaisi sen kutuillan.

Sen verran innokkaalta Jesse vaikuttaa, että olisi sen varmasti valinnutkin ilman tuotannon vihjailuja.

Saatiinhan tästä hassunhauskasta suomenruotsalaisesta helan går -meiningistä parempaa matskua telkkariin verrattuna Satun ja Jessen kutemiseen. Muilla miehillä kun oli duotreffit, tuotannolla oli varmaan painetta kuvata myös yhdet porukkabileet.

Vierailija
556/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Can you blame her?

Yleisestihän jo tiedetään, että nämä kaikki etelä-Suomessa asuneet tyttöset taisivat jokainen viettää yöt kotonaan ainakin alkuvaiheessa ja tulivat vain kuvauksiin päivisin. Nämä muualta tulleet taas yöpyivät poikamiesten kanssa alusta asti samassa paikassa. Taisipa juuri Nora olla tällainen samassa paikassa majaillut ja Heidi-Maria taas lähti kotiinsa yöksi.... Tom koki tilaisuutensa tulleen ja valitsi "parhaimman paikallaolleista"?

Sama varmaan Jessen ja Satun tapauksessa: muut Jessen tytöt lähtivät kotiin yöksi, Satu oli ainoa samassa paikassa yöpynyt...?

Tilaisuus tekee varkaan...?

Jessestä tilaisuus teki takuuvarmasti varkaan. Varsinkin kun Satu oikein änkesi Jesseen kiinni kuin takiainen.

Tom tuskin on käynyt naiskentelemassa ketään talossa olijaa. Ei ole lainkaan sen tyylinen mies. Pussaillut on varmasti, kuten muut miehet. Mutta naiskennellut? Ei todellakaan!

Vierailija
557/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Tom Pöysti ei olekaan ihan hirveästi isänsä näköinen, vaan tasainen sekoitus äitiään Birgitta Ulfssonia ja isäänsä.

Ida taas muistuttaa isoisäänsä Lassea huomattavan paljon. Idan silmät vain on isommat. Muuten ovat hyvin samannäköisiä. Sama naamanmuoto, korkeat poskipaat, nenä, suu ja hymy. Vertailepa:

Lasse Pöysti:

http://elokuvauutiset.fi/site/images/uutiset6/mairesuvanto.jpg

http://www.elonet.fi/sites/default/files/styles/large/public/tenho/kuva…

http://www.magnumshop.fi/wp-content/uploads/2013/10/soy.jpg

http://kirjastokauppa.valmiskauppa.fi/images/kuvat/8405736.jpg

Ida ja Tom Pöysti:

https://www.instagram.com/p/sCwWEvleJB/

Ida:

https://www.instagram.com/p/nF3vhvFeHv/?taken-by=idapoysti&hl=en

https://www.instagram.com/p/bJ4q_cFeB0/?taken-by=idapoysti&hl=en

Jep. Kyllä on vaarin ja lapsenlapsen yhdennäköisyys ihan selvä tässä tapauksessa. 

Jännästi nämä ulkonäön periytyvyydet hyppäävät usein yhden sukupolven yli.

Meillä kävi myös niin, että kun poikamme syntyi hän oli erittäin tutunnäköinen. Mietimme, että missä ihmeessä olemme nähneet tuon ihmisen aikaisemmin, kunnes tajusimme, että hänhän on ihan kuin äitini.

Poikani on ulkonäöltään kuin miespuolinen äitini, vaikka minä en näytä äidiltäni kovinkaan paljoa.

Samoin appiukkoni eräs pojanpoika on kuin appiukko pienenä, vaikkeivät muut lapsenlapset, eivätkä omat poikansa muistuta häntä juuri lainkaan.

Vierailija
558/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Voitteko jo lopettaa noi romaanit siitä, miten samannäköinen Ida on sukulaistensa kanssa?

Vierailija
559/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämän Jessen isä ollut joku varakas, joka asui miljoonatalossa Haukilahdessa?

Ohjelmassahan käytiin isukin kämpillä ja Haukilahden pursiseuralla, joka on porhojen paikka. Eikä sieltä Haukilahdesta osteta taloa, jollei ole huomattavan varakas....

Westend, Haukilahti ja Matinkylän ranta - eli Koukkuniemi, Nuottaniemi ja Nuottalahti - ovat Espoon vauraimpia alueita, ns. Espoon Kultahammasrannikko.

Vierailija
560/1792 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämän Jessen isä ollut joku varakas, joka asui miljoonatalossa Haukilahdessa?

Ohjelmassahan käytiin isukin kämpillä ja Haukilahden pursiseuralla, joka on porhojen paikka. Eikä sieltä Haukilahdesta osteta taloa, jollei ole huomattavan varakas....

Westend, Haukilahti ja Matinkylän ranta - eli Koukkuniemi, Nuottaniemi ja Nuottalahti - ovat Espoon vauraimpia alueita, ns. Espoon Kultahammasrannikko.

MITÄ eikö se Jesse olekaan mikään oikea amerikanvävy, vaan joku puoli-espoolainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi