Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Satu varmaan lähtee itse. Eikös joku spoilannut sellaista? Sadun sisko oli tosi kaunis! Paljon kauniimpi kuin Satu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo rapujuhlien järkkääjän ystävä sama Krisu, joka pyöri myös mff-Lauran kanssa aikoinaan? Vai mistä on niin tutun näköinen...
On muuten varmaan sama! Pienet Helsingin piirit.. :D
Huh, se Satun järkkäämät "juhlat". :D Samppanjaa, mansikoita, sviitti, kylpyamme ja parisänky. Wonder what could happen.... Haha, kukaan muu koko kolmikon tytöistä ei olis kyllä kehdannu tollasia edes ehdottaa. Ja hyvä niin, kun tuntuu kaikkien suhteet vielä niin pinnallisilta, että tollanen olis vaan kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Tiia on todella yrmeä. Eveliina myös nihkeä. [b]Satu taas kaipais sellaisen itseensä tosi rakastuneen miehen..[/b] Ida ihan ok. Jessen se blondi on pirteä ja se kenen kanssa oli treffeillä vähän erikoinen.
Itseensä tosi rakastunut Jesse vastaakin täydellisesti tähän kriteeriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia on todella yrmeä. Eveliina myös nihkeä. [b]Satu taas kaipais sellaisen itseensä tosi rakastuneen miehen..[/b] Ida ihan ok. Jessen se blondi on pirteä ja se kenen kanssa oli treffeillä vähän erikoinen.
Itseensä tosi rakastunut Jesse vastaakin täydellisesti tähän kriteeriin!
Mäkin ajattelin samaa! Kirjoittaja varmaankin tarkotti että tosi rakastunut Satuun, mutta kieltämättä tosta saa sen käsityksen et miehen on oltava todella itserakas :D
Eilisen jaksossa Satu vaikutti kyllä aidommalta kuin ensimmäisissä (vaikka edelleen oon sitä mieltä että liian epävarma ja herkkä tuollaiseen ohjelmaan), Tiialta taas kovin kylmiä kommentteja. Silti toivon että Jesse valkkaa Tiian, sopisivat paremmin yhteen ja Jöse peleineen on alta Idan ja Sadun tason. Eveliina ei näytä paranevan Jessen seurassa joten hänelle myös joku muu. Pintaliitäjät yhteen. Erick ja Karolina sopivat yhteen, mutta varmaan se pirtsakka blondi lähtee myös reissulle, kivan oloinen hänkin.
Jos tosiaan Ida tulee Jessen lopulliseksi valituksi, kannattaa jokaisen naisen tajuta, että pihtaaminen lisää mystisyyttä! Kun ei jakele suukkoja ja eikä antaudu miehelle heti, mies saa susta pakkomielteen: olet tavoittamaton mysteeri, jota Jessekin kertoi jatkuvasti ajattelevansa.
Surullista kyllä, musta tuntuu että Jesse heivaa Sadun. Kiinnostui alunperinkin naisen vartaloon ja fyysiseen ulkomuotoon, nyt kun nainen on "been there, done that", ei oikea suhde enää kiinnostakaan. Jessehän oli miehistä ainoa, joka sai oman asumuksen: Tom ja Erick jakavat kuvausten ajan saman huoneen. Eiköhän Satu siis ole vieraillut Jessen majatalossa kuvausten ulkopuolella joka ilta. limanuljaska koko tyyppi. Ihan eri maata kuin esim. Erick.
Pihtaaminen toimii pleijeriäijien kanssa. Silloin kun on terve suhde ilman pelejä, ei siinä tarvitse pihdata vaan mystiikan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satua ei näkynyt, kun jakson lopussa näytettiin otteita seuraavasta jaksosta, vain kolme muuta Jessen naista ja Jesse. Saattoihan olla hämäystä, mutta epäilen, että Satu eliminoitu. Jesse säikähti voimakkaita tunnereaktioita ja pelkäsi, että Satu ei kestä, jos vedätellään yhtään enempää, ehkä.
Höpöhöpö, liimatukka-Jesse ei vaan halunnut Sadusta takiaista, eihän se halua mitään vakavaa, kun hieroa vaan pullataikinanaamaansa jonkun huulia vasten. Klähmivä peluri.
No sitä mä tavallaan just tarkotin. Pelästyi, että Satu ei ole sellainen, josta pääsee siististi eroon myöhemmmin?
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan Ida tulee Jessen lopulliseksi valituksi, kannattaa jokaisen naisen tajuta, että pihtaaminen lisää mystisyyttä! Kun ei jakele suukkoja ja eikä antaudu miehelle heti, mies saa susta pakkomielteen: olet tavoittamaton mysteeri, jota Jessekin kertoi jatkuvasti ajattelevansa.
Surullista kyllä, musta tuntuu että Jesse heivaa Sadun. Kiinnostui alunperinkin naisen vartaloon ja fyysiseen ulkomuotoon, nyt kun nainen on "been there, done that", ei oikea suhde enää kiinnostakaan. Jessehän oli miehistä ainoa, joka sai oman asumuksen: Tom ja Erick jakavat kuvausten ajan saman huoneen. Eiköhän Satu siis ole vieraillut Jessen majatalossa kuvausten ulkopuolella joka ilta. limanuljaska koko tyyppi. Ihan eri maata kuin esim. Erick.
Vähän sama kuvio oli siinä Love Connectionissa, yksi muikkeli vietti yöt miehen kanssa Suomessa ja sitten vetäytyi leikistä, kun ei kestänyt, että mies formaatin mukaisesti niitä muita ehdokkaitakin tapaili. tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaaminen toimii pleijeriäijien kanssa. Silloin kun on terve suhde ilman pelejä, ei siinä tarvitse pihdata vaan mystiikan vuoksi.
Terve, omasta tahdosta tapahtuva pihtaaminen toimii myös tavallisten miesten kanssa terveissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve, omasta tahdosta tapahtuva pihtaaminen toimii myös tavallisten miesten kanssa terveissä suhteissa.
en vaan ole moista huomannut tarpeelliseksi ja 15 vuotta takana, mutta jos itse koet hyödylliseksi niin siitä vaan.
Se Idan kaveri krissehän oli mff-lauran parhaita kavereita. Ollut samalla luokallakin mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en vaan ole moista huomannut tarpeelliseksi ja 15 vuotta takana, mutta jos itse koet hyödylliseksi niin siitä vaan.
Eli sinulla ei ole tahtoa pihtaamiseen, et siis voisikaan omasta tahdostasi pihdata.
Surullistahan se on, jos joutuu vasten tahtoisesti seksiä antamaan, oli suhteen kesto mikä tahansa.
Varamaan kivaa Jesselle lukea tätäkin chattia google transulaattorin avulla...
Terveiset sinne Kaliforniaan, pidä lippu ylhäällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole tahtoa pihtaamiseen, et siis voisikaan omasta tahdostasi pihdata.
Surullistahan se on, jos joutuu vasten tahtoisesti seksiä antamaan, oli suhteen kesto mikä tahansa.
Ok sori ymmärsin väärin/eri merkitys, mulle pihtaaminen tarkoittaa sellaista peliä, missä haluttaisiin kyllä itse seksiä mutta ei anneta koska halutaan käyttää valtaa. Toki mäkin oon joskus sanonut "huomenna" kun oikein on nukuttanut :). Pelejä en kannata ollenkaan, mutta pleijerin kanssa ei varmaan ilman voi ollakaan. Idasta en tiedä tekikö itsensä vaikeastitavoiteltavaksi tarkoituksella, toisaalta näyttäisi vähän että Ida itsekin alkaa epäillä Jessen ihanuutta, yrittää vaan pelastaa kasvot itseltään, Jesseltä ja koko ohjelmalta. Satukinhan vinkkasi jo jotain samaan suuntaan, että alussa ollut itse luotu haavekuva tms ja vähitellen tutustuu. Eve on luovuttanut. Hmm, oikea unelmavävy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok sori ymmärsin väärin/eri merkitys, mulle pihtaaminen tarkoittaa sellaista peliä, missä haluttaisiin kyllä itse seksiä mutta ei anneta koska halutaan käyttää valtaa. Toki mäkin oon joskus sanonut "huomenna" kun oikein on nukuttanut :). Pelejä en kannata ollenkaan, mutta pleijerin kanssa ei varmaan ilman voi ollakaan. Idasta en tiedä tekikö itsensä vaikeastitavoiteltavaksi tarkoituksella, toisaalta näyttäisi vähän että Ida itsekin alkaa epäillä Jessen ihanuutta, yrittää vaan pelastaa kasvot itseltään, Jesseltä ja koko ohjelmalta. Satukinhan vinkkasi jo jotain samaan suuntaan, että alussa ollut itse luotu haavekuva tms ja vähitellen tutustuu. Eve on luovuttanut. Hmm, oikea unelmavävy...
Mä jotenkin kuvittelen, että Ida ei halunnut pussailla, koska tiesi, että Jesse oli pussaillut kaikkia. Siis että ei ollut peliä. Toisaalta voin olla väärässä, koska itse pidän Jesseä niin vastenmielisenä, etten pussaisi mistään hinnasta. Tai no, ehkä tosi korkeasta hinnasta. Mutta Ida on kuitenkin Jessen morsiokokelaaksi hakeutunut, joten ehkä hänen tunteensa ovat jotain muuta.
Kukkohovikin pokalla heitti kuittia. Voi Jöse...
Jesse ja Ida (selviää fbstä)