Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Kyllä mäkin sen Jessen olisin mielummin mereen raahannut kuin mennyt siihen noloon pikku ammeeseen kärvistelemään.
Mieluiten olisin itekin paistellut vaahtokarkkeja. Se tanssiminen oli jotenkin noloa, saati sitten se ammeessa lilluminen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei olis kyllä tonne punkkaan saanut. Ja jotain ladossa tanssimista ensi tapaamisella. Ei jumalauta :D Olisin nauranut itseni pois koko ohjelmasta. Hyvä kuvan antaa ohjelma Suomesta ja suomalaisista naisista. Ei sillä että näin ala-arvoista ohjelmaa muissa maissa katsottaisiin.
Missä päin Suomea kutsutaan ammetta punkaksi? Meillä päin punkka on sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei olis kyllä tonne punkkaan saanut. Ja jotain ladossa tanssimista ensi tapaamisella. Ei jumalauta :D Olisin nauranut itseni pois koko ohjelmasta. Hyvä kuvan antaa ohjelma Suomesta ja suomalaisista naisista. Ei sillä että näin ala-arvoista ohjelmaa muissa maissa katsottaisiin.
Missä päin Suomea kutsutaan ammetta punkaksi? Meillä päin punkka on sänky.
Ainakin Etelä-Pohjanmaalla.
Jesse ei kyllä kauheesti vaikuta semmoselta, joka kovin kauaa jaksaa kattella samaa naista.
Se, että Jesse suuteli lähes jokaista naista oikein kunnolla vieläpä, oli aika ällöttävää! Vähän kunnioitusta niitä muitakin naisia kohtaan. Oli varmaan kiva suudella miestä, joka on sitä ennen juuri suudellut toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Se, että Jesse suuteli lähes jokaista naista oikein kunnolla vieläpä, oli aika ällöttävää! Vähän kunnioitusta niitä muitakin naisia kohtaan. Oli varmaan kiva suudella miestä, joka on sitä ennen juuri suudellut toista naista.
No Jesse nyt on ihan selvästi kunnon pleijeri. Saa nähdä montako jaksoa menee, kun se on jo panohommissa jonkun kanssa.
Onko Jessen kaikki naiset sitä isosta lukuunottamatta blondeja?
Mulla on katsominen vasta kesken, mutta tosiaan, noiden tyttöjen vaatteet! Onko ne oikeasti henkkamaukkaa? Halvalta näyttää oli mitä oli. Siis sanan kaikessa merkityksessä.
Noin muuten Erick ja Tom vaikuttaa miehistä tosi kivoilta. Jesse taas, hassua kun samalla tulee gay- ja pleijeri-vaikutelmaa. En mä nyt usko, että on homo, koska mitä hiton syytä olisi tulla ohjelmaan, mutta puhetapa ja ääni ei yhtään vastaa ulkonäköä.
Täällä kateelliset, ylipainoiset ja alikoulutetut av-mammat haukkuvat ohjelmassa mukana olevia. Näkisittepä itsenne siinä kuppaisessa rivarissanne, jossa tuijotatte ohjelmaa halvasta telkkaristanne. Säälittävää....
Näin yli nelikymppisen naisen silmissä naiset tuntuivat niin nuorilta ja viattomilta. Jos olisin heidän vanhempi ja ohjelman olisin katsonut, niin olisi tehnyt mieli hakea muutama tyttönen takaisin kotiin kasvamaan. Sama tunne tuli kyllä myös miesten kohdalla. Naisen kokoisia olivat kyllä kaikki, mutta osa kuin pikkutyttöjä rippileirillä.
Valkoisia kuin lakanat kaikki naiset :D olisi voinut tuotanto sponssata vaikka suihkurusketukset tai jotain.
Ne bubble bath treffit oli niin noloja! Vitun ruosteinen vanha kylpyamme hahahha
En oo vielä tullu lopputulokseen kumpaa tässä ohjelmassa laitetaan halvalla, tyttöjä vai poikia.. Niin noloa, mutta koukuttavaa!
Vaivaannuttavaa katsottavaa nuo tanssit ja kylpyammeshow :D
Vierailija kirjoitti:
Siitähän voi saada vaikka tyttöpöpöjä!!
"En mä osaa yhtään tanssia paitsi kännissä baarissa!"
Juu Jesse = dirty slut. Sääli tyttöjä kun kattovat tuon itse telkusta. Ei ole tästä kaudesta kyllä Love Connectionin veroista, yksi nuoli sormiaan koko ajan, toinen naisten naamaa, no ehkä se viimonen paljastuu ihan oikeaksi unelmavävyksi vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Jesse nyt on ihan selvästi kunnon pleijeri. Saa nähdä montako jaksoa menee, kun se on jo panohommissa jonkun kanssa.
Tämä! Nimenomaan pleijeri. Loistaa niin kauas, mikä on miehiään.
Sanoin miehellenikin ääneen, että tuo on niin pleijeri = (/ pelimies / naistenmies / don Juan / gigolo / jännämies.)
Vierailija kirjoitti:
"En mä osaa yhtään tanssia paitsi kännissä baarissa!"
No hei come on, suorapuheisuus kunniaan!
On toi jenkkienglanti vaan rasittavaa kuunnella. Ajatella jos tuollaista pajatusta pitäs kuunnella puolisolta koko elämä