Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salilla käyvä perheenäiti, kysymys sinulle!

Vierailija
24.02.2016 |

Käytkö aina tiettyinä päivinä viikossa, vai joudutko joustamaan perheen mukaan niin, ettet voi lyödä vakiopäiviä lukkoon ja käyt kun pystyt? Kuinka usein käyt (keskimäärin)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pumpissa ja vakipäivinä 2-3 krt viikossa, yksi kerroista viikonloppuna. Lapset 5 & 7 v.

Vierailija
2/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä lisäkysymys, missä ja kenen hoidossa lapset ovat kuntoilusi ajan? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n.4 krt viikossa.. Lapsella (5v) on arki-iltana jumppabaletti samalla salilla jonka ajan itse kuntoilen. Toinen baletti muksulla viikonloppuna, jolloin taas sen ajan olen salilla. Ja sitten 2 krt käyn niin, että mies on lapsen kanssa, kun parkkiin en muksua halua laittaa kun meidän salilla se on vain pikkuinen huone jossa ei paljoa voi tehdä, eikä lasta se hirveästi kiinnosta. Muutenkaan en halua häntä sinne työpäivän ja tarhapäivän jälkeen raahata yhtään sen enempää kuin on "pakko."

Eli 2 krt viikossa ke ja la lapsen jumpan ajan olen salilla ja sitten yleensä su käyn ilman lasta ja viikolla jonain päivänä, lukkoon en ole lyönyt näitä kahta päivää koska miehellä työajat vaihtelee..

Vierailija
5/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun lapset olivat pieniä, kävin iltaisin, kun mies oli tullut töistä. Kävin kausittain, mutta silloin, kun kävin, niin kävin 3-6 krt viikossa.

Mies oli vain tyytyväinen, koska mä olin iloinen saadessani omaa aikaa ja paremman vartalon.

Vierailija
6/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 3-4 kertaa viikossa salilla. 

Mulla on sinänsä tosi helppo tilanne, että opiskelen ja lapset 3pv viikosta päiväkodissa, joten käyn näinä päiväkotipäivinä lähes aina salilla. Lisäksi mun ja miehen salilla on lapsiparkki, jonne laitetaan lapset kerran viikossa ja treenaillaan yhdessä :--) 

Pari kertaa oon myös antanut muksut äidilleni hoitoon salin ajaksi. Ja joskus (tosi harvoin) käyn myös iltaisin salilla siten, että mies on lasten kanssa. 

Vierailija
7/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4krt viikossa. 1-2 kertaa arki-iltana kun lapsi menossa nukkumaan, jää isän kanssa kotiin. Sitten viikonloppuna kerran niin että lapsen jumppa on samaan aikaan ja toisena päivänä on sitten isänsä kanssa. Ei ole oikeastaan vakipäiviö, jaksamisen mukaan.

Vierailija
8/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn milloin aina pitää, eli heti kun paikat on palautuneet. Salikäynnit ovat 3-4krt viikossa.

Lenkkeilen lähes päivittäin, 2 pienintä lasta 1v ja 2v ovat kulkevat vaunussa mukana :)

Salille menen kun lapset 8v, 6v, 2v ja 1v ovat nukkumassa, eli 20-22 välisenä aikana käyn.

Mies on silloin kotona.

Myöhäinen saliaika käy hyvin, koska en välitä muista ihmisistä salilla. Tykkään treenata aivan yksin.

Vierailija
9/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 3kertaa viikossa. Sovin käynnit kaverin kanssa tai päätän päivät ryhmäjumppien perusteella, silloin tiedän viikkoa etukäteen päivät. Jos käyn yksin salilla 3x/vko, niin käyn miten parhaiten itselle sopii, välillä pari kertaa viikolla ja kerran viikonloppuna, mutta yleensä arkisin käyn.

Lapsi on miehen kanssa kotona sen aikaa.

Vierailija
10/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 krt viikossa, arkena iltaisin ja viikonloppuna aamuisin.

Mies katsoo lapsia.

Lapset 1v, 4v, 6v ja 10v.

Lenkkeilen lisäksi lasten kanssa paljon.