Olispa jo kesä
Nimittäin korkosandaalini, jotka kesää varten ostin, odottavat malttamattomina kesäkaduilla kävelemistä.
Kommentit (10)
Kun minä näin nuo kengät, niin aallot alkoivat loiskia (silleen leppeästi), lokki kirkui (ihanasti, ei aivan korvan juuressa), olin rantautunut "omaan poukamaani", aurinko paistoi iltapäivän tehoilla kuin appelsiini sinisen meren yllä, olin vähän puun varjossa siinä niin sopivasti suojassa viltilläni, lukisin vielä hetken, sitten menisin uimaan... Kaikki tämä ja vain yksien kesäkenkien hinnalla! Miettikääs sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, saisi olla alasti.
Meillä on sama fiilis. Kikkelini tahtoo tuntea kesätuulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta käytätkö sinäkin kuitenkin kesäsandaaleja? Meneekö vanhat vielä, vai onko hankintalistalla uudet? ap
Pitääkös pippeliin laittaa aurinkorasvaa? Tuli vaan mieleen outo kysymys, kun mulla ei oo pippeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta käytätkö sinäkin kuitenkin kesäsandaaleja? Meneekö vanhat vielä, vai onko hankintalistalla uudet? ap
Tuunatut lenkkarit, veitsellä silpaisin takaosan pois. Voi sujauttaa jalkaan kuin esm. puukengät.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkös pippeliin laittaa aurinkorasvaa? Tuli vaan mieleen outo kysymys, kun mulla ei oo pippeliä.
Pitää! Se on samalla tavalla auringolle tyrkyllä kuin nenä, eli palaa helposti.
Mahdat olla näky:) Alaston lenkkarimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuunatut lenkkarit, veitsellä silpaisin takaosan pois. Voi sujauttaa jalkaan kuin esm. puukengät.
Oliskin. Mun kalpeet varpaat haluaa kaivautua kuumaan hiekkaan.