Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MITÄÄN deittipalstaa...

Vierailija
24.02.2016 |

Josta voisi löytää muutaki ku p*llun perässä olevia miehiä...?
*huokaus*

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku homoja vai?

Vierailija
2/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki . sinulla vaan on joku fetissi  tuollaisiin miehiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko deittipalstaa, missä naiset olisi hieman aktiivisempia?

Vierailija
4/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät miehet on parhaita. Koita niitä.

Vierailija
5/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on.

Vierailija
6/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisia miehiä löytyy kyllä ihan jokaiselta deittipalstalta. Jopa Tinderistä. :) Riippuu tietenkin ihan siitä millaisiin viesteihin vastaat ja miten. 

Vierailija
7/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sinkkumies

Vierailija
8/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku homoja vai?

No lähinnä siis naisista kiinnostunutta miestä joka haluais tutustua siihen ihmiseen eikä vaan p*lluun...! :D

Vierailija
9/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti älä ruikuta.. Minä löysin kiltin, fiksun ja todella mukavan miehen Suomi24deitistä. Nyt voisi melkein sanoa, että tarttukaa tilaisuuteen. Miettikää mieluummin mitä, ette halua ja sitten vain etsimään..suhtautukaa avoimin mielin ja olkaa valmiita..kyllä se siitä.

Vierailija
10/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisia miehiä löytyy kyllä ihan jokaiselta deittipalstalta. Jopa Tinderistä. :) Riippuu tietenkin ihan siitä millaisiin viesteihin vastaat ja miten. 

Niinpä. Itse olen ollut useammalla deittipalstalla ja kuvannut esittelyssä miten olen liikkeellä tositarkoituksella enkä etsimässä seksiseuraa. Yksikään nainen ei ole koskaan vastannut

Vierailija
11/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku homoja vai?

No lähinnä siis naisista kiinnostunutta miestä joka haluais tutustua siihen ihmiseen eikä vaan p*lluun...! :D

Ikäsi ja paikkakuntasi?

Vierailija
12/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse olen ollut useammalla deittipalstalla ja kuvannut esittelyssä miten olen liikkeellä tositarkoituksella enkä etsimässä seksiseuraa. Yksikään nainen ei ole koskaan vastannut

Sama kokemus.

M27

Vierailija
13/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus.

M27

Olette molemmat varmaan ihan hyviä tyyppejä, mutta liian tylsiä. Nainen kaipaa viihdyttäjää.

Vierailija
14/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus.

M27

Olette molemmat varmaan ihan hyviä tyyppejä, mutta liian tylsiä. Nainen kaipaa viihdyttäjää.

Ehkä näin, niin sitten on turha marista, että mies halusikin vain pesää. :D 

Vierailija
15/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on ongelmana se, että mainitsee olevansa tosissaan. Sellainen teksti, joka antaa naiselle kuvan, että tämän miehen kanssa voi lähteä rennosti juttelemaan ja tutustumaan, on paras.

T: mies joka ei ole koskaan ollut treffeillä, mutta jolla on hyvä psykologinen intuitio

Vierailija
16/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku homoja vai?

Miksi kukaan mies haluaisi tutustua siihen naiseen? Pillu niillä kuitenkin on mielessä.

Vierailija
17/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sinkkumies

Minä olen aktiivinen.

Vierailija
18/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko jostain ihan sitä itteään seksiä?

Vierailija
19/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku homoja vai?

Miksi kukaan mies haluaisi tutustua siihen naiseen? Pillu niillä kuitenkin on mielessä.

Niin no mä vissii elättelen vielä jotai turhaa kuvitelmaa siitä et joku haluais olla ihmisen, eikä reiän, kanssa...

Tyhmä minä...!

Vierailija
20/34 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko jostain ihan sitä itteään seksiä?

Ootko mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan