Onko MITÄÄN deittipalstaa...
Josta voisi löytää muutaki ku p*llun perässä olevia miehiä...?
*huokaus*
Kommentit (34)
Minä löysin mieheni suomi24:ltä 10 v. sitten. Hän oli ainoa mies, joka ei kehunut itseään vaan kertoi ajatuksistaan ilmoituksessa. Se oli hyvin poikkeava ilmoitus. Hän kertoi myöhemmin, että oli juuri ollut lopettelemassa nettideittailua, kun ei saanut vastauksia naisilta, mutta kävi sitten vielä kerran vilkaisemassa ja minä olinkin pistänyt hänelle viestin. Mies on komea kuin mikä, mutta antoi pelkän älynsä loistaa. Ilmeisesti naiset luulivat, että joku rupisammakkonörtti siellä kirjoittelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku homoja vai?
No lähinnä siis naisista kiinnostunutta miestä joka haluais tutustua siihen ihmiseen eikä vaan p*lluun...! :D
Miksi kukaan mies haluaisi tutustua siihen naiseen? Pillu niillä kuitenkin on mielessä.
Niin no mä vissii elättelen vielä jotai turhaa kuvitelmaa siitä et joku haluais olla ihmisen, eikä reiän, kanssa...
Tyhmä minä...!
Mulla olis naapurissa sellainen hieno nuori mies, joka oikeasti etsii ihmistä rinnalleen. Että älä menetä toivoa. Kyllä niitä on.
Sitä minä vaan, että kyllä siellä varmaan tosissaankin olevia miehiä on, mutta se on eri asia kelpaavatko naisille. Pitäisi olla älykäs, hyvä ammatti, varakas, huumorintajuinen ja tietysti komea kuin mikä. Ai niin, urheilullisuus meinasi unohtua... Kannattaa miettiä mitkä ovat itselle ne aivan ehdottomat kriteerit ja muista joustaa vähän. Joskus voi myös yllättyä iloisesti.
23
Minä kyselin viikonloppuna, onko mitään sellaista sivustoa, josta voisi etsiä pelkkää läheisyyttä/hellyyttä ilman seksiä, mutta ilmeisesti ei. Olin ihan kauheasti halauksen tarpeessa ja olisi ollut kiva, jos olisi löytynyt joku iso ja lämmin ja luotettava mies joka olisi myös halunnut vain halailla tai nukkua vieressä menemättä pitemmälle. Eikö kukaan mies tosiaan halua tällaista?
Ööö... No luuletko et ylipainoisella, rumalla rillipäällä paljoo vaatimuksia on...
Mut sehän se tietty on ku ei kellekään kelepaa... Sit vielä ujo ettei heti kahen viestin jälkeen uskalla tavata ni...
Eli mun vika taas... Eli lopetan edes ko. palstojen selailun ja jään kuolemaa odottamaan... Niisk...
Jos nainen ei löydä laadukasta miesseuraa nettitreffeiltä, niin se on ihan omaa osaamattomuutta. Vähän sama kuin itse kävelisin autokauppaan piikki auki ja saisin valita auton. Laadukkaat mersut olisivat sivustoilla odottamassa ,mutta mulle tulisi jotain toyotan kauppiaita keskikäytävällä tyrkyttämään avaimia käteen.
Vähän vaivannäköä siis please, niin löydät kyllä hyvääkin seuraa. Jätä ne toyota-kauppiaat vähemmälle ja hae itse autosi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyselin viikonloppuna, onko mitään sellaista sivustoa, josta voisi etsiä pelkkää läheisyyttä/hellyyttä ilman seksiä, mutta ilmeisesti ei. Olin ihan kauheasti halauksen tarpeessa ja olisi ollut kiva, jos olisi löytynyt joku iso ja lämmin ja luotettava mies joka olisi myös halunnut vain halailla tai nukkua vieressä menemättä pitemmälle. Eikö kukaan mies tosiaan halua tällaista?
Haluan ja yritin joskus etsiä sellaista naista täältä ja deittipalstaltaltakin, mutta ei löytynyt. Mistä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ja yritin joskus etsiä sellaista naista täältä ja deittipalstaltaltakin, mutta ei löytynyt. Mistä olet?
Keski-Suomesta, entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomesta, entä sinä?
Pohjois-pohjanmaa :/
Kohta 2v olen ollut suomi24, harva nainen vastaa minulle.
M 26v
Vierailija kirjoitti:
Kohta 2v olen ollut suomi24, harva nainen vastaa minulle.
M 26v
Ole jonkun aikaa pois ja tee uusi profiili uusilla kuvilla.
Palasin eilen illalla tinderiin. Heti toinen nainen, jonka kanssa 'mätsäsi' aloitti hyvin rohkealla ehdotuksella - johon mun reaktio on aina ajatella, että ko. henkilö on maniassa ja kannattaa pysytellä erossa.
Siis minäkin tahdon oikeasti löytää tasapainoisen, älykkään ja viehättävän (siis ei tarvii olla kaunis) aikuisen naisen, jonka kanssa olisi ihana suhde ja tahdon rakastua.
Tiedän miten tässä käy. Katselen kuvia kaikista niistä ihanista naisista, joiden voisin vain toivoa saavani keskusteluyhteyden. Saan luultavasti kuukaudessa 6 - 10 tinder paria, joista yksi on sellainen mitä toivon. Teen hänen kanssaan jonkun mitättömän virheen ja vetäydyn pettyneenä pois tinderistä pariksi kuukaudeksi.
Deittipalstat joo... Naiset on yleensä passiivisia viettelyn objekteja. Se ei minusta sovi suomalaiselle naiselle. Suomalainen nainen on itsenäinen elämässään, niin miksei deittailussakin? Ottakaa itse yhteyttä kiinnostaviin miehiin.
M40
Vierailija kirjoitti:
Palasin eilen illalla tinderiin. Heti toinen nainen, jonka kanssa 'mätsäsi' aloitti hyvin rohkealla ehdotuksella - johon mun reaktio on aina ajatella, että ko. henkilö on maniassa ja kannattaa pysytellä erossa.
Siis minäkin tahdon oikeasti löytää tasapainoisen, älykkään ja viehättävän (siis ei tarvii olla kaunis) aikuisen naisen, jonka kanssa olisi ihana suhde ja tahdon rakastua.
Tiedän miten tässä käy. Katselen kuvia kaikista niistä ihanista naisista, joiden voisin vain toivoa saavani keskusteluyhteyden. Saan luultavasti kuukaudessa 6 - 10 tinder paria, joista yksi on sellainen mitä toivon. Teen hänen kanssaan jonkun mitättömän virheen ja vetäydyn pettyneenä pois tinderistä pariksi kuukaudeksi.
Deittipalstat joo... Naiset on yleensä passiivisia viettelyn objekteja. Se ei minusta sovi suomalaiselle naiselle. Suomalainen nainen on itsenäinen elämässään, niin miksei deittailussakin? Ottakaa itse yhteyttä kiinnostaviin miehiin.
M40
Aika pienestä naiset lopettaa viestittelyn. Paras oli kun tein kirjoitusvirheen ja naisesta ei kuulunut sen jälkeen mitään.
Tein tunnukset molempiin, mutta sain yhteydenottoja vain miehiltä.
t:aprillia