Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaa salilla kävijöitä ärsyttää...

Vierailija
24.02.2016 |

Se että naama kuitenkin ratkaisee melkein kaiken. :D Onneksi ei tarvitse itse tehdä mitään näyttääkseen hyvältä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne läskit itselleen uskottelee.

Vierailija
2/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on hyvän salikropan lisäksi nätti naama? Naminami vituttaako :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne läskit itselleen uskottelee.

Kaikki jotka ei käy salilla on läskejä?

Vierailija
4/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan saakaan käydä salilla.

t. Ruma läski

Vierailija
5/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. En edes vilkuile naista jos ei kroppa ole kunnossa. Sama miehissä, ruipelo ies ei ole kuin pikkutytön näköinen.

Vierailija
6/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Jos ei pidä salilla käymisestä on automaattisesti läski? Onhan niitä paljon muitakin urheilulajeja.

Vierailija
7/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku nostelee painoja, mä nostan taikaseinästä rahaa kun kortti ei ihan jokapaikassa käy. Kovin huumorintajuttomia nämä salilla kävijät. Kun kysyin minne hän niitä painoja nostaa niin tupisi jotain idiootista.

Vierailija
8/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään voimanostopokaalia tullut pärstäkertoimella, että kyllä joutuu siellä salilla käymään.

Vierailija
9/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se timmi perse välillä voittaa jopa kauniin naamankin. Parasta mitä naiselle voi tehdä on halata sitä takaa ja nuuhkia salaa vähän hiuksia samalla. Siinä perse on ihan ykkönen.

T: mies

Vierailija
10/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vartalostaan ja lihaskunnostaan ei saa huolehtia jos naama ei ole

David Beckham/Mila Kunis tasoa? Tukehdu pullaas. Oot taas vaan joku katkera

Vierailija
11/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hate to break it to you, mutta hyvä kroppa pesee nätin naaman mennen tullen. Paras tietty jos molemmat kunnossa.

Vierailija
12/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. En edes vilkuile naista jos ei kroppa ole kunnossa. Sama miehissä, ruipelo ies ei ole kuin pikkutytön näköinen.

Mun punttisali käynnit on yläasteelta kun toinen valinta oli luistelu. Lihasta on enemmän kuin tarvin. Tutulle kannoin jääkaappi pakastin yhdistelmän kolmanteen kerrokseen yksin. Silti ainoa nosto mitä tarvin tulee taikaseinästä.

Huonompi homma ettei korvien väliä tehosta yksikään sali. Siitä harmaasta massasta on kuitenkin paljon enemmän hyötyä kuin pullistelusta.

Vierailija
13/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko käydä salilla, jos käy siellä vain ulkonäön takia ja harmittaa ettei naama näytä tarpeeksi hyvältä. Joten ei mitään syytä ärsyntyä.

Vierailija
14/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen vähän ettei naama ratkaise voimaharjoittelun puutteen aiheuttamia terveysongelmia

Vierailija
15/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaiken? Kuntoilusuorituksen? En minä ihmisten naamaa katso, kun menen salille. En minä sitten tiedä mitä te naiset siellä salilla teette.

Vierailija
16/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Jos ei pidä salilla käymisestä on automaattisesti läski? Onhan niitä paljon muitakin urheilulajeja.

Suunnilleen yhtä toimiva päätelmä kuin se, että salilla käyvä on automaattisesti kasvoista rumempi.

Vierailija
17/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on hyvän salikropan lisäksi nätti naama? Naminami vituttaako :)

Siitä huolimatta on se ruma salikroppa. Yäkyäk.

Vierailija
18/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se timmi perse välillä voittaa jopa kauniin naamankin. Parasta mitä naiselle voi tehdä on halata sitä takaa ja nuuhkia salaa vähän hiuksia samalla. Siinä perse on ihan ykkönen.

Mä kyllä keksin parempaa naisen kanssa, siinä ollaan alasti. Pitäydy sä halaamisesssa niin ei sun ei tarvi nolostua.

Vierailija
19/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä keksin parempaa naisen kanssa, siinä ollaan alasti. Pitäydy sä halaamisesssa niin ei sun ei tarvi nolostua.

https://41.media.tumblr.com/a89a0946f1b26b10018fa94d89d1e9ee/tumblr_inl…

Vierailija
20/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen puolestasi ap. Voiko enempää toivoa tässä maailmassa kun kauneutta. Mutta toisaalta, en ole itse tarvinnut salilla rampata. Ei kiinnosta minua se kulttuuri siellä, enkä tosiaan näe mitään hyötyä prepata vartaloa, koska kuitenkin olen kasvoiltani ruma. Miehiä tosin on silti riittänyt. Ja ihan myös niitä salilla treenattuja. Olen pistänyt sen rajan, että deittailen vaan sellaisia, joille sali ei ole koko elämä. Liian pinnallisia olisi makuuni.. Harmi, että tuo puolisoni kuvitteli löytävänsä salilta sen oikean sinä aikana kun minä toimin kotiorjana. Siinä on teille salidiivoille kunnon esimerkki saliurposta, joka hakee vaan kodinhoitajaa. Yhtä samaa pintaliitoa kaikki. Kuka sieltä muka jotain sielunsisarta luulee löytävänsä? Ja miten kaksi itseään täynnä olevaa tyhjäpäätä saa toimivan arjen? Toisen olisi vähän pakko joustaa.. Mutta toivotan onnea teille kaikille. Tämä lienee kuitenkin tulevaisuuden parisuhdekuva, vaikka itse en sitä vielä ymmärrä. :)