Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa salilla kävijöitä ärsyttää...

Vierailija
24.02.2016 |

Se että naama kuitenkin ratkaisee melkein kaiken. :D Onneksi ei tarvitse itse tehdä mitään näyttääkseen hyvältä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi onnellinen puolestasi ap. Voiko enempää toivoa tässä maailmassa kun kauneutta. Mutta toisaalta, en ole itse tarvinnut salilla rampata. Ei kiinnosta minua se kulttuuri siellä, enkä tosiaan näe mitään hyötyä prepata vartaloa, koska kuitenkin olen kasvoiltani ruma. Miehiä tosin on silti riittänyt. Ja ihan myös niitä salilla treenattuja. Olen pistänyt sen rajan, että deittailen vaan sellaisia, joille sali ei ole koko elämä. Liian pinnallisia olisi makuuni.. Harmi, että tuo puolisoni kuvitteli löytävänsä salilta sen oikean sinä aikana kun minä toimin kotiorjana. Siinä on teille salidiivoille kunnon esimerkki saliurposta, joka hakee vaan kodinhoitajaa. Yhtä samaa pintaliitoa kaikki. Kuka sieltä muka jotain sielunsisarta luulee löytävänsä? Ja miten kaksi itseään täynnä olevaa tyhjäpäätä saa toimivan arjen? Toisen olisi vähän pakko joustaa.. Mutta toivotan onnea teille kaikille. Tämä lienee kuitenkin tulevaisuuden parisuhdekuva, vaikka itse en sitä vielä ymmärrä. :)

Salilla on pääosin huonoitsetuntoisia miehiä, jotka yrittävät nostaa kelpaavuuttaan lihaksilla, kun muita keinoja ei oikein ole. Sinäkin olit näköjään sellaisen kanssa, kun oli ottanut sinut sen sijaan, että olisi sellaisen kanssa heti, jonka kanssa oikeasti haluaa olla. Ei riittänyt itsetunto sellaiseen naiseen, koska oman tasoisen kumppanin kanssa joutuu kohtaamaan epävarmuuksiaan ihan eri tavalla kuin sellaisen kanssa, jonka kokee olevan "liian huono" itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi