Miten saan vauvan syömään tuttia?
Onko totta et vieras ihminen sais tutin paremmin...tutti helpottais älyttömästi arkea
Kommentit (11)
tai glyserolia siellä käytettiin, mutta kotiin meille annettiin ohjeeksi sokerivesi.
Ja kokeile eri mallisia tutteja, mun vauva ei huolinut mam-tutteja eikä nuk-tutteja ollenkaan, " perinteiset" ainun turvatutit vaan kelpasi
Tutista katsos kun ei tullut mitään (maitoa), eikä jätkä halunnut feikkitissiä lutkuttaa. Tuttu kodinhoitaja kun piipahti käymään, niin sai pojalle tutin hetkeksi, mutta minulta äidiltä kelpasi vain rinta.
kun ei siitä tajunnut ajoissa vieroittaa. Mun poika rakastaa tuttia (tai " tut-taa" niinkuin se hellällä äänellä sanoo) enemmän kuin mitään muuta maailmassa, ja näen jo painajaisia siitä päivästä ja viikosta ja kuukaudesta kun siltä ennen 2-vuotispäivää tut-ta riistetään. Oma moka I know mutta kesällä syntyvä kuopus ei tule tuttia näkemäänkään, sen vannon. Vaikka viettäisin makuuasennossa ensimmäiset puoli vuotta.
Tutiton vauva huutaa ensimmäiset puoli vuotta ainakin AINA kaupassa tms. missä ei just heti saa rintaa vedettyä esiin.
Mua ei kiinnosta vaikka lapsi söisi tuttia kolme vuotiaaksi, seuraava vauva saa tutin heti kun syntyy ;-)
sen synnyttyä. Ei se sitä koskaan huolinut. Hyvä vaan, ettei tutti ollut käytössä. Eipä sitten tarvinnut siitä eroonkaan opettaa.
muuallakaan kun vaunuissa on vaikka ei ole tuttia. Se nukkuu ne ajat. ei ole tutti kelvannut niin en viitti tyrkyttää. Pullosta osaa kyllä juoda kun on tarpeen.
Yritettiin mutta aina sylki pois. Nyt olen onnellinen kun ikää 6kk ja pitäs se vierottaa siitä (hammashoitaja sanoi että jos söis tuttia niin 6kk pitää alkaa sitä vierottamaan siitä pois)
Kun ei tuttia huolinut, niin kannettiin ja hyssyteltiin yötä päivää puoli vuotta. Ei oo tutista vieroittaminen kovin iso juttu sen rinnalla. Mutta meilläkään ei huolinut tuttia, vaikka sitä laitokselta asti tarjottiin.
On syötävä itsekin, laitettava ruokaa ja nukuttava. Vauvalla voi olla isoja sisaruksia, joita täytyy myös huomioida ja hoitaa. Kaunis ajatus vain tissitellä 20 h vuorokaudessa, mutta ei vain käytännössä taida oikein toimia.
Vierailija:
Kun ei tuttia huolinut, niin kannettiin ja hyssyteltiin yötä päivää puoli vuotta. Ei oo tutista vieroittaminen kovin iso juttu sen rinnalla.
enkä viitsi tyrkyttää väkisin. Meillä tutittomuus ei ole ongelma, koska vauva huutaa vain jos on nälkä eli n. 3 tunnin välein ja silloin tietty annan maitoa.
ei ottanut tutia koskaan, keneltäkään.. Raskasta, mutta olisi ollut sitä tutin kanssakin..