Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle terveyskeskuksen lääkäriajat on tarkoitettu?

Vierailija
24.02.2016 |

Olen tässä sivusta seurannut, kun flunssainen ystäväni yrittää päästä lääkäriin.
Terveyskeskuksen ajanvarauksessa sanotaan, että aikoja ei ole, kun joskus kuukausien päästä.
No päivystykseen voi kuulema mennä jonottamaan, mutta sieltäkään ei saa lääkärille kutsua vaan terveydenhoitajalle. Terveydenhoitajako määrää lääkkeet nykyään?
Eniten ihmetyttää tää lääkäriaikojen saamattomuus. Kenelle ne ajat on jos ei potilaille?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisille 

Tässä kyllä saattaa olla perää. Suurissa ikäluokissa on paljon enemmän porukkaa ja pikkuhiljaa heillä alkaa terveys reistailemaan.

Odottelenkin tässä, että kun kuolevat pois, niin onkin aika paljon tyhjiä asuntoja markkinoilla.

Suuret ikäluokat ovat syntyneet n. vuosina 1945-1950, joten jokusen vuoden joudut vielä odottelemaan asuntojen tyhjentymistä. ;)

Vierailija
82/85 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen on täysi turha terveyskeskuskäynti, jos vaan saikkulappua hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan saavat ne yhteiskunnan alakastiin kuuluvat. Siis ne joita niiin ahdistaa ettei pysty töitä tekemään. Jos olet töissä ja oikeasti tarvitset lääkäriä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä yksityiselle. Itselläni on onneksi työterveyshuolto.

Kyllä mä vaan tänään kävin ihan julkisella lääkärissä selkäkivun takia ja olen ihan työssäkäyvä ihminen. Yksityiselle täältä korvesta olisikin yli 60km.

Vierailija
84/85 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuille. EI kun niillä onkin oikeus käydä yksityisellä

Vierailija
85/85 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne lääkäriin pääsee jos on tarvetta. Joku flunssa nyt ei ole tälläinen syy, mielestäni. Myös lapset saa helposti ajan, mikä on hyvä.