Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!
Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita päättäisi tapailun heti kun asia selviäisi:
- Tupakointi
- Alkoholiongelma
- Feminismi
- Lapsia edellisestä suhteesta
t. Mies
Mikä siinä feminismissä on pahaa? Et halua tasa-arvoista naista, vaan tyhmän bimbon, joka tekee kuten haluat?
Päinvastoin. Haluan tasa-arvoisen suhteen, mutta se on mahdotonta feministin kanssa.
Olen feministi ja parisuhteeni on tasa-arvoinen. Feministi ei yritä nostaa itseään miehen yläpuolelle, kuten moni mies kuvittelee.
Melkoisia vaatimuslistoja täällä... Kuinkahan suuri osuus vastaajista on sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia vaatimuslistoja täällä... Kuinkahan suuri osuus vastaajista on sinkkuja?
En mä ainakaan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää syrjiä seurustelukumppaneita uskonnon perusteella. Uskonto ei ole osa persoonaa, vaan se tulee yleensä kulttuurista ja vanhemmilta. Sitä paitsi uskonnossa on paljon hyvääkin, kunhan ei yritä pakottaa muita omaan ajatusmaailmaansa.
Siksi en seurustelisi ihmisen kanssa, joka syrjii ei-ateisteja ja pitää itseään heitä parempina. Ties vaikka hänen mielipiteensä laajenisivat johonkin muuhun ihmisryhmään...
Teillä on oikeus mielipiteeseenne ja hyväksyn sen, mutta olen täysin eri mieltä.
- Ateisti
Ei se, ettei halua seurustella jonkun kanssa ole syrjintää. Itse haluan, että seurustelukumppanillani on kanssani mahdollisimman samanlainen maailmankatsomus. Tiedän ainakin kolme pariskuntaa, joilla on ollut hyvä ja antoisa parisuhde eri uskonnoista huolimatta, ja on erottu siinä vaiheessa, kun on tullut puhe lapsista ja heidän uskonnostaan. En ole kieltämässä uskontoja ja voin ihan hyvin olla ystävä uskonnollisen ihmisen kanssa, mutta en halua seurustella tai perustaa perhettä sellaisen kanssa. Näemme maailman liian eri tavoin. En myöskään pidä itseäni parempana tai älykkäämpänä, mutta pidän näitä uskomuksia kuitenkin huuhaana.
t: 123
- sellaisen, joka ei seuraa ainakin paria kotimaista uutislähdettä, isoja kansainvälisiä lehtiä (esim. ranska ja saksa) ja al jazeeraa ja mieti lukemaansa
- sellaisen, joka ei nauti elokuvista, lukemisesta ja musiikista
- sellaisen, jonka käsitys hauskasta ja hienosta on shoppailla merkkejä
- sellaisen, joka käyttää kohtuuttomasti aikaa muotiin, meikkaamisen
- sellaisen, joka ei tee vapaalla muuta kuin treenaa urheilua
- sellaisen, jonka mielestä Dubai ja Thaimaa ovat kivoja paikkoja
- sellaisen, joka ei ole vegaani
- sellaisen, joka on käyttänyt suonensisäisiä huumeita
- sellaisen, jolla on auto
- sellaisen, joka haluaa lapsia
- sellaisen, joka on uskovainen
- sellaisen, joka ei ymmärrä ja noudata sanontaa "myötä- ja vastamäessä"
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset miehet on kokemukseni mukaan itseriittoisia, tuomitsevia ja epäempaattisia. Uskovaisuus on iso EI.
Olen huomannut saman. Seurakunnista löytyy yllättävän paljon narsisteja. Miehet etenkin haluaa olla kristitttyjä koska siinä uskossa luullaan että pippeli tekee paremmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
- yli 170 cm
- roteva, lihava
- rumanaamainen
- laiska kotitöissä
- aseksuaali
- tupakoitsija / minkä tahansa huumeen käyttäjä
- nalkuttaja
- yli 3 miehen kanssa ollut
Suomessa joudaan eniten kahvia maailmassa. Onnea etsinnöillesi.
- pelaa videopelejä
- tupakoi tai käyttää alkoholia humalahakuisesti
- ylipainoinen, ei fyysisesti aktiivinen
- rasisti
- pettäjä
- uskonnollinen
- väkivaltainen
- ei tarpeeksi älykäs
Siinä nyt muutama
Kaikki ääripäät on perseestä, oli sitten kyseessä aate, pukeutuminen tms. Ja tietenkin sit kaikki nää perus tupakoitsevaväkivaltainenjuopposika- setit.
Rajataan pois kaikki väkivaltaiset ja sairaat tai laittomat jutut, ja niiden lisäksi en seurustelisi julkkiksen kanssa. Ei vaikka olisi kuinka ihana ihminen.
Rasisti, väkivaltainen, sukupuolisovinisti, kiihkouskovainen, huumorintajuton, sairaalloisen ylipainoinen tai muuten sairauttaan hoitamaton, sellainen joka ei koskaan halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?
Sellaisen joka ei lue mitään tai lukee korkeintaan juorulehtiä.Eli ei edes yritä kehittää itseään.
En seurustelisi ENÄÄ ikinä miehen kanssa, jolla on sekopäinen ex-vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi. Tästä ei neuvotella.
Tämä totta, tosin minä olen kyllä "neuvottelemalla" saanut pari neitiä lopettamaan, kertomalla että joko tupakka, tai minä ;)
Vierailija kirjoitti:
No jos vaikka murhaaja olisi, niin siinä tapauksessa en kyllä alkais, mutta muut asiat menneisyydessä tai käytöksessä ei ole kyllä prioriteettilistan kärkipäässä. Sen sijaan ulkonäkö ja pituus on kyllä ovat. Riittävän sievä, että on mukava silmälle ja pituudessa ehdoton maksimi 170 senttiä, koska nainen ei saa korkkareissakaan näyttää miestä pidemmältä (oma pituuteni 182cm).
Steroidien/hormonien käyttäjän kanssa, niillä kun alkaa jossain vaiheessa ala ja yläpäässä heittämään.
Alkoholisti, huumeiden käyttäjä, väkivaltainen, sairaalloisen mustasukkainen, liian erilainen (jos ei synkkaa)
Huumeiden käyttö (ilman mitään poikkeuksia tyyliin "hallussa pysyvä" / "viihdekäyttö"!!!), alkoholismi, rikollisuus ja väkivaltaisuus nyt ainakin ovat ominaisuuksia, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä. Yleinen kusipäisyys ja minäminä-asenne myös.
Listasta tulisi kauhean pitkä jos kaikki seurustelun estävät piirteet luettelisin, silloin mukaan pääsisivät myös tosi kaukaa haetut esimerkit kuten vaikkapa halvaantunut, jonka kanssa ei voisi kommunikoida, tai dementikko, joka ihmettelisi joka aamu, että kukas se sinäkin olet.
Huume riippuvainen, väkivaltainen, cp vammainen...... Ei ikinä tuollaista!
En usko sanaakaaan.