Perheelliset naiset kuinka paljon teitä yritetään iskeä vaikka teidät tiedetään varatuiksi
Etenkin muualla kuin baarissa jossa nyt isketään aina melkein kaikkia?
Kommentit (16)
Ei yritetä ikinä yhtään. Voin kulkea kadulla niin ettei kanssaihmiset taida oikeastaan edes huomata että olen siinä.
Kyllä tuo on paljon itsestä kiinni. Nuo yritykset pystyy lopettamaan alkuunsa kun lähettää oikeanlaisia viestejä.
Työpaikalla on yksi latvasta laho, joka kyllä taitaa yrittää kaikkia muitakin, etten ole mitenkään merkittävä :(
Ei juuri koskaan. Olen hyvännäköinen, mutta tosi pidättyväinen ja varautunut ihan pitääkseni miehet loitolla. Eipä kauheesti tule kukaan juttelemaan. :D Näin siis työpaikalla, kaupoilla jne.
Tosi harvoin, baarissa tuskin koskaan. Työpaikalla on yhden kerran käynyt niin että työkaveri ihastui :D Olin siitäkin ihan kummissani, kun en ole mikään kummoisen näköinen - mukava olen kyllä.
Aika usein, vaikka olisin lasten kanssa liikenteessä. Tuskinpa niissä on kysymys siitä, että mies haluaisi parisuhteeseen kanssani, vaan korkeintaan jonkun sivusuhteen tai yhden panon.
Eipä ketään näytä kiinnostavan se että on varattu ja vielä lapsiakin siunaantunut. Monet miehet on itsekin varattuja olleet tai vähintään "eroamassa".
Ei koskaan, valitettavasti. Mä en siis ole varattu enkä perheellinen, mutta jostain syystä tapaamillani ihmisillä on aina sellainen oletus enkä tajua miksi. Ihan sama onko mies vai nainen, niin jos jossain vaiheessa aihe tulee mitenkään puheeksi niin vastapuoli on aina aivan äimänkäkenä.
n39
Usein, lähes päivittäin vaikka on kimaltava timantti nimettömässä. Viimeksi eilen yksi firman edustaja 🙄 Hohhhoijaa. Olen varmaan liian kaunis.
Kun ajan autolla niin miehet meinaa ajaa metsään kun jäävät niin pitkään töllistelemään:D N37
Mulle on joskus joku sanonut, että sen takia äitejä ja yh äitejä isketään, kun ne on helppoja panoja. Tosin mä en ole yh enkä helppo, mutta se on miesten olettamus ilmeisesti.
Mieheni on paljon poissa töiden takia ja siksi vietän kuukausia yksin lapsen kanssa ja saatan saada vanhoilta heiloilta ja ihan vaan miespuolisilta kavereilta iskuyrityksiä.
Paljon myös pyydetään sinne sun tänne ja moni koittaa päästä iholle. Sanon aina, että olen varattu, mutta ei se kuuleman haittaa kun mies on niin paljon poissa. Ärsyttää.
Tuntuu ettei enää kenenkään miehen kanssa voi olla ihan vaan ystävä vaan ennemmin tai myöhemmin alkaa nämä iskuyritykset vaikka olen varattu ja äiti.
Vaikka eroaisin miehestäni en ottaisi todellakaan uutta miestä jalkoihin pyörimään ja sekoittamaan lapsen päätä.
Toisinaan. Töissä, harrastuksessa, vapaa-ajalla. Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän vähenee merkitys siltä, onko vapaa vai varattu.
Toisinaan on minunkin vastaus. Keväällä ja kesällä nämä yritykset ovat yleisempiä, mutta kyllä syksykin on hyvää aikaa, talvi taas rauhallisempi. En käy koskaan baareissa ja iskemisviritelmät tapahtuvat lähinnä ihan päiväsaikaan mm. kaupassa, kirjastossa ja tällaisissa normaaleissa paikoissa. Myös silloin kun lapsiani on mukana. Sormessani on aina sormukset ja osaan ketään nolaamatta hoitaa asian kivasti, ei tämä ole minulle ollenkaan ongelma, vain mukava juttu. Miehet ovat yleensä n. 35-50 vuotiaita siistejä ja asiallisen näköisiä miehiä, minä olen 41 vuotias tavallinen, hymyilevä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ajan autolla niin miehet meinaa ajaa metsään kun jäävät niin pitkään töllistelemään:D N37
Ja tämä reaktio johtuu uskomattomasta kauneudestasi?
Eipä juuri yritetä. Miehet kunnioittaa minusta enemmän naisten suhdetta kuin päin vastoin, jonkun mielestä ehkä liikaakin ;). Ehdottomasti suurin merkitys siinä tullaanko iskemään on naisen omalla käytöksellä. Jos on kauheasti ottamassa flirttailevaa kontaktia miehiin tai olemus muuten vihjaileva, niin varmastihan miehet yrittää. Tai tietysti jos pyörii piireissä, joissa puolisot vaihtuvat muutenkin sukkien tahtiin niin kai siellä vaihdetaan kumppaneitakin tai käydään kokeilemassa vierasta (tuttua?) aika kevyin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä reaktio johtuu uskomattomasta kauneudestasi?
Eipä juuri yritetä. Miehet kunnioittaa minusta enemmän naisten suhdetta kuin päin vastoin, jonkun mielestä ehkä liikaakin ;). Ehdottomasti suurin merkitys siinä tullaanko iskemään on naisen omalla käytöksellä. Jos on kauheasti ottamassa flirttailevaa kontaktia miehiin tai olemus muuten vihjaileva, niin varmastihan miehet yrittää. Tai tietysti jos pyörii piireissä, joissa puolisot vaihtuvat muutenkin sukkien tahtiin niin kai siellä vaihdetaan kumppaneitakin tai käydään kokeilemassa vierasta (tuttua?) aika kevyin perustein.
Höpsistä. En flirttaile koska en osaa, mutta olen ystävällinen, hymyilen, katson kaikkia ihmisiä silmiin ja tiedän olevani helposti lähestyttävä. Tykkään myös jutella ventovieraidenkin kanssa, oli sitten minkä ikäinen, nainen, mies tai vaikka lapsi vaan. Olen aina ollut tällainen ja tiedän, että käytökseni rohkaisee monia, mutta mitä siitä? Jos jonkun miehen päivää ilahduttaa jutusteluni kanssani, niin sen hänelle suon mielelläni niin kuin tuossa kirjoitinkin. N41
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, valitettavasti. Mä en siis ole varattu enkä perheellinen, mutta jostain syystä tapaamillani ihmisillä on aina sellainen oletus enkä tajua miksi. Ihan sama onko mies vai nainen, niin jos jossain vaiheessa aihe tulee mitenkään puheeksi niin vastapuoli on aina aivan äimänkäkenä.
n39
Oletko lyhyttukkainen?
Ei koskaan. n37