Miksi insinöörit ovat niin hyviä rakastajia?
Johtuuko se heidän koulutuksesta vai saavatko he vain enemmän seksiä kuin muut?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ovat kovia pettämään. Kai siinä taito karttuu.
Ai kuten naisissa parturit?
Partureista en tiedä, mutta sairaanhoitajat on pettäviä huoruleita.
Nuoruudesta tosiaankin muistan kun poika porukalla vongattiin pimppiä, suurin osa naisista jotka saatiin houkuteltua panemaan opiskeli sairaanhoitajiksi. Ihmeteltiin sitä silloin. Taitaa päteä myös nykypäivänä
Ei sairaanhoitajia helpompia taida olla?
Valitettavasti suomalaisinsinöörien seksitaidoissa määrä korvaa laadun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko amk- ja dippainsseissä eroja tässä asiassa?
Dippa tietenkin parempi.
Entäs jos jatkaa tekniikan tohtoriksi?
Tohtori tarvitsee vastaväittäjän tullakseen tohtoriksi. Monella se jää sitten päälle ja pitää aina hakeutua tilanteisiin jossa pääsee väittelemään vastaan. Se on rasittavaa, varsinkin sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nussinut naisinsinöörin kanssa? Ovatko petoja sängyssä?
Kuulema olen.
Otsikko aiheutti nauramista. Insinjöörit on niin kuivia tyyppejä että niiden naiset eksyy vieraisiin pöytiin. Osaavat ehkä laskea mutta naisia eivät osaa hoidella. Ehkä mä olen se jännä mies? Sinkkuna hoitelin muutaman varatun ja yksi kertoi että miehensä on insinööri. Metallialan insinööri ja sängyssä tylsimys. En tiedä miksi naikkonen kertoi niin paljon? Kokoa typyn mukaan riitti mutta into ja taito puuttui.
Taitaa olla vittuilua koko ketju, onkohan dippainssiä huonommin pariutuvaa koulutusta miehelle olemassa?
DI
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vittuilua koko ketju, onkohan dippainssiä huonommin pariutuvaa koulutusta miehelle olemassa?
DI
Eikö rahaa tule niin paljon, että naisia on joka sormelle?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko aiheutti nauramista. Insinjöörit on niin kuivia tyyppejä että niiden naiset eksyy vieraisiin pöytiin. Osaavat ehkä laskea mutta naisia eivät osaa hoidella. Ehkä mä olen se jännä mies? Sinkkuna hoitelin muutaman varatun ja yksi kertoi että miehensä on insinööri. Metallialan insinööri ja sängyssä tylsimys. En tiedä miksi naikkonen kertoi niin paljon? Kokoa typyn mukaan riitti mutta into ja taito puuttui.
Minkä alan seksipeto sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Huuhaata koko väite, insinöörit ovat kuuluisia rakastelutaidoistaan. Poikkeuksia saattaa olla, mutta väitteessä on pakko olla totuutta kun sen niin usein kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhaata koko väite, insinöörit ovat kuuluisia rakastelutaidoistaan. Poikkeuksia saattaa olla, mutta väitteessä on pakko olla totuutta kun sen niin usein kuulee.
Eivät kyllä ole. x) Tää on ensimäinen kerta kun kuulen moista edes väitettävän.
Insinöörit ovat pihejä, joten kun nussitaan niin nussitaan sitten koko rahan edestä.
Tästä löytyy paljon tietoa internetistä.
http://elitedaily.com/dating/the-19-reasons-why-you-should-date-a-guy-w…
http://www.edn.com/electronics-blogs/serious-fun/4428321/11-reasons-to-…
Olen hommannut tämän t-paidan itselleni, että kaikki tietävät minun olevan kova rakastaja.
Olen pannut vain yhden insinöörin kanssa. Oli lievästi outo tapaus, molemmilla kerroilla halusi pitää sukat jalassa ja lauloi koko yhdynnän ajan Den glider in, kun oltiin pantu ja sain järkytykseltä silmät auki, niin tyyppi oli kaivanut repusta piimätölkin ja hk blå:n. Joo, ei tavattu enää.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikkalaji
Kemialaji. Kokemuslaji. Ei jokaiseen naiseen mennä samasta kulmasta.
No ei kyllä ole, todellakaan! :D
Itseasiassa mitä tyhmempi, sitä parempi on niissä puuhissa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole, todellakaan! :D
Itseasiassa mitä tyhmempi, sitä parempi on niissä puuhissa.
höpöhöpö, idiootteja ei kestä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut vain yhden insinöörin kanssa. Oli lievästi outo tapaus, molemmilla kerroilla halusi pitää sukat jalassa ja lauloi koko yhdynnän ajan Den glider in, kun oltiin pantu ja sain järkytykseltä silmät auki, niin tyyppi oli kaivanut repusta piimätölkin ja hk blå:n. Joo, ei tavattu enää.
mikä tuossa nyt oli vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä tuossa nyt oli vikana?
Koska ei tarjonnut piimää mulle :(
Entäs jos jatkaa tekniikan tohtoriksi?