Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi insinöörit ovat niin hyviä rakastajia?

Vierailija
23.02.2016 |

Johtuuko se heidän koulutuksesta vai saavatko he vain enemmän seksiä kuin muut?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko amk- ja dippainsseissä eroja tässä asiassa?

Dippa tietenkin parempi.

Entäs jos jatkaa tekniikan tohtoriksi?

Vierailija
22/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ovat kovia pettämään. Kai siinä taito karttuu.

Ai kuten naisissa parturit?

Partureista en tiedä, mutta sairaanhoitajat on pettäviä huoruleita.

Nuoruudesta tosiaankin muistan kun poika porukalla vongattiin pimppiä, suurin osa naisista jotka saatiin houkuteltua panemaan opiskeli sairaanhoitajiksi. Ihmeteltiin sitä silloin. Taitaa päteä myös nykypäivänä

Ei sairaanhoitajia helpompia taida olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suomalaisinsinöörien seksitaidoissa määrä korvaa laadun. 

Vierailija
24/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko amk- ja dippainsseissä eroja tässä asiassa?

Dippa tietenkin parempi.

Entäs jos jatkaa tekniikan tohtoriksi?

Tohtori tarvitsee vastaväittäjän tullakseen tohtoriksi. Monella se jää sitten päälle ja pitää aina hakeutua tilanteisiin jossa pääsee väittelemään vastaan. Se on rasittavaa, varsinkin sängyssä.

Vierailija
25/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nussinut naisinsinöörin kanssa? Ovatko petoja sängyssä?

Kuulema olen.

Vierailija
26/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko aiheutti nauramista. Insinjöörit on niin kuivia tyyppejä että niiden naiset eksyy vieraisiin pöytiin. Osaavat ehkä laskea mutta naisia eivät osaa hoidella. Ehkä mä olen se jännä mies? Sinkkuna hoitelin muutaman varatun ja yksi kertoi että miehensä on insinööri. Metallialan insinööri ja sängyssä tylsimys. En tiedä miksi naikkonen kertoi niin paljon? Kokoa typyn mukaan riitti mutta into ja taito puuttui.

Vierailija
27/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vittuilua koko ketju, onkohan dippainssiä huonommin pariutuvaa koulutusta miehelle olemassa?

DI

Vierailija
28/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vittuilua koko ketju, onkohan dippainssiä huonommin pariutuvaa koulutusta miehelle olemassa?

DI

Eikö rahaa tule niin paljon, että naisia on joka sormelle?

Vierailija
29/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko aiheutti nauramista. Insinjöörit on niin kuivia tyyppejä että niiden naiset eksyy vieraisiin pöytiin. Osaavat ehkä laskea mutta naisia eivät osaa hoidella. Ehkä mä olen se jännä mies? Sinkkuna hoitelin muutaman varatun ja yksi kertoi että miehensä on insinööri. Metallialan insinööri ja sängyssä tylsimys. En tiedä miksi naikkonen kertoi niin paljon? Kokoa typyn mukaan riitti mutta into ja taito puuttui.

Minkä alan seksipeto sinä olet?

Vierailija
30/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhaata koko väite, insinöörit ovat kuuluisia rakastelutaidoistaan. Poikkeuksia saattaa olla, mutta väitteessä on pakko olla totuutta kun sen niin usein kuulee.

Vierailija
31/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuhaata koko väite, insinöörit ovat kuuluisia rakastelutaidoistaan. Poikkeuksia saattaa olla, mutta väitteessä on pakko olla totuutta kun sen niin usein kuulee.

Eivät kyllä ole. x) Tää on ensimäinen kerta kun kuulen moista edes väitettävän. 

Vierailija
32/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit ovat pihejä, joten kun nussitaan niin nussitaan sitten koko rahan edestä.

Vierailija
34/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hommannut tämän t-paidan itselleni, että kaikki tietävät minun olevan kova rakastaja.

Vierailija
35/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut vain yhden insinöörin kanssa. Oli lievästi outo tapaus, molemmilla kerroilla halusi pitää sukat jalassa ja lauloi koko yhdynnän ajan Den glider in, kun oltiin pantu ja sain järkytykseltä silmät auki, niin tyyppi oli kaivanut repusta piimätölkin ja hk blå:n. Joo, ei tavattu enää.

Vierailija
36/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikkalaji

Kemialaji. Kokemuslaji. Ei jokaiseen naiseen mennä samasta kulmasta.

Vierailija
37/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole, todellakaan! :D

Itseasiassa mitä tyhmempi, sitä parempi on niissä puuhissa.

Vierailija
38/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole, todellakaan! :D

Itseasiassa mitä tyhmempi, sitä parempi on niissä puuhissa.

höpöhöpö, idiootteja ei kestä kukaan.

Vierailija
39/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut vain yhden insinöörin kanssa. Oli lievästi outo tapaus, molemmilla kerroilla halusi pitää sukat jalassa ja lauloi koko yhdynnän ajan Den glider in, kun oltiin pantu ja sain järkytykseltä silmät auki, niin tyyppi oli kaivanut repusta piimätölkin ja hk blå:n. Joo, ei tavattu enää.

mikä tuossa nyt oli vikana?

Vierailija
40/45 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä tuossa nyt oli vikana?

Koska ei tarjonnut piimää mulle :(