Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison seuraaminen puhelimen paikannusohjelmalla

Vierailija
23.02.2016 |

Onko kokemuksia itsellä tai lähipiiristä? Entä muita stalkkauksen muotoja?
Tuli mieleen tuosta ketjusta "luottaako avovaimoon vai find my iphone - palveluun?".

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, onneksi, mutta halveksin suunnattomasti ihmistä joka vakoilee puolisoaan.

Vierailija
2/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollu tällaista silloin 90-luvun lopussa, kun seurustelin äärettömän mustasukkaisen ja väkivaltaisen parikymppisen miehen kanssa. Multa olis viety kaikki vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi vaivautua.

Jos suhde olisi tuossa jamassa ettei luottoa ole oman vainoharhaisuuden tai puolison epäluotettavuuden takia niin olisi parempi erota.

Vierailija
4/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso saa seurata ja haluakin että seuraa mua. Ei ole mitään salattavaa. Samoin saa lukea kaikki viestini. En suostuisi elämään suhteessa jossa ei voisi olla näin avoin.

Vierailija
5/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla puhelimissa sovellus mistä voidaan paikantaa toisen puhelin. Harvemmin tulee käytettyä, mutta helpottaa arkea monellakin tapaa. Esimerkiksi vaimo soittaa töistä, että hänen puhelin on kadonnut. Ei hätää, näyttäisi olevan kotona. Tai toinen lähtee ajamaan hirveässä lumimyrskyssä, on huojentavaa, kun näkee, että auto liikkuu, eikä ole jäänyt hankee paikoilleen. Myös varkaustilanteissa on kätevää, kun pystyy paikantamaan puhelimen.

Mikäli asentaa ko sovelluksen, jotta voi seurata toisen menemisiä, kannattaa puhua ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
6/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso saa seurata ja haluakin että seuraa mua. Ei ole mitään salattavaa. Samoin saa lukea kaikki viestini. En suostuisi elämään suhteessa jossa ei voisi olla näin avoin.

Ei tuo ole avoimuutta vaan alistamista.

Vierailija
7/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suurin osa sovelluksista vaatii suostumuksen seurattavalta puhelimelta, joten sellaisen asennus onnistu ainakaan minun luuriin.

Vierailija
8/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämänkin palstan juttuja lukee niin olisi varmasti hyvä tietyille ihmisille niille jotka laittavat rastin ruutuun ( " vahinkohässinyt, ei tunteita mukana, ei mitään seuraamuksia")

Rehellisyys ja luottamus on vanhanaikaista ja yliarvostettua monikulttuurisessa suomessa vuonna 2016

Ei nämä hienotkaan laitteet estä ihmisiä tekemästä sitä mitä tekisivät kuitenkin. No jäisivät ehkä kiinni puuhasteluistaan mutta mitä sitten?

Siveysvyö naisille ja miehille joku lukollinen kalukukkaro tai vastaava.

Vierailija
9/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rakkautta, josta 99% tämän palstan lukijoista ei ymmärrä mitään.

Vierailija
10/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli asentaa ko sovelluksen, jotta voi seurata toisen menemisiä, kannattaa puhua ammattiauttajan kanssa.

Siloin jos ammattiauttajaa tarvitsee on vahinko jo usein päässyt käymään.

Vierailija
11/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollu tällaista silloin 90-luvun lopussa, kun seurustelin äärettömän mustasukkaisen ja väkivaltaisen parikymppisen miehen kanssa. Multa olis viety kaikki vapaus.

Sama. Ja varmaan olisi laitttanut jotain nauhoituksia, kun olen yksin kotona.

Vierailija
12/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ei tartte seurata eikä kytätä. Myös puhelin ja sähköposti on mun, ei yhteistä. Sama juttu miehen laitteissa, ei kiinnosta mua.

Jos jotain sattuu, kyllä viranomaiset aikanaan ilmoittaa.

Vierailija
13/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ei tartte seurata eikä kytätä. Myös puhelin ja sähköposti on mun, ei yhteistä. Sama juttu miehen laitteissa, ei kiinnosta mua.

ette rakasta toisianne, olette yhdessä muun asian vuoksi.

Vierailija
14/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä noin paljon terveitä ole.

Vierailija
15/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle avoimuutta on se että kerron puolisolle missä olen tai kysyttäessä esim. vastaan kuka lähetti viestin. Luottamuksen puutetta jos siitä huolimatta on stalkata pitääkö avoimuuteni paikkansa tai se että on tiedettävä mitä joku esim. viestissä kirjoitti. En voisi elää suhteessaa jossa ei luottamusta ole.

Vierailija
16/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle avoimuutta on se että kerron puolisolle missä olen tai kysyttäessä esim. vastaan kuka lähetti viestin. Luottamuksen puutetta jos siitä huolimatta on stalkata pitääkö avoimuuteni paikkansa tai se että on tiedettävä mitä joku esim. viestissä kirjoitti. En voisi elää suhteessaa jossa ei luottamusta ole.

Mutta miksi et anna miehen lukea viestiäsi tai katsoa missä liikut?

Vierailija
17/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ette rakasta toisianne, olette yhdessä muun asian vuoksi.

Hiukan kieroa jos rakkauden merkki on se, ettei ole minkäänlaista yksityisyyttä. Tai sitten suhde on suunnilleen viikon vanha.

Vierailija
18/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi et anna miehen lukea viestiäsi tai katsoa missä liikut?

Siis... enhän minä sitä periaatteessa kielläkään ihan vapaasti... tosin varmasti teen siitä omat johtopäätökseni.

Vierailija
19/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauteen kuuluu luottamus ja toisen yksilöllisyyden hyväksyminen. Jokainen tarvitsee pidemmän päälle omaa tilaa. Jos sitä ei kykene toiselle antamaan ei oikeasti rakasta vaan haluaa omistaa.

Vierailija
20/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on find my friends käytössä miehen kanssa mutta ei se ole mitään stalkkaamista varten vaan yhteisestä sopimuksesta "hätätilanteiden" varalle. Silloin kun ostettiin ensimmäiset iPhonemme niin lautasimme sovelluksen kokeilumielessä, koska se oli uutta ja kiinnostavaa, ja satunnaiseen käyttöön on jäänyt siitä lähtien. Juurikin tuollaisiin tilanteisiin jos puhelin hukkuu jne. Ei seurata siellä toisiamme koko aikaa mutta välillä on kyllä kätevä. Luotan kyllä mieheen eikä minun edes tarvitse tarkastaa sovelluksesta onko oikeasti siellä missä sanoi, mutta se että se paikannus on mahdollista tuo turvaa tilanteisiin joissa ei vaikka saa toista kiinni ja huolestuu. Meillä ei ole mitään salattavaa ja luotamme toisiimme joten siitä ei ole mitään haittaakaan että tämä mahdollisuus on olemassa. En koe että yksityisyyteni kärsii siitä mitenkään koska kerron aina muutenkin mihin olen menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi