Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinä kehtaat tehdä, mitä moni muu ei kehtaa?

Vierailija
23.02.2016 |

-

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutella tuntemattomille. Pyytää apua jos sitä tarvitsen (siis muiltakin kuin läheisiltä/tutuilta).

Enkä nyt tiedä eikö MONI muu kehtaisi näitä asioita tehdä, mutta olen huomannut että useat suomalaiset eivät.

Vierailija
2/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sen viimeisen kakkupalan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä "tyhmiä kysymyksiä". En yritä esittää itseäni viisaampaa.

Vierailija
4/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin nolostele, mutta enemmän se kai näkyy ihan normaaleissa asioissa, kuin että tekisin usein asioita, joita suurin osa ei kehtaa.

No, esimerkiksi olen työni puolesta pitänyt esitelmiä, luentoja jne. isoillekin ihmisjoukoille. Helppoa, nykyään.

Vierailija
5/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutella tuntemattomille. Pyytää apua jos sitä tarvitsen (siis muiltakin kuin läheisiltä/tutuilta).

Enkä nyt tiedä eikö MONI muu kehtaisi näitä asioita tehdä, mutta olen huomannut että useat suomalaiset eivät.

sama täällä!! =)

ja piereskellä =D

Vierailija
6/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutella tuntemattomille. Kehtaan olla alasti vaikka missä - käytännössä en ole, koska eihän se sellainen ole sopivaa toisia ihmisiä kohtaan. Mutta esim. kerran menin leirintäalueella uimaan ilman uikkareita (ei ollut mukana), vaikka oli se vaara, että joku tulee paikalle, ja tulikin. Mutta en mitenkään tarkoituksenhakuisesti nakuile seurassa. 

Vierailija
7/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun juuri niin kuin itse haluan, en juokse muodin enkä merkkien perässä. Uskallan sanoa että en suostu maksamaan jostain laukusta itseäni kipeeksi vain sen merkin takia. Tai että en todellakaan tykää Arabian muumi astioista, enkä juuri muistakaan Arabian astioista.

Uskallan olla oma itseni ja uskallan kertoa että olen itseeni tyytyväinen enkä kuitenkaan ole itsekeskeinen.

Otan kiitteäen vastaan kehut enkä ala vänkäämään, että eihän tää nyt mitään tai tää on vanja tää mun leninki. Sanon kiitos ja kerron että tykkään siitä itsekkin. (eihän se muuten olisi päälläni)

Vierailija
8/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys! Itse en ole mikään järin kova kehtaaja, mutta vanhemmiten olen oppinut kysymään ns. tyhmiä kysymyksiä. Eli jos palaverissa joku selittää asiaa, enkä ymmärrä, niin kysyn tarkennusta. Usein on niin, että kukaan ei ymmärrä mistä on kyse, mutta kukaan ei kehtaa kysyä.

Vierailija
9/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

Nostan kadulta sen 10c kolikon. Jos sellaisen nään.

Vierailija
10/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naturisti. Riittikö vastaukseksi?

Vierailija
11/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn huorissa, sitä ennen kituutin liian monta vuotta seksittä.

Vierailija
12/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa toistenkin lapsia, kun tilanne sitä vaatii. Siis kiellän heittämästä hiekkaa, vaikka olis kenen tahansa herkästä Niilo-Marjatasta kyse. Tai kun teinit seisovat röökillä päiväkodin takana, kun haen lapsia hoidosta, niin taatusti puutun tilanteeseen.

Vierailija
13/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyä.

Olen amk- ope, eli kyse on kokemuksesta.

Vierailija
14/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia rumasti! En osaa hienoja liikkeitä, mutta se ei haittaa, kun on kivaa.

Kehtaan myös jutella tuntemattomille, esim junassa, tai pyytää apua.

Puutun hyvin topakasti vääryyksiin jos sellaisia näen, varsinkin jos siinä on kyse heikomman ihmisen, tai eläimen hyvinvoinnista.

Vierailija
15/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan liikkua yksin kaupoissa, käydä ravintolassa syömässä, kahvilla. En tarvitse kaveria joka asiaan. Kehtaan olla poissa sosiaalisesta mediasta

m26

Vierailija
16/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käyttää työkaluja naisena miesten nähden - moni ei kuulemma ilkeä kun ei ole varma onnistuuko...

Vierailija
17/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan elää oman elintasoni mukaista elämää. Käyttää rahaa vähän ja ostaa kestäviä, mutta vanhanaikaisia tuotteita.

Kyllä, arvasitte oikein: ystäviä ei ole todellakaan liikaa.

Vierailija
18/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään kävelyreittini varrelta muiden heittämät roskat ja vien ne roskikseen.

Vierailija
19/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan pokailla varattuja naisia, ainut tarkoitus päästä panemaan ja härnätä niiden miehiä.

Vierailija
20/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan monikielisessä porukassa, ja yhteinen kieli on englanti, minä kehtaan puhua sitä myös suomalaisille. Monille se on yllättävän vaikeaa; yritetään supattaa hiukan suomea keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi