Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexan ja Lindan turkikset!!

Vierailija
23.02.2016 |

Tulee jotenki paha mieli kun molemmat on ostaneet Pellobellon turkikset. Ne on siis reilun satasen turkiksia, voin varmaan vaan kuvitella millasissa oloissa nekin eläimet on nyljetty :( Joo en oo mikään "ituhippi", mut tollasten trenditurkisten ostamista en vaan mitenkään voi kattoo hyvällä. Aion varmaan boikotoida kyseisiä blogeja, sen verran surullista musta tää touhu...

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, että Lindakin. Luulin, että on eläinrakas ja tiedostava kuluttaja. Ootteko laittaneet tytöille palautetta? Muuta syytä ei ole enää klikata blogiin. 

Vierailija
22/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://alexadagmar.com/wp-content/uploads/2016/02/sporty-in-nyc6.jpg

Miksi muotibloggaajien pitää yrittää esittää jotain malleja? 

Onko tuo hengästynyt vai miksi möllöttää suu auki? Oudosti käsitelty kuvaa, ihan kuin olisi liitetty tuohon "maisemaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, että Lindakin. Luulin, että on eläinrakas ja tiedostava kuluttaja. Ootteko laittaneet tytöille palautetta? Muuta syytä ei ole enää klikata blogiin. 

Ainakaan alexa ei ole vastannut edes kyselyihin, että onko turkis teko vai aito.

Vierailija
24/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten osui silmiin kun Linda koristeli käsiveskansa ketunhännillä ja turkispampuloilla. Se jos mikä on turhake, vaikkakin syntyy turkistarhauksen ylijäämänä

Vierailija
25/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse yli siitä, miten kammottavia noiden molempien kostyymit olivat siellä. Luulin ensin, että ne terva-höyhenpuuhkat olivat jokin vitsi tai jonkin diipadaapa-maybellinen kuvausrekvisiittaa. Etenkin Alexanderin asu oli jotain niin hirveää, etten tiedä itkeä vai nauraa. Mitä sillä liikkui päässä? Ja jos ovat vielä jotain aitoa turkista tai epäeettistä eläinperäistä, niin voi halvata. Hyi hyi hyi.

Vierailija
26/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuka oikeesti viittii kulkea älykkään eläinparan raato päällään? Oksettavaa! ;(

Vierailija
27/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta sitten osui silmiin kun Linda koristeli käsiveskansa ketunhännillä ja turkispampuloilla. Se jos mikä on turhake, vaikkakin syntyy turkistarhauksen ylijäämänä

Suurin osa turkistuotannosta on nimenomaan näiden pienten koristeiden tuottamiseen.

Vierailija
28/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis roikkuuko kaikki Suomen eläinaktivistit nykyään tällä palstalla??!

Mitä se muille kuuluu mitä ihmiset pistää päällensä? Jos ovat niistä vaatteista ja muusta itse maksaneet.

Tiedän tapauksen jossa turkista pitänyttä ihmistä nimiteltiin ja kiusattiin työpaikalla, hän nosti työpaikkakiusaamissyytteen, vaati korvaukset henkisestä väkivallasta ja arvatkaa mitä teki niillä korvausrahoilla? Hankki upouuden turkiksen! Haukkuja-turkisvastustajien rahoilla vieläpä! :D

Eli kaikki tämä turkisvouhkaaminen voi vielä koitua omaksi rahalliseksi menetykseksi ja tieto siitä että joku ostaa niillä rahoilla uuden turkiksen itselleen ei varmaan sekään lohduta.

Vierailija
29/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niiden kaverillakin samantyylinen aito turkis, taitaa olla samat hatutkin kaikilla? :D

https://www.instagram.com/p/_OSvKrwIxh/

Vierailija
30/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua häiritsee jotkut Kardashianit jotka käyttää Hermesin krokolaukkuja jotka on nyljetty eläviltä krokotiileilta (3 kpl per laukku!) ja chinchillaturkiksia. Minä ainakin miellän chinchillan lemmikkieläimeksi, eikä se ole edes mikään petoeläin (minkki, kettu) jota pitää rajoittaa luonnossa, ja siksi se tuntuu erityisen pahalta!

Yhdessä kuvassa Kimillä oli leoparditurkis päällä. Toivoin niin kuvan nähdessäni ettei se Kimin turkis vaan olisi aito, vaan tuskin niitä idiootteja kiinnostaa vaikka niiden rättejä varten kuolisi eläimet sukupuuttoon. 

Vierailija
31/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis roikkuuko kaikki Suomen eläinaktivistit nykyään tällä palstalla??!

Mitä se muille kuuluu mitä ihmiset pistää päällensä? Jos ovat niistä vaatteista ja muusta itse maksaneet.

Tiedän tapauksen jossa turkista pitänyttä ihmistä nimiteltiin ja kiusattiin työpaikalla, hän nosti työpaikkakiusaamissyytteen, vaati korvaukset henkisestä väkivallasta ja arvatkaa mitä teki niillä korvausrahoilla? Hankki upouuden turkiksen! Haukkuja-turkisvastustajien rahoilla vieläpä! :D

Eli kaikki tämä turkisvouhkaaminen voi vielä koitua omaksi rahalliseksi menetykseksi ja tieto siitä että joku ostaa niillä rahoilla uuden turkiksen itselleen ei varmaan sekään lohduta.

Hiljainen asian hyväksyminenhän on se mikä tekee asioihin muutosta? Kiusaaminen on aina väärin, mutta mun mielestä on ihan oikeutettua arvostella turkiksia, sillä niiden tekeminen aiheuttaa kärsimystä ja ainakin nykypäivä meidän kylmässä selviämisen kannalta ihan turhia. Jotenkin VIELÄ SAATTAISIN pystyä jotenkin ymmärtämään turkin käytön, jos se ostetaan vintagena ja käytetään vuosikymmeniä ja annetaan perintönä lapsille, mutta muotibloggaajien yhden trendin huumana on se musta tosi kyseenalasta. Muutenkin mietin sitä, koska nämä bloggaajat alkaa kyseenalaistamaan kulutustottumuksiaan.

Vierailija
32/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon Alexan huulia vaivaa? Ihan kuin olisi imukupilla vedetty koko alanaama omituiselle ilmeelle.

Vierailija
33/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun on sanainen arkku auki niin täytyy kyllä ihmetellä Alexan ostosten määrää Nycistä. Melkoista kulutusta.

Vierailija
34/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen ot:na, mä tykkään Alexan videoista, just katoin ton ostosvideon ja voisin kuunnella sen puhetta vaikka kuinka kauan :D 

Vierailija
35/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa sumuisten vuorten gorillaa.

Vierailija
36/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa turkistuotannosta on nimenomaan näiden pienten koristeiden tuottamiseen.

Ai, enpä tiennytkään. Hyvä, että korjasit. Mun silmissä näistä asusteturkiksista ei yhtään sen suotavampia tule. Vielä jotenkin ymmärrän , vaikka en kannata, turkiksen käytön vaatteena, mutta näiden lisäkehäntien ideaa en tavoita

Vierailija
37/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän yllättynyt molempien asuvalinnoista, etenkin kun yleensä tykkään alexan asuista erityisesti.

Karvatakki, ysäripoolo (????) ja liuhulahkeiset housut. Pakkasta -18 astetta, jalassa avokkaat, ei hanskoja tai muutakaan. Mitä ihmettä?

Ensinnäkin, vähän liikaa trendejä ympättynä yhteen asuun ja toiseksi, naiset olivat toistensa identtisiä kopioita. Ymmärrän että ystävillä on usein samankaltainen tyyli mutta itse kokisin noloksi näyttää identtiseltä ystävän kanssa muotiin painottuneessa tapahtumassa. Etenkin kun vaatekappaleet olivat muutenkin suht erikoisia eivätkä esim. mustat farkut ja musta perusneule, jotka saattavat eksyä päälle useammallakin samana päivänä. Olen tykännyt molemmista tyypeistä mutta koko muotiviikkohehkutuksesta tuli vähän turhan lapsellinen fiilis heistä.

Mutta ei siinä mitään, lukijoita varmasti löytyy mutt itse tajusin etten ehkä ole enää näiden blogien kohdeyleisöä.

Vierailija
38/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laitto kyllä Lindalle kommentin johon vastasi käytännössä että "ihmisten oma asia mitä tekevät ja heille se suotakoon".

Vaikuttavat molemmat ihmisiltä joita ei kiinnosta muu kuin materia, pinnalliset asiat, oman itsensä korostaminen yms. Surullista ettei vaikutusvaltaiset bloggaajat keksi mitään muuta kuin kantaa Turkista eikä edes miettiä sitä sen enempää - mistä turkis tulee, miksi haluan tukea turkiksia yms. Toivoisin että olisi edes hyvin argumentoitua turhan kulutusta mutta näillä ei ajatusta liikene muulle kuin omalle peilikuvalleen. Samoin kuin Kardashianit... khloekin on käyttänyt aitoja turkistuotteita vaikka puhunut niitä vastaan aikaisemmin.

Mihin maailma on menossa? Meillä on enemmän tietoa kuin koskaan ja silti pinnallisuus turhamaisuus ja julmuus tuottaa rahaa enemmän kuin koskaan.

Vierailija
39/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexalta ja Lindalta puuttuu luovuus kokonaan. He ovat ruotsalaisten kolleegojensa copycatteja. Kenzalla jannilla ja Lisa olssonilla muun muassa samainen turkistakki ollut blogissa ja sitten Linda ja alexa tilaavat tietty perässä. Omaperäisyys puuttuu kokonaan vaikka kuvittelevatkin näyttävänsä niin muodin kermalta takeissaan ja hatuissaan

Vierailija
40/80 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://alexadagmar.com/wp-content/uploads/2016/02/alexa-dagmar-gigi-had…

Miks Alexalla on aina tällainen ilme? niin silmiinpistävän epäluonnollinen musta. No hate, itse luen molempien blogeja kyllä. Oon vaan ihmetellyt tätä duckface ilmettä pitkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi