Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?
- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
Kaalikeitto, kaalikääryleet, kahvi, oliivit.
Neljä kuvottavinta tuotetta maailmassa.
Aurajuusto, ja homejuustot ylipäätään. Esim. pizza on heti pilalla, jos siihen on työnnetty sinihomejuustoa. Kaikki muut tuntuu tykkäävän.
Mäkkärin hampurilaiset, ei hyviä
Vierailija kirjoitti:
HK sininen ja toinen olen Lauantaisin makkara.
Onko makkarana olo lauantaisin mukavaa?
En erityisemmin pidä suurimmasta osasta ruisleivistä. (No, on siellä muutamia ihan hyviä). Syön mieluummin jotain vaaleaa graham- tai muuta täysjyväleipää
Vierailija kirjoitti:
Aurajuusto, ja homejuustot ylipäätään. Esim. pizza on heti pilalla, jos siihen on työnnetty sinihomejuustoa. Kaikki muut tuntuu tykkäävän.
Kyllä, ja moni muukin juusto. On todella vaikea ymmärtää, että joku, joka haisee esimerkiksi oksennukselta voi maistua jonkun toisen suussa hyvältä. Itse voisin ehkä syödä noita juustoja ilman hajuaistia, mutta valitettavasti hajuaisti sanoo, että älä syö, ei ole syötäväksi tarkoitettua.
Hampurilaiset,pizza,tonnikalaruuat,maksaruuat,pinaattikeitto,makkararuuat,makaronilaatikko ym
Suurin osa juustoista.
Kermaviili.
Haju on jotain aivan karseaa.
Vaikkapa joku mustaleima-Emmental... MYRKKYÄ!
Melkein kaikesta saa hyvää jos on hyvä kokki mutta joku on jäänyt mieleen mikä ei ainakaan itse tehtynä nappaa. Uunibanaanit jollain pekonilla. Oli oikein ohje mut se oli 1980 luvulla.
WIngsit on tosi suosittuja omassa ikäluokassani, mutta itse en jaksa innostua. Sotkuista syötävää, ällöjä rasvaisia kohtia, luita on kamalasti eikä varsinaista lihaa juuri ollenkaan. Ravintolat kiskovat näistä törkeitä hintoja.
Homejuusto, suurin osa muistakin juustoista esim. emmental, kaikki hapanmaitotuotteet tai niitä sisältävät ruoat, liha/kala/kana/äyriäiset/nilviäiset kaikissa muodoissaan, kaalikeitto/kaalikääryleet, kananmunat keitettynä tai paistettuna, etikkapunajuuret, vesimeloni, olut, viinit, sienet ja keitetyt perunat. Näistä sieniä ja perunoita voin syödä, vaikken pidäkään. Muita en pysty suuhuni laittamaan. Myönnän olevani ruokarajoitteinen :)
Tiramisu. En ole mikään kakkujen ja leivosten ystävä ja tiramisu ei maistu hyvälle.
Kaikki kevyt tuotteet maidot,jogurtit,jäätelöt yök.kaaliruuat,aasialaiset ruuat,lihapihvit,juustot,ranskalaiset,paistetut muikut,kuha,hirvikeitto,pizza,siskonmakkara.
Sienet,olut,etanat,simpukat,osterit,ravut,viinit,salmiakki,pavut pinaattiletut./letut
Poronkäristys, nyhtöpossu, joulukinkku ja kaikenlaiset pihvit ja paistit. En voi sietää rasvaisia liharuokia ja muita ällötyksiä. En ole vegaani mutta voisin hyvin elää ilman lihaakin, jos tarve vaatisi.
Just nii. Sisäelimet kun ei nappaa.