Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?
- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta
Kommentit (648)
Sosekeitto. Mitä järkeä on syödä soseutettuja kasviksia kun on aikuinen, jolla on hampaat joilla pureskella ruokaa? Eri asia on vauva, jolle vasta on aloitettu antamaan kiinteitä ruokia soseina, koska sillä ei ole vielä hampaita.
Lakritsi. Nimenomaan se aito,tahmasen taikinainen musta pötkö.
Se kaikkien suunnattomasti palvoma juhlaherkku karjalanpaisti 🤢
Karkki. En ole syönyt vuosiin.
Suklaata syön ja muutakin makeaa, mut en karkkia.
Ikean lihapullat. Metallinen maku ja ällöttävä koostumus.
Vierailija kirjoitti:
Sosekeitto. Mitä järkeä on syödä soseutettuja kasviksia kun on aikuinen, jolla on hampaat joilla pureskella ruokaa? Eri asia on vauva, jolle vasta on aloitettu antamaan kiinteitä ruokia soseina, koska sillä ei ole vielä hampaita.
Ei ole tullut mieleen että kaiken ikäsillä voi olla hammasongelmia. Minun koko suuni on hajalla joten vetelen mielelläni soseruokia. Sopii paremmin herkälle suolistollekkin.
Maksalaatikko. Se on minusta kuin koiranruokaa, paitsi että en koirallekaan sellaista sontaa antaisi.
HK sininen ja toinen olen Lauantaisin makkara.
Jauhenliha pihvit ja ruskea kastike
Vierailija kirjoitti:
Ikean lihapullat. Metallinen maku ja ällöttävä koostumus.
Yhtä laaduttomia kuin HK:n kanannahkapallot.
Moni, joka ei tykkää kalasta, on saanut vain vanhaa kalaa. Kun maistavat tuoretta, ovatkin tykänneet.
Eli raaka-aineet ja valmistustapa vaikuttavat paljon.
Itse voin syödä eineksistä vain lihaperunasoselaatikkoa, koska en ole syönyt kuin sitä einesversiota.
Vierailija kirjoitti:
Makkara ja kinkku, yök.
Tämä makkarayököttely on hauska, kun usein heille sitten kuitenkin hyvin uppoaa grillimakkarat ja tekevät nakkeja ja muusia yms. itse. Keskusteluissa vaan aina ollaan olevinaan parempia ihmisiä kun ei syödä makkaraa.
Mietinmie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto!
En ole koskaan tykännyt siitä. Sen jälkeen kun täytin 6 vuotta ei edes äiti pakottanu minua syömään sitä. Riitti, että oksensin kerran kun se oli niin pahaa. Useita kertoja olen maistellut vanhemmiten, mut ei. Edelleen yhtä pahaa.Sama täällä! Tosin opin syömään sitä aikuisena, kun vaimo pakotti.
Täälläkin hernekeittoa inhoava. Haju on jo tyrmäävä. En laita koskaan, mies ostaa valmiina, jos haluaa. Hyi olkoon.
Kaikki yleisimmät jouluruoat. En ymmärrä, että perheet kokoontuu syömään sianpersettä ja jotain sillejä ja ne on sitten niin herkkua, että syödään monta päivää
Kaikki ruoat, jossa on sipulia, valkosipulia tai sieniä! Yööök!🤮
Vierailija kirjoitti:
Jauhenliha pihvit ja ruskea kastike
Ihan teellinen kirjoitusasu.
Nää kaikki mun suosikkeja :-)