Mitä pidätte tällaisita miesten kengistä?
Kommentit (42)
Täälläpäin kaikilla 13-40-vuotiailla on tuollaiset, miespuolisilla siis. Pillifarkut joista lahkeet käännetty pari senttiä ja vähintään kaksi kertaa. Ja maiharitakki. Kivan näköistä oikeasti.
N,38 kirjoitti:
En käytä miesten kenkiä,koska olen nainen.
Pidän miehistä jotka ovat sen verran itsevarmoja,että osaavat päättää itse millaisista kengistä pitävät.
Vain kenkäkauppiaat ja kenkien valmistajat markkinoivat ja mainostavat käsitystä,että ihmiset katsovat toisissaan ensin juuri kenkiin ja vain heille sillä on niin ensisijainen merkitys ( ...markkinoinnin myynninedistämisen kannalta-kuinkas muuten)
Minä kyllä katson miesten kenkiä. Ja huomaan, jos on jotkut rumat kengät jalassa. Kyllähän täällä naisetkin kyselee tyylivinkkejä, niin miksei miehetkin, ei se itsevarmuuteen liity.
Molemmat vaihtoehdot olivat rumia.
Saappaat hienot, noi vaaleat taas tosi tylsät.
Molemmista tuli heti joku mieleen joille sopisi jommatkummat kengistä. Ihan eri tyyppisiä tapauksia keskenään, mutta voi olla että ap on se joille nuo molemmat ovat loistava valinta. Jälkimmäiset kengät ovat yksinään hieman tylsät mutta oikeisiin vaatteisiin ja asusteisiin yhdistettynä ovat osa hyvältä näyttävää kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Molemmista tuli heti joku mieleen joille sopisi jommatkummat kengistä. Ihan eri tyyppisiä tapauksia keskenään, mutta voi olla että ap on se joille nuo molemmat ovat loistava valinta.
Millaisia?
N,38 kirjoitti:
En käytä miesten kenkiä,koska olen nainen.
Pidän miehistä jotka ovat sen verran itsevarmoja,että osaavat päättää itse millaisista kengistä pitävät.
Vain kenkäkauppiaat ja kenkien valmistajat markkinoivat ja mainostavat käsitystä,että ihmiset katsovat toisissaan ensin juuri kenkiin ja vain heille sillä on niin ensisijainen merkitys ( ...markkinoinnin myynninedistämisen kannalta-kuinkas muuten)
Väärin. Ihmisen jalat on ainut kohta joka on lähes kokoajan kulutuksessa ja kosketuksessa mm. märkään maahan. Siksi niihin kannattaa panostaa.
Jokaisella miehellä pitäisi olla tällaiset popot jotka ovat sekä hienot että käytännölliset huonon ilmaston maassa.
https://40.media.tumblr.com/tumblr_m7pnqqwSCa1r5vyx5o1_500.jpg
Katsooko joku todella toisen kenkiä?!
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku todella toisen kenkiä?!
Kyllä minä ainakin katson. Pitäisi opetella olemaan katsomatta, koska välillä tekee pahaa nähdä millaisissa rohjoissa ihmiset kulkevat.
^ Sama!
Kenkien hoitaminen tuntuu nykyään olevan monille outoa.
Hyvältä näyttää, varsinkin ensimmäinen malli. Toiset on muuten ok, mutta onkohan kuvassa joku maanantaikappale, kun korot ovat noin omituiset?