Missä sairaalassa Syke sarja tapahtuu?
Hei. Opiskelen lähihoitajaksi ja olen telkkarista ohimennen nähnyt syke nimisestä sarjasta kohtauksia. Henkilökunta näyttää osaavalta ja työpaikkana vaikuttaa opettavaiselta. Missä tämä sairaala on? Kiinnostaisi paljon, esim hakea sinne tulevaksi kesäksi kesätöihin.
Kommentit (36)
Taas tuli mainos siitä sairaalasta. Yrittävätköhän värvätä piilomainonnalla lisää henkilökuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmakuvat Viikistä.
Siellähän on se eläinsairaala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostais enemmän kansainvälinen harjoittelu Grey Sloan memorial hospitalissa Seattlessa. Taidankin soittaa Miranda Baileylle.
Äitini taas oli töissä Annan sairaalassa Helsingissä. Oli aika hulvaton paikka.
Minua on taas aina kiehtonut County General Hospitalin ensiapuosasto (ER) Chicagossa. Olisi mahtavaa päästä Carterin, Abbyn, Susanin ja kumppaneiden kollegaksi. Alanvaihto siis edessä.
Abby ei ole enää siellä töissä, oli jonkun kirjailija-wannabeen kanssa naimisissa, muta heille taisi tulla ero, kun miehellä oli affair jonkun tarjoilijan kanssa.
Abbyllä on aina ollut huono tuuri miesten kanssa. Sen tää opettaja-kirjailijamieshän oli ennen poliisina Baltimoressa ja sen uusi tarjoilijatyttis kotiopettajattarena 1800-luvun Englannin maaseudulla ja sarjamurhaajana nykypäivän Lontoossa. Abbylla taas on nykyään sisustusliike Brooklynissä NY:ssa.
Hienoa, että ihmiset jaksaa aina aloittaa uudestaan ja alusta. Ihminen on ehtiväinen! :)
Tahtoisin mieluiten hommiin Vuoristosairaalaan. Monestakin syystä: mm. Tykkään alueesta, suht leppoisaa ja
Vierailija kirjoitti:
Kesätöihin rakennettuihin kulisseihin, kyllä kyllä. No, eipähän ole oikeat potilaat vaarassa kohdata todellisuudesta vieraantunutta lähihoitajaa.
"todellisuudesta vieraantunutta lähihoitajaa" :DD Ap on seuraava Salkkarit hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmakuvat Viikistä.
Siellähän on se eläinsairaala.
Juu, mutta sen sijaan kuvattu Eviraa ja HOASin kerrotaloja. :)
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin mieluiten hommiin Vuoristosairaalaan. Monestakin syystä: mm. Tykkään alueesta, suht leppoisaa ja
Hei, tää oli hyvä idea! Missäs maassa se sairaala olikaan? Muistan etäisesti nähneeni sen mainospätkän tv:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa se on?
Vuoristosairaala oli Scwarzwaldissa, Itävallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa se on?
Vuoristosairaala oli Scwarzwaldissa, Itävallassa.
Nope, Saksassa, ei Itävallassa: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Forest_Clinic
Siltä varalta ettei olisikaan provo: hae harkkaan jonkun sairaalan päivystykseen. Varaudu tosin siihen, ettei meno ole yhtä jännää. Missään sairaalassa ei sama henkilökunta tee kaikkea vastaanotosta leikkuriin. Mitä erikoisimpia ptlaita tapaaat ihan perustason ppkl:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostais enemmän kansainvälinen harjoittelu Grey Sloan memorial hospitalissa Seattlessa. Taidankin soittaa Miranda Baileylle.
Äitini taas oli töissä Annan sairaalassa Helsingissä. Oli aika hulvaton paikka.
Minua on taas aina kiehtonut County General Hospitalin ensiapuosasto (ER) Chicagossa. Olisi mahtavaa päästä Carterin, Abbyn, Susanin ja kumppaneiden kollegaksi. Alanvaihto siis edessä.
Siis mikä ensiapu, sehän on teho-osasto :D
:-) En kyllä muista, herättikö tuo käännöskukkanen ihmetystä silloin 90-luvulla.
Miten joku voikin suomentaa sen noin väärin, aattele jos joku vaikka suomentaisi jonkun tv-sarjan nimen noin pieleen??