Lidlin vihreässä paketissa oleva vessapaperi on pilattu :(
Ennen oli mukavan paksua, nykyään lähes huoltoasemalaatua. Toisaalta nyt voin siirtyä suosimaan kotimaista ja ostaa jatkossa Serlaa.
Kommentit (11)
Lidlin punainen on parasta ja kestää. Yli 4 euroa normaalisti, mutta äsken tarjouksesta 2,99. Sopii herkkäpyllyisille.
en ole koskaan katsonut mitä paperi maksaa. hinkkaan sitä persuuksiini koko elämäni aikana, joten olkoon se yksi asioista jossa käytän järkeä? taivaan porteilla ei saa lisäpisteitä siitä, että on pyyhkinyt persettä hiekkapaperilla, mahdollisimman halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin punainen on parasta ja kestää. Yli 4 euroa normaalisti, mutta äsken tarjouksesta 2,99. Sopii herkkäpyllyisille.
Voi hitto, mä en huomannu tuota tarjousta.
Vaikka Lidliä muuten suosin, niin pehmopaperit haen Tokmannilta. Sama hintataso ja ovat vielä laadukkaita kotimaisiakin.
Joo Lidlissä on tällä viikolla tarjouksessa vessapaperia, 4 kerrosta, 10 rullaa ja 3€. Se kokonaisuus on niin iso että ei mahdu muovikassiin helposti. Kannattanee hajottaa pakkaus oston jälkeen ja ottaa muutama rulla pois. En itse vielä ostanut kun oli kassi täynnä muutakin.
T. Lidl-mies
Meillä käytetään sitä Lidlin sinisessä pakkauksessa olevaa wc-paperia. Sitä punaisessakin paketissa olevaa käyttäisin, mutta miehen mukaan se on liian paksua, tukkii putket.
Vierailija kirjoitti:
Joo Lidlissä on tällä viikolla tarjouksessa vessapaperia, 4 kerrosta, 10 rullaa ja 3€. Se kokonaisuus on niin iso että ei mahdu muovikassiin helposti. Kannattanee hajottaa pakkaus oston jälkeen ja ottaa muutama rulla pois. En itse vielä ostanut kun oli kassi täynnä muutakin.
T. Lidl-mies
Täh, mitä svittua nyt taas litukkamies???
Minkä hemmetin takia niitä pakkauksia pitää ruveta auki repimään, tai muovikassiin tunkemaan???
Eihän niitä nyt mihinkään muovikassiin ole tarkoituskaan tunkea, sitä vartenhan siinä paketin kyljessä on kantokahva, että se on pussi ihan itsessään.
Ja juu olen todellakin tänään menossa litukkaan ja samaista laatua on yksi rulla enää jäljellä, joten osui tarjous sopivaan saumaan. Enkä todellakaan aio repiä kyseistä pakkausta, kun vasta kotona ja sitten kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-miesTäh, mitä svittua nyt taas litukkamies???
Minkä hemmetin takia niitä pakkauksia pitää ruveta auki repimään, tai muovikassiin tunkemaan???
Eihän niitä nyt mihinkään muovikassiin ole tarkoituskaan tunkea, sitä vartenhan siinä paketin kyljessä on kantokahva, että se on pussi ihan itsessään.
Ja juu olen todellakin tänään menossa litukkaan ja samaista laatua on yksi rulla enää jäljellä, joten osui tarjous sopivaan saumaan. Enkä todellakaan aio repiä kyseistä pakkausta, kun vasta kotona ja sitten kun sen aika on.
Mulla sen verran pitkä matka Liiteriin, että en voi luottaa siihen että näitä tavaroita voisi kantaa niiden omissa pakkauksissa. Mieluummin muovikassiin laitan että tietää että kestää koko matkan. Ja olisihan se koomista kävellä vessapaperirullien kanssa ympäri kaupunkia että kaikki näkee, vaikka ei kyllä paljon kiinnosta mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-miesTäh, mitä svittua nyt taas litukkamies???
Mulla sen verran pitkä matka Liiteriin, että en voi luottaa siihen että näitä tavaroita voisi kantaa niiden omissa pakkauksissa. Mieluummin muovikassiin laitan että tietää että kestää koko matkan. Ja olisihan se koomista kävellä vessapaperirullien kanssa ympäri kaupunkia että kaikki näkee, vaikka ei kyllä paljon kiinnosta mitä muut ajattelee.
:D
Otsikon perusteella luulin että ne myi sulle valmiiksikäytettyä tavaraa.. =)
Oon huomannu saman! Harmittaa vietävästi. Ennen se oli sellasta lähes kuin peltiä, tykkään että on tukevaa paperia. Joidenkin mielestä varmaan liian karhea :P
Mihinkähän yhtä halpaan merkkiin sitä siirtyis.