Yllätyttekö usein siitä, mikä kaikki teissä ärsyttää toisia?
Minä yllätyn. Tuskin keksin piirrettä tai tapaa tai toimintaa, joka ei olisi jostakin aivan kuvottavan väärä.
Minusta tuo on lähinnä hassua ja outoa.
Kommentit (10)
Miksi sulle avaudutaan siitä mikä kaikki sussa ärsyttää? Aika kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
On se. Eivät kaikki avaudu suoraan. Onneksi. Mutta jotkut katsovat tarpeelliseksi kertoa myös, mitä minusta on puhuttu. Ja yksi nainen on kirjoittanut minusta täälläkin ihan tunnistettavasti. (Siis pian tapaamisemme jälkeen selosti typeryyttäni) :(
En ole yllättynyt. Kukaan ei oikeastaan ole minua persoonana kritisoinut, päinvastoin mutta minun teot ovat ärsyttäneet ihmisiä, kuten esimerkiksi rahan lainaaminen (jota en enää tee). Humalassa oleminen on aiheuttanut närää. Ehkä joskus myös jos olen väsynyt ja keskittymiskyky huono niin on aiheuttanut pahennusta. Persoonana en muista.. no joo ehkä liika kiltteys on aiheuttanut halveksuntaa joissakin.
Se on vallankäyttöä kun yritetään määrittää miten sinun tulisi toimia ja elää "oikein". Toiset yrittää alistaa sua tahtoonsa. Älä ole lammas. Älä kumarra ketään kusipäitä.
Ulkonäköni on aina ärsyttänyt ihmisiä. Eniten kommentteja olen saanut hatustani. Sellainen tavallinen miesten huopahattu lipalla. Pidän sitä niin päin että lippa on taakse, jolloin se näyttää päässä vähän baskerilta. Tietyn tyyppisiä ihmisiä se ärsyttää paljon. No can do. M54
Joo. Ihmisiä ärsyttää se, että minussa ei ole mitään erityisen ärsyttävää tai huomionarvoista. Olen siis tylsä, ja se ärsyttää ihmisiä.
En edes tiedä, mikä minussa ärsyttäisi muita. Olen täydellinen.
Mulle ei muut kuin puoliso ole huomattaneet mitään oikeastaan koskaan. Nyt alkoi kyllä asia (ekaa kertaa) mietityttää. Mitä kaikkea jupisevatkaan selän takana.. mutta joo, vastaus on siis, etten kuule näitä juttuja. Onneksi, en varmaan osaisi juttuja ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Eivät kaikki avaudu suoraan. Onneksi. Mutta jotkut katsovat tarpeelliseksi kertoa myös, mitä minusta on puhuttu. Ja yksi nainen on kirjoittanut minusta täälläkin ihan tunnistettavasti. (Siis pian tapaamisemme jälkeen selosti typeryyttäni) :(
Aa, olet ylitulkitsija.
Kuule, ihan kaikessa ei ole kyse sinusta. En edes kirjoittanut tänne, ja silloinkin kirjoitin ihan toisesta naisesta.
Vai ettekö ärsytä ketään? Vai ettekö kuule siitä?