N. 65kg nainen - kuinka pitkä olet?
Oletko tyytyväinen painoosi? Näytätkö mielestäsi hoikalta?
Kommentit (41)
62-63kg ja 172cm. Normaalipainoinen, ei paljon ylimääräistä.
169cm ja ihan hoikalta näytän. Sain puoli vuotta sitten lapsen ja nyt olen samassa painossa kuin ennen raskautta. Käyn salilla ja painosta on aika paljon lihasta.
177cm, olen tyytyväinen. Kun painoin 75kg, en ollut tyytyväinen. Enkä 57-kiloisenakaan, silloin olin liian luiseva.
172 cm. Jos painaisin 62kg niin olisin tyytyväinen, koska silloin mahtuisi kaapissa olevat vaatteet päälle. Paino on vaan sinnikkäästi asettunut nyt 64-65 vaiheille eikä halua enää tulla alemmas. Grrr.
Eikä asiaan auta vaikka harrastan paljon liikuntaa, rakastan syömistä vaan liikaa. Enemmän kyllä mittaan itseäni vaatteilla kuin puntarilla.
175 cm, painoa 59,5 kg. Nyt tunnen oloni sopivaksi, mutta 63-65 kg on vielä ok, mutta enempää en kyllä haluaisi painaa. Noin 57-62 kg mitoissa tunnen kehoni vielä omakseni ja sopivaksi.
171 cm pitkä ja painoa n.66 kg. Näytän vaatteet päällä oklta mutta nakuna on löllöä ja roikkuvaa, sellaista, joka ei ainakaan laihduttamalla katoa.
167,5 cm. En ole tyytyväinen painooni, enkä näytä mielestäni tarpeeksi hoikalta.
164 cm ja 66 kg. Olen laihtunut 22 kg viimeisten puolen vuoden aikana. Olen vielä aavistuksen pyöreä, vielä ajattelin laihtua 8 kg. En todellakaan voi sanoa olevani hoikka.
175, en halua painaa enempää. Hoikaksi mut mielletään.
167cm ja tyytyväinen olen. Paino on pysynyt pitkään samana.
177 cm. Näytän tavalliselta. Olen ihan tyytyväinen.
Kun oli 65 kg, olin hieman tanakka varsinkin keskivartalosta. Nyt 70 kg ja selvästi tanakka :( Tavoitteena tipauttaa noin 60 kiloon kesään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun oli 65 kg, olin hieman tanakka varsinkin keskivartalosta. Nyt 70 kg ja selvästi tanakka :( Tavoitteena tipauttaa noin 60 kiloon kesään mennessä.
Ja olen 173 cm!
161cm, mutta olen viimeisilläni raskaana :-). Normipainoni 55 hujakoilla.
153 cm, laihdutan. En näytä lihavalta, mutta en hoikaltakaan. Omistan suuret tissit ja pepun. Tavoitteena pudottaa painoa noin 60 kiloon, saa mennä allekin, mutta haluan säilyttää naiselliset muodot.
174cm, hoikka treenattu kroppa. Samat vaatekoko kun ollessani 57kg enkä treenannut.
Kaksi ja puoli metriä. Olen tyytyväinen painooni. Lähinnä pituus aiheuttaa tyytymättömyyttä.
66-67 kg, 172cm. Tyytyväinen olen (paitsi joinain päivinä kuukaudesta;) )
Aika hoikalta taidan näyttää :)
169 cm, tykkään itsestäni enemmän n. 60-62 kiloisena, mutta 65 kg on vielä ok.