N. 65kg nainen - kuinka pitkä olet?
Oletko tyytyväinen painoosi? Näytätkö mielestäsi hoikalta?
Kommentit (41)
158cm. En näytä hoikalta, en ole tyytyväinen. 55kg on tavoite.
63 kg /167 cm. Vähän raskasrakenteinen ja leveäharteinen eli minusta ei saa mitään siron näköistä keijukaista laihduttamallakaan. Lihaksia on liikuntaharrastuksen myötä. Ihan tyytyväinen olen, mutta vyötärön seudulla on nyt vähän löysää huonolaatuisen ruoan ja vähäisemmän treenin takia. Se silti lähtee kesään mennessä itsestään kun treenit lisääntyy ja kiinnittää huomiota siihen mitä syö.
171, en näytä hoikalta. Olen leveä, liian leveä.
167 cm. Lihava. Päärynävartalo. Tokan raskauden jälkeen jenkkaa on ilmaantunut myös vyötärölle. :( Tavoittelen 60 kg painoa.
173cm ja 64kg. Näytän hoikalta pitkien jalkojen ansiosta, mutta mieluiten tiputtaisin pari kiloa taas lähtömittoihini. Ollut rankka vuoden alku...
Vierailija kirjoitti:
85 cm, tyytyväinen olen.
Kiva :D ap
168-169 cm. En oikein tiedä, näytänkö hoikalta vai paksulta. Riippuu päivästä ja siitä, mistä heijastavasta pinnasta itseäni katson. Olen enimmäkseen tyytyväinen painooni, joskus kyllä tulee sellainen olo, että voisihan sitä olla jonkun kilon kevyempikin. Kuva: http://aijaa.com/UlhVJ1
175 ja olen melko hoikka. Ei haittaa vaikka olisin pari kiloa kevyempi, niissä mitoissa olen jotain pieniä mallikeikkoja tehnyt joskus :)
Mä painoin enimmilläni 65 kg ja olin tanakka. Pituutta 164cm.
Nyt kolmisen kiloa kevyempi ja mulla sopivassa mitassa. En hoikka mutta normaalin oloinen.
170 cm. Ihan tyytyväinen, mulle ihan normaali paino, en oo mikään siro mutta ihan hoikka, lihon aina hyvin tasaisesti joka puolelle kroppaa tai ehkä vähän alapainotteisesti reisiin ja takapuoleen. Ehkä vaikuttaisin isommalta jos olisin sen mallinen että keräisin vatsamakkaroita.
170 cm pitkä ja laihaläski. En ole edes hoikka, ehkä vähän turvonneen näköinen. Tavoite on nyt 60 kg:ssa.
Jos olisin käynyt salilla ja painaisin tuon 65 kg niin olisin aika varmasti hoikka ja timmi.
Minä viime syksynä, 170/65. Olin pullea, siksi olen pudottanut painoa (nyt 62 kg ja tavoite 57kg).
165cm , näytän yllättävän hoikelta verrattuna siihen että painan 65kg ja en ole tyytyväinen painooni, karppaan tällä hetkellä jotta laihtuisin takas 50kiloon.