Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ei ole hyviä missään?

Vierailija
23.02.2016 |

En keksi mitään missä olisin hyvä. Mieheltänikin kysyin, sanoi hän vaan klassisen" olet hyvä äiti lapsellemme". Muuta ei keksinyt.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen hyvin keskivertoa tai sen alapuolella kaikessa. En harrasta mitään missä voisin kehittyä, en ole hyvä liikunnassa (harrastan liikuntaa mutta hyvin paljon mukavuusalueeni sisäpuolella enkä mitenkään nauti liikunnasta, mutta liikun koska ymmärrän sen tekevän hyvää), en käsitöissä, musiikissa tms., en ole erityisen tietoviisas enkä ole edes kauhean kiinnostunut mistään, mitä voisin kuvitella lähteväni itsessäni kehittämäänkään. Töissä olen ihan pätevä, mutta en millään tavalla kunnianhimoinen että edes huvittaisi pyrkiä etenemään. Olen hyvin mauton ja näkymätön hahmo enkä koe intohimoa mihinkään asiaan.

Joskus tämä on vaivannut enemmänkin, nyttemmin olen hyväksynyt sen osaksi itseäni ja oikeastaan ihan tyytyväinenkin. Mukavuusalueella on, no, mukavaa. Semmoinen itsensä haastaminen ja ylittäminen ei vaan ilmeisesti ole minun juttuni, saavatpa muut, intohimoisemmat loistaa enemmän kun on meitä tavallisia tallukoita perässähiihtäjänä. :)

Jos jotain pitää miettiä missä olen hyvä tai koen intohimoa, niin sängyssä! :D

Tämä oli alusta loppuun ihan kun mun kirjottama. :D

Hih, voitais tulla hyvin juttuun! :)

nro 4

Vierailija
22/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen hyvin keskivertoa tai sen alapuolella kaikessa. En harrasta mitään missä voisin kehittyä, en ole hyvä liikunnassa (harrastan liikuntaa mutta hyvin paljon mukavuusalueeni sisäpuolella enkä mitenkään nauti liikunnasta, mutta liikun koska ymmärrän sen tekevän hyvää), en käsitöissä, musiikissa tms., en ole erityisen tietoviisas enkä ole edes kauhean kiinnostunut mistään, mitä voisin kuvitella lähteväni itsessäni kehittämäänkään. Töissä olen ihan pätevä, mutta en millään tavalla kunnianhimoinen että edes huvittaisi pyrkiä etenemään. Olen hyvin mauton ja näkymätön hahmo enkä koe intohimoa mihinkään asiaan.

Joskus tämä on vaivannut enemmänkin, nyttemmin olen hyväksynyt sen osaksi itseäni ja oikeastaan ihan tyytyväinenkin. Mukavuusalueella on, no, mukavaa. Semmoinen itsensä haastaminen ja ylittäminen ei vaan ilmeisesti ole minun juttuni, saavatpa muut, intohimoisemmat loistaa enemmän kun on meitä tavallisia tallukoita perässähiihtäjänä. :)

Jos jotain pitää miettiä missä olen hyvä tai koen intohimoa, niin sängyssä! :D

Minun näkökulmastani ihminen, joka harrastaa liikuntaa vaikka ei nauti siitä, on käsittämätön itsekuri-ihme.

Vierailija
24/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. No olen matikassa vähän keskitasoa parempi, mutta en huippu siinäkään. En ole lahjakas millään taiteen alalla, kädentaitoni on huonot, en osaa laulaa yhtään, en ole hyvä liikunnassa, olen kankea, en osaa ommella edes lakanoita kunnolla. Kyllä, mulla on vaikka mikä jäänyt kesken, kun jään paikoilleni polkemaan, enkä kehity enää. Meilläkin mies vastasi, että hyvä panemaan. Itse asiassa, hänellä ei tietääkseni ole muita kokemuksia. 

Vierailija
25/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin asioissa olen kohtuullinen. Suurimmassa osassa alle keskitason tai suorastaan huono. Joskus saan ponnistelujen kautta onnistumisen elämyksiä, mutta lopulta palaan tylysti maan pinnalle kun selviää, että muille ihmisille nuokin jutut ovat ilmiselviä ja heti kättelyssä kuin lastenleikkiä.

Koulutuksen ja työelämänkin suhteen on joutunut tyytymään siihen mitä saa tai annetaan. Kiinnostuksenkohteeni ovat semmoisia, joissa en pärjää oikeastaan kenellekään harjoittelun määrästä riippumatta.

Vierailija
26/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi olla kaikessa huono. Jokaisella on oma osaamisalueensa, se pitää vain löytää. Ja kuten joku jo mainitsi, ei pidä luovuttaa ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Ehkä se on vain sinnikkyyden puutetta.

Sen lisäksi, ettemme ole hyviä missään, olemme myös sinnittömiä.

Kiitos taas tästäkin!

T. Masentunut, joka ei ole oikeasti hyvä missään

Vierailija
27/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks alan ammattilainen sanoi testauksessa, että en ole millään alalla niin hyvä ja se on aika normaalia. Aika moni ihminen on keskinkertainen kaikessa, harvat loistaa jossain. Masensi mut hieman lohduttikin...

Vierailija
28/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisellahan tässä ketjussa on ollut jotain, missä on tajunnut olevansa hyvä. Jos olette vaikka työelämässä, olette sen verran hyviä terveydellisestikin, että olette saaneet työpaikan ja onnistuneet pitämään sen!

Kotiäiti on ollut hyvä tulemaan raskaaksi ja saattamaan lapsi maailmaan. ja jos lasta ei ole huostaanotettu, niin...no, voihan siitäkin sanoa, että on hyvä. Joku sanoo osaavansa tehdä kotiruokaa, joku on hyvä sängyssä.

Mä olen ehkä hyvä ... valittamaan? Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, lapseton ja köyhä. Jos jossain porukassa pelataan vaikka krokettia, olen huonoin. Mun ei tarttis olla mielestäni edes hyvä, mutta olisin kerran jossain muutakin kuin se huonoin. Ei mulla ole minkäänlaisia kykyjä, joita joku huolisi: ei työelämään, ei kukaan pyydä mua leipomaan tms., ei auttamaan missään. Ei tietenkään, koska olen kaikessa se huonoin : (

Oho, mietin jo missä vaiheessa olen kirjoittanut tänne. Ainoa poikkeus, että en ole vielä eläkkeellä, mutta keski-ikäinen pitkäaikaistyötön...

Vierailija
29/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on

Vierailija
30/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulkekin on aina hoettu, että kaikki ovat hyviä jossain. No en ole omaa alaani vielä löytänyt. Mutta kaikkea osaan sen verran, että hyvin oken pärjännyt elmässä

Vierailija
31/39 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä. Olin kyllä koulussa kaikessa tasaisen hyvä, mutta en ole erityisen lahjakas missään eikä ole intohimoa mihinkään :(

Koulumenestyksen vuoksi kaikki odottivat minusta "jotain", myös minä itse. Mutta tähän mennessä en ole saavuttanut mitään ihmeellistä. Olen 3-kymppinen työtön/kotiäiti, enkä siinä äitiydessäkään loista, jotenkin vaan rämmitään päivästä toiseen. Olen ihan kiva tyyppi, ihan kiva äiti/vaimo/lapsi/kaveri, mutta that's it. 

Vierailija
32/39 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole hyvä missään. Kaikki johtuu tosin itsetunto-ongelmistani ja traumoista. Kun on koko ikänsä tullut latistetuksi alkaa sitä tekemään itsekkin. Yritin eilen opiskella uutta asiaa ja piirtää. Aloin hokemaan päässäni sitä miten huono olen ja miten turhaa että naurettavaa yritykseni on. Koulussa en ollut hyvä missään ja sosiaalisestikkin olen lahjaton eli ystäviä ei ole. Odotan päivää jona kuolen.

Vierailija
33/39 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kanssa yksi keskitasoa tai huonompi. Olen harrastanut paljonkin asioita lapsesta lähtien, joitakin asioita useita vuosia ja vaikka en olekaan kunninhimoinen yritin kyllä kehittyä näissä, mutta erittäin huonoin tuloksin. Useiden vuosien soiton opettelun jälkeen osasin soitaa YHDEN helpotetun kappaleen huonosti. Muissa harrastuksissa joissa itse tahkosi ties monetta vuotta samaa alkeiskurssia, juuri aloittaneet tuttavat etenivät muutamissa hassuissa kuukausissa jo suunnilleen kisaryhmiin jne.

Sieppaa ihan hulluna, kun monilahjakas mieheni uskoo 100h sääntöön. Jos vain harjoittelee sen helvetin pari tuntia joka päivä, niin oppii mitä tahansa! Joten ongelman on pakko olla asenteessani.

Jos nyt jotakin hyvää yrittää keksiä, niin luultavasti olen ainakin sitkeä. En tiedä moniko jaksaisi soittaa yhtään mitään vuosia, kuitenkaan oppimatta ainoatakaan kappaletta edes jokseenkin kunnolla.

Vierailija
34/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole erityisen lahjakas missään. Olin esimerkiksi koulussa usein keskiverto tai keskivertoa parempi, mutta en missään se luokan paras. En osaa leipoa tai laittaa ruokaa, en ole liikunnallisesti lahjakas, olen huono ystävä. E osaa sisustaa enkä osaa valokuvata vaikka molemmat ovat lähellä sydäntä ja harrastuksia. Kuvat ovat perusräpsyjä ja sisustukseni on kopioitu lehdistä ja blogeista. Olen juuri aloittanut uudessa työssä ja tuntuu, että olen täysi tumpelo. Entisessä työssä pärjäsin, koska se oli hyvin yksinkertaista. 

Tiedän, että tämä kuulostaa valitusvirreltä, mutta en vain keksi mitään, missä olisin oikeasti HYVÄ! Arjessa tämä asia ei haittaa, mutta aina välillä tulee surku siitä, etten voi sanoa olevani hyvä jossain asiassa.

Vierailija
35/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse hyvä yhdessä asiassa mutta jouduin lopettamaan sen harrastuksen :( muuten olenkin totaalinen paska

Vierailija
36/39 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tavata oikeasti sellainen ihminen, joka kokee ettei ole hyvä missään. Silloin meitä olisi nimittäin ainakin kaksi. Itse olen koko ajan täydellisten osaajien piirittämä. Se vasta tappavan tylsää onkin.

Vierailija
37/39 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka ei ole hyvä missään. Koulu meni keskivertoa huonommin (peruskoulussa numerot 7-8, lukiossa 4-7) En harrasta mitään, en ole töissä, huonot sosiaaliset taidot, käsitöissä ja musiikissa ei mitään lahjoja, en ole vieläkään oppinut ajamaan autoa hyvin. Niin ja kaikki ystävätkin jäi koulun jälkeen niin en ole myöskään "hyvä ystävä" :D. En osaa pelata mitään peliä hyvin. Nettipokerissa olin joskus hyvä mutta loppujen lopuksi siinäkin jäin häviölle. 

Ainakin olen terve, että siinä sitten kai oon hyvä :DD

Vierailija
38/39 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jännä kuulla, mitä muut sanoisivat minusta kuoltuani. Missä asioissa muut näkevät minun olevan hyvä?

Mutta eipä taida kuulua kuin se laahaava ääni ja lukon salvan naksahdus...

Itse osaan ihan hemmetisti kaikkea mutta en mitään niin hyvin, että joku olisi siitä otettu tai valmis maksamaan taidoistani ja palveluksestani. Ihan turhaa siis sekin osaaminen.

Vierailija
39/39 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä vain nukkumisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän