Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi aina ylensyön vaikka siitä tulee fyysisesti ja psyykkisesti niin kamala olo.

Vierailija
22.02.2016 |

Nytkin makaan vatsa kipeänä sohvalla. Ahdistaa ..... En syö mitään valtavia jättiannoksia, mutta paljon kuitenkin. En jotenkin osaa lopettaa ruokailua siihen, kun vatsa tuntuu sopivan töydeltä. Ruoka on vaan niin hyvää..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Rakastan ruokaa. En oo lihava, myt pyöreä ja tätä menoa kyl lihava. Argh. Help

Vierailija
2/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Rakastan ruokaa. En oo lihava, myt pyöreä ja tätä menoa kyl lihava. Argh. Help

Mä olen "omena". Eli kerääntyy keskivartaloon kaikki. Ja aina kun syön vähänkin liikaa, näytän kuin viimeisillään raskaana olevalta :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Keskivartalo , ärsyttävää. Aloitin tänään kyykkyhaasteen ja join 3 litraa vettä. :D

Vierailija
4/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii se että syön vihanneksia ja lihaa , niitä voi syödä tosi paljon! Jätä kastikkeet pasta ja leipä :) saat syödä paljon ja varmaan jopa laihdut

Vierailija
5/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja olen aika laiha, mutta vatsa turpoaa aina palloksi.. kiva yhdistelmä.

Vierailija
6/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmintahäiriö?

Vierailija
7/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii se että syön vihanneksia ja lihaa , niitä voi syödä tosi paljon! Jätä kastikkeet pasta ja leipä :) saat syödä paljon ja varmaan jopa laihdut

Arvaa vaan tiedänkö tämän ja sata muuta :/

Ap

Vierailija
8/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt itsesi pois tästä todellisuudesta, what's eating you? Itse tiedän oman vastaukseni, mutta en juuri nyt pysty ratkaisemaan sitä.

Vierailija
9/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut syödä hitaammin, nautiskellen joka suupalasta? Aivot ehtivät saada vatsalta tiedon että nyt riittää.

Vierailija
10/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vaatii opettelua ja itsekuriakin. Pitää syödä hitaasti ja pystyä lopettamaan, ennen kuin tulee se täysi tunne vatsaan. Ja se on vaikeaa, jos syö jotain tosi hyvää herkkua. Keskity syömiseen, älä puuhaa mitään muuta samalla. Maistele ja pureskele kunnolla. Odota, ennen kuin otat lisää.

Vierailija
11/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää hitaammin ja nauttikaa joka suupalasta. Pureskelkaa kunnolla. Laskekaa aterimet välillä käsistä pois. Keksikää jotain muuta tekemistä.

Tai jos mikään apu ei kelpaa kun kaikki hyvät keinot on jo tiedossa eikä kuitenkaan toimi, niin lihokaa sitten... jokaisen oma päätös.

Vierailija
12/12 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka enkä syö arkisin herkkuja, mutta aina juhlissa vedän ihan överiksi. Tällöin on paljon erilaisia hyviä ruokia, eikä tule kyllästymistä samalla lailla kuin vain yhtä lajia syödessä. Kerran jopa oksensin illanvieton jälkeen, kun olin syönyt liikaa pitsaa, karkkia, kakkua ja keksejä... Mun ratkaisu on se, että en itse osta tai tee useita eri herkkuja, koska niiden kanssa tuntuu menevän överiksi. Myöskään buffeteissa en käy usein, koska niiden kohdalla tulee sama monen ruokalajin ongelma.

Itsekuria en ole vielä löytänyt, joten välttelen vain näitä tilanteita. Menen syödessä jonkinlaiseen ahmimis-maniaan, enkä tiedä kuinka pysäyttää se.