Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppis trokaus

Vierailija
22.02.2016 |

Bongasin fb-kirpulta myymäni kengät puolet kalliimmalla hinnalla. Myin 20€ ja ostaja myy nyt 40€. Mikä logiikka? Kengät on keinonahkaa, kuluman jälkiä löytyy ja merkkikin halpa. Eli tyyliin maksoivat uutena ja virheettöminä 60€. No eipä näytä olevan kiinnostuneita.

Onko joillakin oikeasti niin tiukkaa että pitää saada omansa ja enemmän takaisin vai miksi joku toimii noin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä bongaan päivittäin ebay-kamaa jossa hinta tuplattu.

Vierailija
2/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käyny usein että myyn halvalla ja trokarit ostaa jälleenmyyntiin, mut samapa tuo mulle on kunhan pääsen eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä trokareista? Mulle on pääasia että itse pääsen tavarasta nopeasti eroon, ihan sama ostaako ne trokari vai joku ihan omaan käyttöön.

Vierailija
4/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hyviä trokareita. He ovat kuin mitä tahansa yrittäjiä ja toimivat sen mukaan - toivottavasti myös maksavat verot jos voittoa tulee niin paljon. He osaavat arvioida tuotteen markkinahinnan.

Sitten on huonoja trokareita. He eivät tiedä, mitä kannattaa pyytää tai maksaa. Ehkä heillä on ostosmania, ehkä krooninen rahapula. He tuskin pääsevät omilleen. Heitä kannattaa sääliä.

Vierailija
5/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käyny usein että myyn halvalla ja trokarit ostaa jälleenmyyntiin, mut samapa tuo mulle on kunhan pääsen eroon!

Saahan siinä tosiaan haluamansa summan ja omista nurkista pois mikä on se pääasia. Silti kuitenkin ärsyttää, kun joku yrittää sillä lyödä rahoiksi.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme