Mies ruvennut vetämään housut napaan asti
Kuulemma tukee mukavasti vatsaa. Mies siis hieman vatsakas. Näyttää ihan järkyttävältä kun tuollainen isokokoisempi mies on vetänyt ne housut napaan asti. Koskee kaikkia housuja, farkkkuja, työhousuja, verkkareita yms.
Olen yrittänyt sanoa nätisti johon mies vain tokaisi että onhan sinullakin niitä korkealle laitettavia hameita yms. Minulla on muutama korkeavyötäröinen hame juu, mutta kun olen todella hoikka niin hieman eri asia.
Otin jo kuvankin ja yritin näyttää hänelle miltä tuo näyttää mutta kuulemma ihan hyvältä näytti. EHHH... Ei kai auta muu kuin tottua ellei jollakulla ole jotain hyvää vinkkiä miten tuon miehen saisi vetämään ne housut takaisin normikorkeudelle.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma tukee mukavasti vatsaa. Mies siis hieman vatsakas. Näyttää ihan järkyttävältä kun tuollainen isokokoisempi mies on vetänyt ne housut napaan asti. Koskee kaikkia housuja, farkkkuja, työhousuja, verkkareita yms.
Olen yrittänyt sanoa nätisti johon mies vain tokaisi että onhan sinullakin niitä korkealle laitettavia hameita yms. Minulla on muutama korkeavyötäröinen hame juu, mutta kun olen todella hoikka niin hieman eri asia.
Otin jo kuvankin ja yritin näyttää hänelle miltä tuo näyttää mutta kuulemma ihan hyvältä näytti. EHHH... Ei kai auta muu kuin tottua ellei jollakulla ole jotain hyvää vinkkiä miten tuon miehen saisi vetämään ne housut takaisin normikorkeudelle.
Jos hänen oma olo on parempi noin, niin mitä ihmettä menet siihen puuttumaan. En jotenkin usko että jos hän sanoisi sinulle pukeutumisestasi, muuttaisitko sitä. Etpä taitasi vaan suuttuisit ja loukkaantuisit. Anna hänen pukeutua niin kuin hän haluaa. Ei kai sinulle ole tärkeää se miltä hän näyttää vaan se mitä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni kasvatti itselleen vatsan oluen ja mässäilemisen avulla, mutta oli tiukasti sitä mieltä, että hän ei ollut lihonut: hänelle mahtuivat samat farkut kuin ennenkin ja vyöstäkin oli käytössä sama reikä kuin aina ennenkin. Vähitellen tilanne oli suorastaan tuskallinen katsellakin: mies veti housut jalkaan, haparoi vyön päät käsiinsä (vatsan yli ei enää näkynyt) ja veti vyön ähisten niin tiukalle kuin ikinä sai. Vatsa roikkui vyön yli kuin pesuvadillinen pullataikinaa ja vyön alla ihossa oli siellä täällä mustelmia ja verille hankautuneita kohtia. Käveleminenkin oli vaikeaa, kun röllykkä kulki luonnottomasti edellä ja veti selkärangan koukkuun. Mutta ei, hän ei ollut lihonut. Taisi olla se sama ilmiö kuin liian pienet kengät, jotka kuulemma saavat jalat näyttämään sirommilta. Exä on nykyisin melkein kuusikymppinen; onko mahtanut jo taipua pappahousuja pitämään.
Ei hyvänen aika. Ihan kamalaa. Toivottavasti on siirtynyt mukavempiin housuihin ja kenkiin :D. ap
kyllähän vatsakkaat naisetkin vetää housut mahan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin jo kuvankin ja yritin näyttää hänelle miltä tuo näyttää mutta kuulemma ihan hyvältä näytti. EHHH... Ei kai auta muu kuin tottua ellei jollakulla ole jotain hyvää vinkkiä miten tuon miehen saisi vetämään ne housut takaisin normikorkeudelle.Jos hänen oma olo on parempi noin, niin mitä ihmettä menet siihen puuttumaan. En jotenkin usko että jos hän sanoisi sinulle pukeutumisestasi, muuttaisitko sitä. Etpä taitasi vaan suuttuisit ja loukkaantuisit. Anna hänen pukeutua niin kuin hän haluaa. Ei kai sinulle ole tärkeää se miltä hän näyttää vaan se mitä hän on.
Tottakai tärkeintä on miehen sisin, mutta kyllä minua kiinnostaa myös se miltä hän näyttää. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin jo kuvankin ja yritin näyttää hänelle miltä tuo näyttää mutta kuulemma ihan hyvältä näytti. EHHH... Ei kai auta muu kuin tottua ellei jollakulla ole jotain hyvää vinkkiä miten tuon miehen saisi vetämään ne housut takaisin normikorkeudelle.Jos hänen oma olo on parempi noin, niin mitä ihmettä menet siihen puuttumaan. En jotenkin usko että jos hän sanoisi sinulle pukeutumisestasi, muuttaisitko sitä. Etpä taitasi vaan suuttuisit ja loukkaantuisit. Anna hänen pukeutua niin kuin hän haluaa. Ei kai sinulle ole tärkeää se miltä hän näyttää vaan se mitä hän on.
Periaatteessa joo mutta on sekin välittämistä ettei anna toisen ihan pellen näkösenä tuolla kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ukkos ostanut isompia housuja, vai miten onnistuu vetämään ne niin ylös? Luulis että munat olis puristuksissa jos vetää ylös normipöksyt. Varsinkin farkuissa....
Käyttää melko väljiä housuja niin näppärästi saa vedettyä ne kohti korkeuksia :(. Lahkeet tietysti ovat jonnin verran nilkan yläpuolella (mikä on myös yök) mutta ei muuten näytä olevan mitään ongelmaa. ap
Sano sille että rupee ostaan vintage miesten housuja, 30-50-luvulta tai uusiotuotantona, ne kun on jo suunniteltu niin että nousee ylös, lahkeetkin olis sitten sopivan pituiset :-)
Farkuissa tuo tosin ei toimi. Miten isot farkut hällä oikein on kun kerta voi ne nostaa? En tajua en..
Mun mies koitti nostaa farkkujaan, Leet 32", ylös sai just ja just navan alle ja sekin teki tiukkaa, haaroista siis ;-)
Omalla ukolla alkanut olemaan sama vika! tosin ikää hänellä 25 vasta ja ns. Kuivan kesän orava tyyppinen vartalomalli... Töiden jälkeen vetäisee kulahtaneet fleecehousut jalkaan ja vetäisee housun suun kainaloihin. Naureskelee olevansa vanha pappa, mutta pitää housuja noin koko ajan jos ollaan oman väen kesken kotona :D parasta tässä tietysti on se, että nostaa 2 vuotiaan poikamme housut samalla tavalla ja naureskelevat sitten toisilleen. Eikä auta vaikka kuinka sanoo, että voisitko laskea niitä housuja... Onneksi kotoa poistuessa käyttää vielä normaalisti housuja !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa kyllä siltä, että on liikkeellä ihan hyväntahtoisesti. :)
Anna miehen pukeutua kuten haluaa
Meillä sama homma. Paras näky on pystyraidalliset "kotihousut", jotka kiskotaan melkein kainaloon. Kutsun niitä Onni-klovni pökiksi. Puuttuu vain se vanne.
Saa mun puolestani pitää päällään minkä mukavaksi kokee, mutta näky on silti koominen.
Vierailija kirjoitti:
kyllähän vatsakkaat naisetkin vetää housut mahan päälle.
Mutta se on eri asia.
Laittaako hän paidan pikkuhousujen sisään? V*ttu että on typerännäköstä. Otan osaa ap.
Vierailija kirjoitti:
"Tukee mukavasti vatsaa". Apua. :'D
Pysyyhän se maha paremmin paikallaan, kun vetää housut siihen päälle ja kiristää vielä vyöllä niin että tulee kaunis B-sivuprofiili.
Tarpeeksi ylhäällä olevat housut pitävät selän lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni kasvatti itselleen vatsan oluen ja mässäilemisen avulla, mutta oli tiukasti sitä mieltä, että hän ei ollut lihonut: hänelle mahtuivat samat farkut kuin ennenkin ja vyöstäkin oli käytössä sama reikä kuin aina ennenkin. Vähitellen tilanne oli suorastaan tuskallinen katsellakin: mies veti housut jalkaan, haparoi vyön päät käsiinsä (vatsan yli ei enää näkynyt) ja veti vyön ähisten niin tiukalle kuin ikinä sai. Vatsa roikkui vyön yli kuin pesuvadillinen pullataikinaa ja vyön alla ihossa oli siellä täällä mustelmia ja verille hankautuneita kohtia. Käveleminenkin oli vaikeaa, kun röllykkä kulki luonnottomasti edellä ja veti selkärangan koukkuun. Mutta ei, hän ei ollut lihonut. Taisi olla se sama ilmiö kuin liian pienet kengät, jotka kuulemma saavat jalat näyttämään sirommilta. Exä on nykyisin melkein kuusikymppinen; onko mahtanut jo taipua pappahousuja pitämään.
Auts. En edes muistanut koko exää enää, mutta tuli tämä oma kirjoitus vastaan. Parhaiten muistan tuosta miehestä juuri sen, kuinka hän veti vatsaa sisään ja tempoi vyötä kuin olisi käynnistänyt perämoottoria. Hän kieltäytyi laihduttamasta alati kasvavaa mahaansa sen vuoksi, että laihduttaminen on niin surkeaa hommaa.
Ja jääkö sukkien ja lahkeen väliin karvaista jalkaa? :D