Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ruvennut vetämään housut napaan asti

Vierailija
22.02.2016 |

Kuulemma tukee mukavasti vatsaa. Mies siis hieman vatsakas. Näyttää ihan järkyttävältä kun tuollainen isokokoisempi mies on vetänyt ne housut napaan asti. Koskee kaikkia housuja, farkkkuja, työhousuja, verkkareita yms.
Olen yrittänyt sanoa nätisti johon mies vain tokaisi että onhan sinullakin niitä korkealle laitettavia hameita yms. Minulla on muutama korkeavyötäröinen hame juu, mutta kun olen todella hoikka niin hieman eri asia.
Otin jo kuvankin ja yritin näyttää hänelle miltä tuo näyttää mutta kuulemma ihan hyvältä näytti. EHHH... Ei kai auta muu kuin tottua ellei jollakulla ole jotain hyvää vinkkiä miten tuon miehen saisi vetämään ne housut takaisin normikorkeudelle.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Nykäsen Matti?

Vierailija
2/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minua naurattaa tämä. Mielikuva :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normikorkeus?

Vierailija
4/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi Nykäsen Matti?

Ei ole, mutta selvästi tavoittelee näköjään hänen tyyliään. ap

Vierailija
5/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin naurattaisi, jos kyseessä ei olisi oma mies :D. ap

Vierailija
6/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex teki tuota...herranjumala minkä näköstä se oli...jospa joku muu sanois sille? Kaveri? Sun ystävä?

Vierailija
7/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan loistava!

Otan osaa. :D

Vierailija
8/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on normikorkeus?

Navan alle miehellä. Siis että vyötärö ei nouse edes navan päälle tai ainakaan yli.

Vierailija
9/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huolestunut vaimo kuvaamassa. :D

Vierailija
10/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex teki tuota...herranjumala minkä näköstä se oli...jospa joku muu sanois sille? Kaveri? Sun ystävä?

Ihmettelen miten joku kavereista tms ei ole vielä sanonut. Yleensä ovat melko suorasanaisia. Ehkä eivät ole vielä vain kiinnittäneet huomiota. Ihan järkyttävän näköistä kyllä :(. ap

Vierailija
11/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huolestunut vaimo kuvaamassa. :D

Ajattelin että kuvasta näkisi paremmin kuin peilistä, mutta ei. Onnistui näkemään kuvassa ilmeisesti riittävän tyylikkään miehen kun ei auttanut :(. ap

Vierailija
12/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko Espoossa? Normityyli täällä päin..

Vierailija
13/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen vetää housut siihen uimarenkaan päälle. Kivaa vaihteluahan se on kun saa renkaan hetkeksi piiloon =)

Vierailija
14/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkos ostanut isompia housuja, vai miten onnistuu vetämään ne niin ylös? Luulis että munat olis puristuksissa jos vetää ylös normipöksyt. Varsinkin farkuissa....

Vierailija
15/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten joku kavereista tms ei ole vielä sanonut. Yleensä ovat melko suorasanaisia. Ehkä eivät ole vielä vain kiinnittäneet huomiota. Ihan järkyttävän näköistä kyllä :(. ap

Onko sulla kuinka mutkattomat välit miehesi tuttaviin? Voisitko puhua heille että ottaisivat asian esille? Vaikka lempeän humoristisesti? Asiathan on mahdollista hoitaa loukkaamatta toista liikaa ainakaan.

Vierailija
16/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen vetää housut siihen uimarenkaan päälle. Kivaa vaihteluahan se on kun saa renkaan hetkeksi piiloon =)

Ei mies ihan niin vatsakas ole että kyse olisi mistään kunnon rantapallosta ja vaikka olisikin niin tuollainenhan vain korostaa sitä, ei peitä :D. ap

Vierailija
17/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kivekset vielä muodostaa kamelinvarpaan haaroväliin?

Vierailija
18/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni kasvatti itselleen vatsan oluen ja mässäilemisen avulla, mutta oli tiukasti sitä mieltä, että hän ei ollut lihonut: hänelle mahtuivat samat farkut kuin ennenkin ja vyöstäkin oli käytössä sama reikä kuin aina ennenkin. Vähitellen tilanne oli suorastaan tuskallinen katsellakin: mies veti housut jalkaan, haparoi vyön päät käsiinsä (vatsan yli ei enää näkynyt) ja veti vyön ähisten niin tiukalle kuin ikinä sai. Vatsa roikkui vyön yli kuin pesuvadillinen pullataikinaa ja vyön alla ihossa oli siellä täällä mustelmia ja verille hankautuneita kohtia. Käveleminenkin oli vaikeaa, kun röllykkä kulki luonnottomasti edellä ja veti selkärangan koukkuun. Mutta ei, hän ei ollut lihonut. Taisi olla se sama ilmiö kuin liian pienet kengät, jotka kuulemma saavat jalat näyttämään sirommilta. Exä on nykyisin melkein kuusikymppinen; onko mahtanut jo taipua pappahousuja pitämään.

Vierailija
19/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tukee mukavasti vatsaa". Apua. :'D

Vierailija
20/38 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ukkos ostanut isompia housuja, vai miten onnistuu vetämään ne niin ylös? Luulis että munat olis puristuksissa jos vetää ylös normipöksyt. Varsinkin farkuissa....

Käyttää melko väljiä housuja niin näppärästi saa vedettyä ne kohti korkeuksia :(. Lahkeet tietysti ovat jonnin verran nilkan yläpuolella (mikä on myös yök) mutta ei muuten näytä olevan mitään ongelmaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi