Luottaako avovaimoon vai find my iPhone-palveluun
Avovaimoni oli viettämässä iltaa kaverinsa kanssa kaupungilla viime viikonloppuna ja koska asumme vähän kauempana kaupungista oli hän päättänyt jäävänsä kaverinsa kanssa hotelliin yöksi.
Sunnuntaina aamupäivästä sitten aloin soittelemaan hänelle kun ei hänestä ollut kuulunut mutta hän ei vastannut. Hetken mielijohteesta kävin hänen iCloud-tunnuksillaan käyttämässä find my iPhone-palvelua ja yllätyksekseni hänen puhelimensa ei ollutkaan hotellilla vaan muutaman kilometrin päässä osoitteessa jossa google mapsin streetview:n mukaan on pienkerrostalo. Meillä on ollut kaikki salasanat ja tunnukset ihan avoimesti toisemme tiedossa tyyliin ei ole mitään salattavaa mutta avovaimoni on sen verran teknologiarajoitteinen että tuskin osasi aavistaa että tuollainenkin on mahdollista.
Myöhemmin sitten kartalta näkyi kuinka piste liikkui kävelyvauhtia hotellille ja hän soittikin minulle takaisin ja kertoi heränneensä hotellilta. Meillä on hänen paluustaan asti ollut ns. tilanne päällä ja yhä edelleen hän väittää minulle että ei ole ollut muualla kuin hotellilla ja että Applen paikannuspalvelussa on vikaa. Mitäs murottajat ovat asiasta mieltä, onko tässä sellainen mahdollisuus olemassa että puhelin onkin ollut koko ajan hotellilla ja palvelu ei ole toiminut, olen saanut jo kuulla että ainakin verkkoyhteydet oli tosi olemattomat kuulemma siellä hotellilla.
Kommentit (93)
Ap ei ole erehtynyt keskustelupalstasta, on vaan todennäköisesti laittanut tämän saman, MuroBBS:än laittaman viestin copy-pastena tännekin ja unohtanut vaihtaa sanan. :-)
Ei nuo mobiilipalvelut ole aukottomia, saattavat useinkin toimia ihan miten sattuu.
t. operaattorilla töissä oleva
Ehkä kannattaisi alkaa luottaa itseensä niin, että uskoo olevansa valitsemalleen (avo)puolisolle riittävän hyvä. Silloin ei tarvitse vahtia toisen menemisiä ja tulemisia. Jos minua vahdittaisiin noin, niin voipi olla että säntäisin karkuun ja jäisin sinne kahden kilometrin päähän hotellista.
Mieti itse, miltä tuntuisi, jos avokkisi vahtisi puhelinseurannalla missä milloinkin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken mielijohteesta kävin hänen iCloud-tunnuksillaan käyttämässä find my iPhone-palvelua ja yllätyksekseni hänen puhelimensa ei ollutkaan hotellilla vaan muutaman kilometrin päässä osoitteessa jossa google mapsin streetview:n mukaan on pienkerrostalo...
Myöhemmin sitten kartalta näkyi kuinka piste liikkui kävelyvauhtia hotellille ja hän soittikin minulle takaisin ja kertoi heränneensä hotellilta...
Jostakin syystä kuulostaa hiukan muulta kuin hetken mielijohteelta että seuraat koska hän lähtee ja millä nopeudella liikkuu.
Jos avokki on antanut aihetta epäilyihin joskus aiemmin eikä mies kunnolla luota tai sitten muuten vaan alkanut epäileen jotain.
Kyllähän jotkut naisetkin tutkii esim miehen puhelinta jos epäilee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akat pettää aina jos tilaisuus tulee, älkää luottako niihin!
Aina jos tilaisuus tulee? Eli kun vietän viikot erossa miehestäni niin tässähän pitäisi olla koko ajan pettämässä. Ja työmatkoillakin kuljen, jopa ulkomailla. Hitsi kun en ole tajunnut, että aina kun mies ei ole vahtimassa niin kuuluu pettää häntä!
Älä selitä, sun perseessäs on käyny puolen kylän mulkut.
En lukenu koko keskustelua enkä tiiä ko palvelusta mitään, mutta ei ilmeisesti näytä tarkkaa osoitetta? Muutoin ois voinut käydä ovella jälkikäteen kysyy että oliko tälläinen nainen täällä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla vaikka olen kotona voi sijainti paikantaa noin kilsan päähän ja poukkoilla hetken lähettyvillä ja ns lähentyä hiljalleen oikeaan kohtaan. Ei musta kyllä find my phonella se pysty edes näyttämään kulkua kävelyvauhdissa kuitenkaan vaan töksähtelemöllä siirtyy viiveellä eteenpäin. Jospa olet tehnyt kärpäsestä Härkäsen ja liioitellut tota kävelyvauhdilla päivittymistä. Tota et saa selville kyllä koskaan, onko varmasti ollut kyse siitä että kävellyt hotellille vai päivitysvirhe. Vaikee tollasen perusteella päätellä mitään tai päättää parisuhdetta. Tietenkin jos niin vaikea luottaa niin kannattaa ehkä hakea apua.
Eh..? Kyllä se parisuhde on ihan helppo päättää aina halutessaan, eikä siihen tarvita ulkopuolisten tai edes sen oman kumppanin suostumusta tai hyväksyntää. Riittää ihan se, jos ap päättää ettei nainen tunnu luotettavalta eikä häntä enää kiinnosta olla tuon naisen kanssa.
Ota aikalisä, ei asioita tarvitse päättää juuri nyt. Aika sellaisenaan voi tuoda vastauksen kysymyksiisi. Rauhoitu. Jos ilmassa on uskottomuutta, ei sekään vielä merkitse loppua. Jos olet vain epäileväinen, mieti, miksi.
Molemmat olette tehneet nyt pahan virheen. Luottamusta tuohon suhteeseen tuskin saatte.
Kantsii hommata spermakoira lainaan. Kun nainen palaa reissultaan, niin koira irti ja katsoa merkkaako.
Meillä Find My Iphone paikansa puhelimen täysin väärään kaupunkiin. Oltiin Karlskronassa ja heitti paikannuksen Kalmariin. Karlskronasta puhelin myös löytyi, vaikka loppuun asti puhelin väitti olevansa Kalmarin juna-asemalla :P
Jostakin syystä kuulostaa hiukan muulta kuin hetken mielijohteelta että seuraat koska hän lähtee ja millä nopeudella liikkuu.