Näetkö unia tulevaisuudesta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Olet siis (ro)botti?
Jos olisin siis robotti,
ei minun tarvtsisi nukkua lainkaan.
Kyllä. Näen monesti unta, että herään ja nousen ylös. Uni on aina toteutunut. Jotkut muutkin unet toteutuvat toisinaan, mutta useimmiten vähän erilailla. Uskon kyllä, että niissäkin on aina oikea ennuste. Pitäisi vain opetella tulkitsemaan unisymboliikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Olet siis (ro)botti?
Jos olisin siis robotti,
ei minun tarvtsisi nukkua lainkaan.
Muttet näe unia ja viestitkin on 8 vuotta vanhoja, olet siis (ro)botti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näen monesti unta, että herään ja nousen ylös. Uni on aina toteutunut. Jotkut muutkin unet toteutuvat toisinaan, mutta useimmiten vähän erilailla. Uskon kyllä, että niissäkin on aina oikea ennuste. Pitäisi vain opetella tulkitsemaan unisymboliikkaa.
Ei ole mitään symboliikkaa kun näen unia jotka oikeasti toteutuvat. Sitten maailmankaikkeus valehtelee että kyseessä on de ja wu.
Nämä unet ovat siis toteutuneet täsmälleen. Olen mm. nähnyt unta tulevasta kumppanista 15 vuotta etukäteen. Tylsää odottelua koko homma ..
Kyllä. Viimeaikoina olen nähnyt paljon unia sodasta, mikä huolettaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään symboliikkaa kun näen unia jotka oikeasti toteutuvat. Sitten maailmankaikkeus valehtelee että kyseessä on de ja wu.
Nämä unet ovat siis toteutuneet täsmälleen. Olen mm. nähnyt unta tulevasta kumppanista 15 vuotta etukäteen. Tylsää odottelua koko homma ..
Heh, ohis, mutta se muuten kirjoitetaan déjà-vu.
Ks. vaikka https://fi.wikipedia.org/wiki/Déjà-vu
Vierailija kirjoitti:
En näe, etkä näe sinäkään.
Ja taatusti vittu näen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viimeaikoina olen nähnyt paljon unia sodasta, mikä huolettaa minua.
Miksi huolettaa?
ap
En