Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä säästäväiselle mammalle kun on vika raskaus enkä viitsisi ostaa raskaushousuja jne.

Vierailija
22.02.2016 |

Käytän vielä tavallisia housujani mutta jätän vetoketjun auki ja kieputan hiuspampulan napinlävestä että housut pysyy ylhäällä. Valitettavasti lahjoitin vuosia sitten odotusvaatteeni eteenpäin enkä viitsisi nyt ostaa uusia, käytettynä en ole löytänyt mitään. Mitä vinkkejä antaisitte? Miten saan nämä housut kestämään loppuraskauden? Olen raskauden puolivälissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin omassa raskaudessa collegehousuja joita pystyin käyttämään raskauden jälkeenkin. :) ihan jotain tokmannin 8e housuja, oli hyvät raskaanaollessa ja nyt jälkeenkin. :) todennäköisesti et omilla housuilla pärjää mitenkään jos nyt jo on vippaskonstit käytössä ja vasta puoliväli raskaudessa.

Vierailija
2/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä saa housut kolmellakympillä, onko se nyt oikeasti liikaa investoitu siihen, että voi näyttää siistiltä ja tuntea olonsa mukavaksi, vielä pitkä matka edessä? Jälkeenpäin ne voi sitten myydä tai antaa eteenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin etsimään käytettyjä vaatteita lastenkirppiksiltä ja facekirpuilta. Tai ostamaan yhdet neutraalit raskausajan housut. Pidempi pompula ei jatkossa ole kovin miellyttävä:) Tiippuu kovin paljon omasta työstä ja arjesta, millaisia vaatteita tarvitsee. Minä ostin plussakoon edulliset korkeavyötäröiset housut, jotka menivät vatsan yli loppuun asti. Yläosia vaihtelin tilanteen mukaan.

Vierailija
4/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit, sukkikset ym voi pukea väärinpäin, koska housujen takasauma on pidempi kuin etusauma. Toimii oikeesti!

Vierailija
5/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin miehen gollegehousuja ja farkkuja. Sillä on isompi maha kuin mulla.

Vierailija
6/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä!!!! Minusta kolmenkympin farkut on aika kalliit kun ottaa huomioon että niitä voi pitää enää pari kuukautta ja sitten tulee jo liian lämmin eikä tee mieli pitää farkkuja. Loppuajan ap varmaan hölkkää xxxxl pyöräilyshortseissa tai mekoissa.

Ja nuo hennesin äitiysfarkut on kauhean tiukkoja legginssejä, yök.

Vierailija
7/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ukkosi housut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan