Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittaa pahaa ruokaa

Vierailija
22.02.2016 |

Miten vihjata sille hienovaraisesti siitä? On kuitenkin innokas kokki ja mielellään laittaa ruoan koko perheelle, enkä halua latistaa hänen innostustaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat voi lämmittää mikrossa yhtä hyvin.

Vierailija
22/29 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök pahaa ruokaa, mä haluun syödä karkkia joka päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän hidasta turata jonkun perunoiden keittämisen kanssa. Mikrossa valmistuu kaikki minuutissa.

Vierailija
24/29 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu sellaisia miehen ruokia, joita hän tekee hyvin, ja kerro että haluaisit syödä niitä.

Kritisointi voi lannistaa turhaan, vaikka olisitkin oikeassa.

Tai kannusta vaikka siihen, että ruoka on vähän maustettua ja voit itse lisätä sitten mausteita sen sijaan, että on laitettu paljon mausteita. Miehellä ei ole kenties mitään mallia tai osaamista asiaan? Olisko silloin jotain tapaa ohjata häntä siihen suuntaan, että tekisi jotain ruokaa niin, että yrittäisi tehdä hyvää? Esim. jos tykkää tietystä ruoasta (jonkun muun valmistamasta tai ravintola-annoksesta), yrittää selvittää, miten itse saisi samanlaista.

Vierailija
25/29 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin lukot...

Vierailija
26/29 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kokeilla kokata yhdessä. Siinä helpolla oppii kumpikin uusia juttuja. Toinen mitä voi tehdä on yhdessä lukea reseptejä vaikka netistä tai katsoa ruokaohjelmia.

Vierailija
27/29 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennä lusikat jakoon...

Vierailija
28/29 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök pahaa ruokaa, mä haluun syödä karkkia joka päivä!

Miksi tehdä hyvää, kun samalla vaivalla saa pahaa tai keskinkertaista.

Vierailija
29/29 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokatkaa yhdessä niin voit siinä samalla ohjata maustqmisessa oikeaan suuntaan. Maistelet itsesi tai ukon tekemää lientä ja pohdiskelet ääneen hmm, jotain tähän voisi laittaa mitäs oot mieltä ja annat ukon maistaa. Lisäätte suolaa ja pippuria ja mitä nyt milloinkin jolloin ehkä ukolla välähtää.

Innokas kokki oppii kyllä kunhan intoa ei lannisteta. Mä en muuten söisi mitään multapottuja, ja vielä puolraakana. Ei kuulosta kauhean terveellisellä, varsinkaan se multaisuus. Voisit kommentin kirjoittaja korjata miehes väärinkäsityksen. Pasta tarjoillaan al dente ja kypsennetty vihannekset mielellään. Ei pottuja, ei todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän