Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittaa pahaa ruokaa

Vierailija
22.02.2016 |

Miten vihjata sille hienovaraisesti siitä? On kuitenkin innokas kokki ja mielellään laittaa ruoan koko perheelle, enkä halua latistaa hänen innostustaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millälailla pahaa ruokaa? Käyttää mausteita, joista sinä et pidä?

Vierailija
2/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ruoka on pahaa? Mautonta? Huonot raaka-aineet? Liian erikoisia makuyhdistelmiä? Vai eikö syöjällä vain ole nälkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla, kun tekee ruokaa, niin kysy siltä että kuka on yrittänyt tehdä ruokaa:)

Vierailija
4/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat.

Vierailija
5/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse kokata jos ei kelpaa. Kurjaa arvostella jos toinen kuitenkin tekee ruokaa. Tiedän itse meidän perheen ruokataloudesta huolehtivana miten kova vaiva siinä on. Onneksi mieheni syö kiltisti myös epäonnistuneet kokeilut.

Voit myös kehua kovasti niitä ruokia joista pidät kovin. Ehkä mies intoutuu tekemään enemmän sellaisia ruokalajeja.

Ihmisillä on erilaiset makutottumukset ka preferenssit ruoan suhteen, joku toinen voisi tykätä miehen tekemästä ruoasta.

Vierailija
6/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi "pahaa ruokaa" aina särähtää mun korvaan, kun se tulee aikuiselta eikä kolmevuotiaalta?

Vierailija
7/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ruuassa on vikana. Se on ihan ok, että antaa reunaehdot raaka-aineille ja mausteille, joita ei itse halua syödä. Ja jos valmistustekniikassa on hiottavaa, mikset opettaisi. 

Vierailija
8/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on siis mautonta tai joskus ylimaustettua yhteensopimattomilla mausteilla. Viimeksi oli kokkareista hailakanväristä "ruskeaa" kastiketta ja puoliraakoja pottuja. Kerran oli kanapastaa, jossa oli reilu tujaus garam masalaa. Yritin sinnikkäästi syödä, vaikka suu oli tulessa.

Vierailija
9/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse parempaa.

Vierailija
10/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ruoan aina maistua hyvältä. Ja tulisien ruokien osalta meillä ainakin kysytään etukäteen että mitä mieltä ollaan jos tehtäis vähän tulisempaa tällä kertaa. Meillä myös pyritään maustamaan mahdollisimman vähän, jotta ruoan omat maut tulisivat esiin.

Vierailija
11/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kymppi hurskastele! Kyllä ruuan pitää maistua hyvälle. Taitava kokki osaa valita yhteensopivat raaka-aineet sekä maustaa valmistamansa ruuan niin, että mausteet korostavat ruuan omaa makua.

Vierailija
12/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruoat ja mamma istuu koko päivän av-palstalla? Näinhän se monessa perheessä menee.

Sano vielä , että mies käy töissä ja sinä loisit kotona?

Vierailija
13/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on siis mautonta tai joskus ylimaustettua yhteensopimattomilla mausteilla. Viimeksi oli kokkareista hailakanväristä "ruskeaa" kastiketta ja puoliraakoja pottuja. Kerran oli kanapastaa, jossa oli reilu tujaus garam masalaa. Yritin sinnikkäästi syödä, vaikka suu oli tulessa.

Sinun saamasi perunat olivat kuitenkin varmaan pestyjä? Minä en kestä kun mies keittää perunat puolikypsiksi, al dente, multineen päivineen. Muistaa aina mainita että ruoassa pitää olla puruvastusta.

Enää en syö hänen perunoitaan koska maha menee niistä sekaisin.

Vierailija
14/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja olisi mies joka valittaa naisensa ruoanlaitosta, kaikki tietävät millaisia vastaukset olisivat.

Palstan kaksoisstandardit.

Vierailija
15/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun saamasi perunat olivat kuitenkin varmaan pestyjä? Minä en kestä kun mies keittää perunat puolikypsiksi, al dente, multineen päivineen. Muistaa aina mainita että ruoassa pitää olla puruvastusta.

Pitäisikö sun miehen kuoriakin ne perunat sulle? Niitä ei aina kannata syödä kuorineen.

Vierailija
16/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja olisi mies joka valittaa naisensa ruoanlaitosta, kaikki tietävät millaisia vastaukset olisivat.

Ei joka asia ole valtataistelu, mene ulisemaan muualle.

Vierailija
17/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä alakertaan muusia ja sano että syö ite.

Vierailija
18/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joka asia ole valtataistelu, mene ulisemaan muualle.

Niin silloin kun naisessa on vika.

Vierailija
19/29 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi itse laittaa?

Vierailija
20/29 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos perunoita keitetään vaikkakin puolikypsiksi se on noin 20 minuuttia, ei ole mitenkään mahdollista että sinun pyrstöyskäsi johtuisi niistä, luulosairaita riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä