Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytäisikö joku mulle oppimateriaalia tilinpäätöksen tekemisestä?

Vierailija
21.02.2016 |

Olen koettanut itse etsiä, mutta en löydä sellaista yksinkertaista. Osaan perusteet kyllä itse, mutta pitäisi skypen kautta antaa tukiopetusta ja olisi helpompaa, jos olisi jotain materiaalia avuksi. Kyseessä tapaus, että läheinen joutui suorittamaan yllättäen kirjanpidon perusteet, että voi toimia luottamustehtävässä ja tentti on jo tulevalla viikolla. Mulla ei ole tässä omaa materiaalia, mistä ammentaa ja olisi helpompaa opettaa materiaalin avulla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis netistä pitäisi löytyä...kirjausten perusteet olen jo opettanut, mutta pitäisi vielä opettaa tase ja tuloslaskelma esimerkkien avulla. 

Vierailija
2/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa on kirjoja sitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta, jos netin kautta opettaa, enkä ehdi sinne kuin vasta huomenna illalla. Mulla ei ole skanneria. 

Vierailija
4/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista voi olla vaikea löytää. Eikö sillä tenttiin joutuvalla läheisellä ole materiaalia, mitä voisi hyödyntää?

Onnea joka tapauksessa opettamiseen, ei ole kovin helppo nakki opetella tilinpäätöksen tekemistä etänä ja näin tiukalla aikataululla.

Vierailija
5/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta, jos netin kautta opettaa, enkä ehdi sinne kuin vasta huomenna illalla. Mulla ei ole skanneria. 

Siis lisätään, että hänellä on kyllä oppimateriaali, mutta minä tarvitsisin vain jotain esimerkkejä oman selittämiseni tueksi. Se oppimateriaali oli sellaiseen yliopistotyyliin tehtyä, yksinkertaisesta asiasta monimutkainen.