Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jomotus perseessä? Ei ole pervo aloitus, vaan ihan asiallinen :)

Vierailija
21.02.2016 |

Mulla oli vatsa löysällä to-pe, tuli välillä tosi kiire vessaan. Sitä ennen oli monen viikon ajan outoja vatsaoireita, joiden takia oon menossa tutkimuksiin. Mutta akuutti ongelma alkoi lauantaina, kun heti aamusta perä on ollut tosi kipeä (enkä siis ole kaatunut tms, eikä perää ole kukaan rassannut!). Niin kipeä, että istuminen on tukalaa. Tänään on ollut pakko ottaa parasetamolia (muuta ei uskalla vatsakipujen pelossa) mut ei paljoa auta. Lämmin helpottaa vähän oloa. Oon koettanut googlettaa syitä tälle. Voisko liittyä tuohon löysään vatsaan, vai mistä hitosta tässä on taas kyse? Veikkauksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat

Vierailija
2/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan perän lihaksista eikä siitä reijästä niin oot tainnut pidättelyn yhteydessä puristaa pakaroita yhteen ja nyt on vain ripulin aiheuttama rasitusvamma konttorissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajos

Vierailija
4/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulle muodostunut paise sinne peräaukon viereen? Pystytkö itse tarkistamaan tai voiko esim.puolisosi katsoa? Ovat suhteellisen yleisiä, jos eivät puhkea itsekseen kotona ja parane suihkuttelulla, niin tulee lääkärireissu eteen. Lääkäri puhkaisee paiseen, jättää haavan auki ja saat ab-kuurin.

Tämä tuli näin ensimmäisenä mieleen.

T Sairaanhoitaja

Vierailija
5/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan reijästä niin pukamat on hyvä veikkaus, ne ei välttämättä näy edes ulospäin mutta lämmin vesihän siihen juurikin auttaa

Vierailija
6/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on enemmän semmonen kipeä kohta peräpäässä, niin voisi olla paise, mutta, jos enemmän särkyä sisemmällä suolessa, niin veikkaampa peräpukamaa, joka kipuilee paineen vuoksi. Ei ole itselllä ollut, mutta kaveri "kehui" aina saatanallista särkyä, jonka pukama aiheutti! Scheriproct (tai miten se nyt kirjoitetaan) voide voisi auttaa!

Vierailija
7/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ensitöikseen sitä rassausta. Jos ei sopivaa rassia löydy niin voin hyvän asian vuoksi uhrautua.

Vierailija
8/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt puhutaan perän lihaksista eikä siitä reijästä niin oot tainnut pidättelyn yhteydessä puristaa pakaroita yhteen ja nyt on vain ripulin aiheuttama rasitusvamma konttorissa?

Venyttely ja tennispallolla pakaralihaksen rullailu auttaa tähän vaivaan.

Vierailija
9/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Istuessa tosiaan järjettömän epämukava, jomottava tunne ihan siellä reiän tienoolla. Samansorttinen kipu kuin peräsuolen krampissa, joka mulle tulee usein jos oon vähän kuivahtanut. Magnesiumilla se menee ohi toisin kuin tämä (oon siis ottanut magnesiumia kaksinkertaisen annoksen).

Paise kuulostaa pahalle. Hitsi miestä ei ole nyt paikalla paikkoja tsekkaamaan, näkisköhän sen itse, peilillä esim?

-ap-

Vierailija
10/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat tuntee kyllä sorminkin jos ne niitä on. Voit myös kurkata peilillä tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi