Suurin ikäero teidän ja seksikumppanin välillä?
Kommentit (14)
10v nuorempi mies. Itsellä ikää 36.
Aviomieheni on mua 12v vanhempi. Yks hoito oli joskus opiskeluaikana yli 10v vanhempi kans, mut en muista paljonko.
Itse 41 M ja 16 v. Vanhempi ja 14v nuorempi ollut
Isoin ikäero vähä alle 20v, olin tuolloin 17v...
Meillä ikäeroa 22 v mies vahempi ja ollaan ihan pari
Suihin olen ottanut 24 vuotta vanhemmalta mieheltä, sen pidemmälle ei menty. Nyt kumppanina 14 vuotta nuorempi mies. Kyl nuoremmat on enemmän mun juttu...
N39
Vierailija kirjoitti:
Suihin olen ottanut 24 vuotta vanhemmalta mieheltä, sen pidemmälle ei menty. Nyt kumppanina 14 vuotta nuorempi mies. Kyl nuoremmat on enemmän mun juttu...
N39
Niin ja olin itse tuolloin vanhemman kanssa ollessani 25-vuotias.
Olen pannut 13 vuotta nuorempaa poikaa, toisinpäin isoin tietämäni ikäero oli mua 9v vanhempi mies, tosin nuorena (n.26v) eksyin punkkaan yhden irkkumiehen kanssa, joka oli veikkaukseni mukaan jo 40v. En ole varma, kun en kysynyt ikäänsä. Niin ja olen sormettanut 12 vuotta nuorempaa tyttöä.
N34
Neljä kuukautta, ainoa seksikumppanini, nykyinen poikaystäväni. :)
Naisystäväni 29 v minua nuorempi. Kaksi vuotta ollaan touhuttu. Seksiä minimissään 2 kertaa viikossa. Yleensä enemmän. Paitsi kerran, kun hän oli sänkypotilaana flunssassa.
Vielä ei ole kyllästyttänny. Naimisiin ei oikein kehdata mennä (omat lapset vanhempia). Rasittavaa vaan on asua kahdessa paikassa ja aina läppäri ja muut kamat mukana.
Olen itse n24 ja mies oli 49v ALFAUROS hyvin säilynyt ja tiesi mitä teki eli 25vuotta ikäeroa
Suihin olen ottanut muistaakseni 27 vuotta vanhemmalta, mutta yhdynnässä isoin ikäero taitaa olla 14v.
N20