Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotiäiti ottaa 9v pojan naisten puolelle

naapurintätyli
21.02.2016 |

Naapuri ottaa naisten uimahallin saunaan 9v poikansa. Poikaa äiti passaa kotona ja myös uimahallissa. Poika on isokokoinen ja ihmettelen eikö tunne itseään kiusalliseen tilanteeseen joutuneeksi. Poika on älyltään normaali joten varmaan pärjää miesten puolella. Poika pitää kättään peniksen peittoja joten luulen häpeävän jo luonnollisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
2/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäinen kuuluu oman sukupuolensa mukaiselle puolelle. Korkeintaan 6 vuotiaan voi vielä viedä kummalle puolelle vaan, ei enää vanhempaa. Kiusallista myös, jos sattuu samaan aikaan omia luokkakavereita tai edes saman koulun oppilaita paikalle, ja lapsi on väärällä puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v pojalla on jo aikuisen kivekset roikkumassa nuorisolääkärin mukaan. On noloa näyttää naapurin täteille.

Vierailija
4/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä paasata aina tästä, ihan LAPSIHAN tuo vielä on. Onpa toooosi kauheeta...hohhoijaa. Säälittää yksikin äiti Töölön uimahallissa joka tulee poikansa kanssa naisten puolelle kun te muut mulkoilette ja motkotatte. Tekis mieli sanoa että älä välitä. Ehkä tuon oman pojan serkkutytön kanssa seuraavan kerran. Että voi kauheeta kun siellä on 8-9 -vuotiaita lapsia mukana...

Vierailija
5/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää vielä että vaikka olisikin "normaaliälyinen" niin lapsi ei välttämättä muista kaikkia tavaroita, ajoista sopiminen voi olla työlästä, kaikille uimahallit ei välttämättä ole niin tuttuja paikkoja ja onhan se varmaan aika yksinäistä jos muut perheenjäsenet on naisia ja on vaikka yh! Mutta ei, kyllä pitää yksin selvitä kaikesta jo lapsena, muu on sairasta tai paapomista. 10-vuotta on musta ihan hyvä raja, siis noin suurinpiirtein.

Vierailija
6/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun tyttäret on osanneet heti kun ovat menneet kouluun mennä yksin naisten puolelle. Miksi ne pojat paapotaan pilalle? Kannattaa opettaa pienempänä eikä aloittaa vasta kouluiässä uimahallissa käynnit.

Vierailija
7/7 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekkin menin 7-vuotiaana naisten puolelle ihan yksin ja hengissä vielä olen. Iskä odotti veljen kanssa pukkarin ulkopuolella allasosastolla ja sitten annoin avaimet iskän huomaan. Oon kyllä ihmetelly miten oon selvinny näinki vanhaksi, vauvapalstan mukaan olis jo pitäny heittää veivit vaippaiässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi