Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeen mandaatilla Stubb sanoo EU:lle, että Suomen kanta rahaliiton tiivistämiseen on "varovaisen myönteinen"?

Vierailija
21.02.2016 |

Suomen todellinen kantahan on, että koko rahaliitto on aivan perseestä ja aiheuttanut Suomelle jo miljardilaskut!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä mandaatilla sinä itse julistat koko Suomen kannan rahaliittoon? En ainakaan minä ole sinua valtuuttanut.

Vierailija
2/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionvarainministerin mandaatilla.

Millä mandaatilla sinä sanelet Suomen kannan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin koko stubido on vallan kahvassa vain ja ainoastaan siksi, että tuksu omi ja myi ahneuksissaan siskonsa kanervalta saamat tekstarit. Ei tuksu ollut viestien kohde, eikä kanerva valehdellut kun kielsi tekstanneensa tuksulle/ tuksun kanssa. Sen sijaan se tekstaili julialle ja sitähän kukaan ei kysynyt.

Vierailija
4/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä mandaatilla sinä itse julistat koko Suomen kannan rahaliittoon? En ainakaan minä ole sinua valtuuttanut.

Eikä suurin osa suomalaisista ole valtuuttanut Stubbia yhtään mihinkään. Iso osa suomalaisista sen sijaan äänesti sen mepiksi, mutta kunnioittiko Stubb äänestäjiensä antamaa mandaattia? Ei.

Vierailija
5/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on nähty muutamaankin kertaan, että Stubb valtuuttelee itse itseään. Stubbin polku politiikassa, ainakin Suomessa, on jo kuljettu. Omassakin puolueessa miestä jo karsastetaan. Taitaa joutuä häipymään EU:iin, eiköhän se Katainen kaverille järkkää hyvän viran.