Mies suuttui kun pitää hakea yksi Tori ostos.
Kerroin että Torilta ostamani tavara pitää hakea tänään klo xx:xx. Repi totaalisesti pelihousunsa kun hänen pitää tehdä ruokaa. Hakuun menee ehkä max tunti matkoineen. Ruoan ehtii sen jälkeen tehdä. Tää haku oli hänellä tiedossa jo eilen mutta ei tarkkaa kellonaikaa.
Pyysin miestä ajamaan koska keli on huono ja paikka tuntematon minulle enkä yksin epävarmana kuskina halua lähteä ajamaan.
Kommentit (35)
Jos itse haluat tavaran ja itse sen olet ostamassa, niin itse tietysti haetkin... Miksi nyt suuttui, en tiedä. Ehkä teet tällaista useinkin.
Opettele ajamaan!
Niin ja pointti oli?
Et nyt porukalla lynkataan sun ukkos vaikkka tiedetään vaan sun puoli asiasta.
Kannattaisko teidän selvittää tää asia ihan kahdestaan?
Siis sä oot ostanu jotain ja laitat ukkos YKSIN hakemaan sen, kysymättä sopiiko? Ja hän tekee myös ruoan?? Missä v.tun täyshoitolassa luulet olevas!
Ei ongelmaa; viet miehen syömään samalla kun haette tavaran.
Pidä huoli, että annat miehellesi myös tavaraa.
Jospa tosiaan opettelisit ajamaan. Miehesi ei voi aina olla pelastamassa sua. Tai sitten siirrät hakemista. Kyllä muakin vituttaisi lähteä paasaamaan prinsessaa. En haluaisi että mun puoliso on noin avuton. Tai sitten hyvität sen miehelle kunnon suihinotolla, hieronnalla yms.
Sulla on ajokortti mutta pyydät miehen ajamaan kun on vähän lumisempi keli :D Voi hyvänen aika, nainen, et voi olla noin avuton. Vai oletko ihan just tänä talvena saanut sen kortin?
No mutta voithan sä ajaa hitaasti kun sää on huono. Ja sanot ettei ukon tarvi kokkaa ja tuot sille makkaraperunat grilliltä takas tullessas.
Siellä kotona istuessashan opitkin ajamaan.
Entä jos asetelma olisi toisin päin?
Sinä olet sovitun aikataulun mukaisesti laittamassa ruokaa. Mies on ostanut jonkin turhaakin turhemman elektronisen härväkkeen tunnin ajomatkan takaa ja vaatii sinua kuskiksi, koska "oon niin epävarma kuski ja keli on niin kaamee..."
Ihan varmasti iloisesti lähtisit tuonne räntäsateeseen liukastelemaan?
Juuri sellaista etua, jota haetaan ainoastaan naissukupuolen varjolla heittäytymällä täysin avuttomaksi.
Epävarma kuski, huoh. No kyllä kai kun heti huudetaan mies apuun jos on jotain muuta kuin kuiva kesäkeli? Vai eikö se mies anna ajaa? Mene ap ottamaan lisätunteja autokoulusta, vaikka liukkaan kelin radalle harjoittelemaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin että Torilta ostamani tavara pitää hakea tänään klo xx:xx. Repi totaalisesti pelihousunsa kun hänen pitää tehdä ruokaa. Hakuun menee ehkä max tunti matkoineen. Ruoan ehtii sen jälkeen tehdä. Tää haku oli hänellä tiedossa jo eilen mutta ei tarkkaa kellonaikaa.
Pyysin miestä ajamaan koska keli on huono ja paikka tuntematon minulle enkä yksin epävarmana kuskina halua lähteä ajamaan.
Opettele hoitamaan asiasi ja kantamaan vastuusi. Olosuhteiden pakosta olin tuollainen palvelusten odottaja ennen ja voin kertoo ettei tee hyvää parisuhteelle :D
Ei sun tarvi sitten tulla hakemaan sitä jos on noin vaikeaa. Annan sen mun naapurille joka kyseli sitä sun jälkeen.
T. Se Torimyyjä
Onpa pahansuopaisia vastauksia. Minusta ainakin on ihan selvää, että parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin eikä siitä suututa kuin pikkukakara kun jotakin pyytää tekemään. Te jotka mollaatte ap:ta avuttomaksi ym., onko teillä itsellänne jotain vaikeuksia hyväksyä omia heikkouksianne? Mä en katselisi minua avuttomaksi mollaavaa äijää päivääkään. Tosimies auttaa naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa pahansuopaisia vastauksia. Minusta ainakin on ihan selvää, että parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin eikä siitä suututa kuin pikkukakara kun jotakin pyytää tekemään. Te jotka mollaatte ap:ta avuttomaksi ym., onko teillä itsellänne jotain vaikeuksia hyväksyä omia heikkouksianne? Mä en katselisi minua avuttomaksi mollaavaa äijää päivääkään. Tosimies auttaa naistaan.
No aika pikkukakaramaista odottaa että toinen tosta vaan suostuu kuskiks? Ite ainakin neuvottelisin=pyytäisin kuljetusavun ennen AJAN SOPIMISTA JOS EN SELVIÄISI SIITÄ ITSE :P
Parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin joo, mutta parisuhteessa ei sovita toiselle menoja kysymättä, sopiiko. Nythän ap vaan ihmettelee miehen suuttumista, vaikka ap on itse täyttänyt miehen kalenteria kyselemättä. Miehen reaktion ymmärtämiseksi tarvittaisiin tieto siitä, sopiiko ap useinkin menoja miehellensä, vai kohteleeko miestään aikuisena tasavertaisena ihmisenä, jonka kanssa voi puhua.
Mitäs jos ap tekee sen ruuan, niin mies ei stressaannu?
Repi housunsa? Oikeesti?