Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja kuminauhateoria

Vierailija
20.02.2016 |

Kyllä se vaan taitaa olla niin, että kun itse kaipaat läheisyyttä ja yhteydenottoja mieheltä, niitä et saa. Vaan auta armias, jos sinulla on ohjelmaa ja kivaa muuta tekemistä, eikä niinkään kaipuuta miehen seuraan, niin eikös tämä ota yhteyttä ja hakeudu seuraasi!

Joopa joo. Miesten pitäisi antaa saada metsästää koko ajan.

Vai oletko sinä (mies) kenties, tai sinä nainen tavannut muunlaista miestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, poliisi ja taksi, ei niitä koskaan tarvitessa nää...

Vierailija
2/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, poliisi ja taksi, ei niitä koskaan tarvitessa nää...

Juuri näinhän se menee. Olipa kyseessä nainen, mies, poliisi tai taksi.

Itse en suostu pelaamaan mitään pelejä, ja silti vilpittömältäkin tuntuva mies kaipaa seuraani vain silloin, kun oon itse kiireinen. Haluan uskoa kohtalon ivaan, mutta uskoni kyllä horjuu. Haluaako ihmiset oikeasti olla "metsästäjiä" ihmissuhteissa ja tuleeko tähän oikeasti vastata vaikeastitavoiteltavuudella? En osaa tätä peliä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se näyttää olevan. Jos raivaat tilaa kalenteristasi ja haluaisit nähdä = ei kiinnosta juurikaan. Kas kummaa jos oikeasti olet kiireinen miehelle ei ole ongelma, vaan haluaa nähdä sitäkin enemmän.

Vierailija
4/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikaisemmin, kun miehet oli kiinnostuneita ja oli jotain äksöniäkin, toi tuntui toimivan telepatialla. Ei niin että mies olisi mistään tiennyt että nyt en häntä ajattele kun on muutakin, mutta juuri silloin tuli aina yhteydenottoa. Tai sitten ne laskee sekuntikellolla milloin nainen on itse oma-aloitteisesti ollut yhteydessä ja jos on liian kauan (kun ei ole ehtinyt) niin sitten inahtaa. Tai ehkä kyseessä on jonkinlainen ns munavakio eli kun täysiä kasseja alkaa kolottaa.

No tämä pohdiskelu meni äkkiä järjettömäksi :D

Vierailija
5/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munavakio :D Siitäkös tää johtuukin!