Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin tunnin kuluttua työhaastatteluun meno ja

Vierailija
17.02.2006 |

vähän epävarma fiilis. NImittäin jos tulen valituksi, niin suunnitelmat menevät uusiksi. Pitäisi lähteä hoitovapaalta suunniteltua aikaisemmin töihin ja lapsi hoitoon. Haettavana oleva työ on kyllä tosi kiinnostava ja harvoin vakipaikkoja tarjolla, mutta, mutta... Vitsi kun elämä on valintoja täynnä, en ole nimittäin mikään extempore-tyyppi, vaan aina jaksan vatvoa ja vatvoa asioiden hyviä ja huonoja puolia.

Tsempatkaa mua ja mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot nyt ensin kuin haastattelun kanssa käy ja teet sitten päätöksen. Varmaan sekin jo vaikuttaa minkä ikäinen lapsesi on. Asioilla on aina tapana järjestyä (tai se on ainakin mun filosofia) Jos työ on tosi mieleinen ja vielä vakipaikka niin harkitse hyvin mitä teet. Ainahan voit vakipaikasta ottaa virkavapaata tai jäät vaikka jossain vaiheessa uudestaan äitiyslomalle ;) heh! Tiedän tunteen, mä oon kans aikamoinen etukäteen huolehtija....

Onnea haastetteluun! :)

Vierailija
2/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet epävarma siitä, että haluatko vielä lähteä töihin, silloin ei kannata mennä haastatteluunkaan, koska epävarmuus kyllä paistaa läpi etkä tule valituksi. Jos olet kuitenkin jo ollut lapsen kanssa kotona riittävästi ja saat hänen hoitoasiansa hyvin järjestymään, niin ei muuta kuin tsemppiä vaan haastatteluun! Itse vastaavassa tilanteessa hakisin täysillä työpaikkaa. Alle 3-vuotiaan lapsen vanhemmallahan on oikeus jäädä hoitovapaalle vaikka kesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi