Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää aina likaiset tipstopsit päällimmäiseksi roskikseen, yäk!!! :-X

Vierailija
20.02.2016 |

Itse työnnän tipstopsit, tamponit tai siteet vähän syvemmälle, ettei ne heti pompsahda toisen silmille roskista avatessa.

Oksetus tulee heti, kun näkee vaikkuisen tipstopsin roskiksessa heti päälimmäisenä. :-/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko sun parempi asua ihan vaan yksinäsi

Vierailija
22/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää että roskakorissa on VAIKKUISIA tipstopspuikkoja :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki heiluriroskis niin kansi sujahtaa paikalleen automatic, eikä tarvitse katsella roskiksen sisältöä. Paitsi tyhjennettäessä, toki.

Vierailija
24/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sentään kaivaa korvansa puhtaiksi. Mun miehellä näkyy määrätyssä valossa keltaiset vaikkukökkeröt korvissa.

Vierailija
25/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se kun meidän tyttö ei osaa kääriä siteitään ja pikkuhounsuojiaan rullalle vaan jättää ne avonaisena roskikseen ja vielä päällimmäiseksi, oon sanonu asiasta vaan ei tunnu menevän perille.

Vierailija
26/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se kun meidän tyttö ei osaa kääriä siteitään ja pikkuhounsuojiaan rullalle vaan jättää ne avonaisena roskikseen ja vielä päällimmäiseksi, oon sanonu asiasta vaan ei tunnu menevän perille.

Hyi kuvotus... Aika avointa porukkaa teidän perheessä

Vierailija
27/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näitä tarkotin, jos joku ei tiedä, mitkä on tipstopseja eli topsipuikkoja.

https://www.foodie.fi/entry/vanupuikko/7393481006238 ap

En nähnyt ilmoituksessa sanaa tipstops.

Vierailija
28/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus sairaalan labrassa töissä, labran henkilökuntaa muutama henkilö. Henkilökunnan wc oli käytävän varrella, ja siellä oli mahdollista kenen tahansa potilaan poiketa. Kerran sitten sinne oli jätetty roskikseen avonainen terveysside. No, osastonhoitaja ei tullut ajatelleeksi, että joku satunnainen kulkija oli poikennut meidän wc:ssämme, vaan rupesi syyttelemään kahta viimeksi taloon tullutta labrahoitajaa, minua ja toista nuorta naista. Ja vaikka sanottiin, että emme ole syypäitä, ei uskonut. Pääsin syytöksistä, kun sanoin, että käytän vain tamponeita (mikä ei pitänyt paikkaansa), ja sen jälkeen syytettiin vain tätä toista.

Vierailija
29/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet niin, että otat kerran sen roskiksen keittiöön siteineen päivineen ruokailua aloittaessanne, ja näytät muulle perheelle, että miltä tämä teistä näyttää, ja voisiko asialle tehdä jotain. Kysyt vuorotellen kultakin perheenjäseniltä ratkaisua ongelmaan.

Vierailija
30/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä nyt vaikka sinne peräluukkuusi parit puikot ja ole hiljaa!

Vierailija
31/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun tipstopsi tai topsipuikko? Se on vanupuikko suomeksi!!!!!!!!!!!!!!!! Onko nenäliinakin teille Nessu tai tuorekelmu Elmukelmu? Voi luoja.

Samoille ihmisille sinihomejuusto = Aurajuusto ja margariini = Floora ja tiskiaine = Fairi.

Kivennäisvesi = vissy ja pillimehu = trippi

Vierailija
32/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sentään kaivaa korvansa puhtaiksi. Mun miehellä näkyy määrätyssä valossa keltaiset vaikkukökkeröt korvissa.

Vaikulla on oma tehtävänsä korvissa. Ei vanupuikkoa saa työntää korvakäytävään.

Vierailija
33/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on ärsyttävämpää:

1) "Tipstopsit". Voi jumalauta nyt oikeesti.

2) "Ei niitä saa laittaa korvakäytävään." 30 vuotta olen niillä korvani kuivannut sisältä ja ulkoa, eikä mitään pahaa ole tapahtunut. Ihme vauhkoilua.

Vierailija
34/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2) "Ei niitä saa laittaa korvakäytävään." 30 vuotta olen niillä korvani kuivannut sisältä ja ulkoa, eikä mitään pahaa ole tapahtunut. Ihme vauhkoilua.

Voit minun puolestani puhdistaa vaikka molemmat korvakäytävät pääsi läpi pitkillä vedoilla, jos siltä tuntuu. Ihme naputusta.

Vierailija
35/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit minun puolestani puhdistaa vaikka molemmat korvakäytävät pääsi läpi pitkillä vedoilla, jos siltä tuntuu. Ihme naputusta.

Ja minun puolestani ihmiset saavat olla laittamatta niitä korviinsa - en ole eläessäni käskenyt kenenkään niin tehdä. Mutta he ovat niitä jotka kommentoivat minulle ja muille.

Vierailija
36/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistatteko pimpsaa tipstopseilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi