Mies jättää aina likaiset tipstopsit päällimmäiseksi roskikseen, yäk!!! :-X
Itse työnnän tipstopsit, tamponit tai siteet vähän syvemmälle, ettei ne heti pompsahda toisen silmille roskista avatessa.
Oksetus tulee heti, kun näkee vaikkuisen tipstopsin roskiksessa heti päälimmäisenä. :-/
Kommentit (36)
Todella ärsyttävä ihminen joka sanoo tipstopsit!
Vierailija kirjoitti:
tipstops aka pumpulipuikko ;D
Aka topsypuikko, hönö, eikä mikään tipstops 😂
Roskiksen saa pidettyä puhtaana kun sen pyyhkäisee aina silloin tällöin pimpulitupolla.
Vierailija kirjoitti:
Roskiksen saa pidettyä puhtaana kun sen pyyhkäisee aina silloin tällöin pimpulitupolla.
AP on vielä kaapissa, koska ongelma koski pimpulipuikkoja eikä -tuppoja.
Siis näitä tarkotin, jos joku ei tiedä, mitkä on tipstopseja eli topsipuikkoja.
Itsehän jätän käytetyt kondomit aina tiskipöydälle tai lavuaarin reunalle juuri siksi, että niitä saisi katsella ja ehkä vähän haistella.
Mikä vitun tipstopsi tai topsipuikko? Se on vanupuikko suomeksi!!!!!!!!!!!!!!!! Onko nenäliinakin teille Nessu tai tuorekelmu Elmukelmu? Voi luoja.
Tipstopseja :DD On sullakin ongelmat, jos topsipuikko oksettaa, voi jestas.
Aika monella ihmisellä on tapana sentään pistää roskansa roskikseen sen sijaan että jättää ne lojumaan pitkin poikin. Ole tyytyväinen että miehesi kuuluu niihin ihmisiin.
Siis laitatteko roskat nyt vitriiniin vai roskikseen? Ei kai kukaan nyt ajattele roskiensa esteettisyytta, ainoa kerta kun roskiksen avaa on kun sinne laitetaan uutta tavaraa. Laita se vaikka niiden topsien paalle...
Ap taitaa olla aika rajoittunut ihminen jos korvavaikku jo oksettaa. Onkohan ikina siivonnut lapsen/lemmikin oksennusta, virtsaa tai ulostevahinkoja? Saanut markivaa haavaa tai tikkeja? Loytanyt homeisia elintarvikkeita kaupasta/kaapista? Harrastanut seksia? Elama on likaista, sen kanssa pitaa vain elaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitun tipstopsi tai topsipuikko? Se on vanupuikko suomeksi!!!!!!!!!!!!!!!! Onko nenäliinakin teille Nessu tai tuorekelmu Elmukelmu? Voi luoja.
Itseasiassa on. Kyllä mä oon pyytäny miestä tuomaan kaupasta Elmukelmua ja topsipuikkoja. Olen pahoillani jos tämä järkyttää päivääsi.
Mitenkähän ap hoitaa hilloviikkonsa, jos korvavaikku noin oksettaa? Entäpä kakalla käymisen?
Muakin oksettaa käytetyt vanupuikot päällimmäisenä roskissa mutta vielä enemmän oksettaa sana tipstops. "Kaiveskelen tipstopsilla korvatöttöröistä ja hupsispupsis viskelen tipsulistopsulisen roskalaatikkoiseen."
Vierailija kirjoitti:
Samoille ihmisille sinihomejuusto = Aurajuusto ja margariini = Floora ja tiskiaine = Fairi.
Oksetus tulee, kun ajattelee mitä käteesi jää, kun olet työntänyt sen taas kerran syvälle roskikseen.