Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut miehet ihastuvat vähän punkeroihin naisiin?

Vierailija
20.02.2016 |

Siis sellaisiin lievästi lihaviin. Nyt siis ei puhuta merkittävästi lihavista. Eikö hoikka kiinnostaisi enemmän?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehityspsykologian mukaan mies valitsee parin sen mukaan mikä tämän vyötärö-lantiosuhde on, eli tietynlaiset mittasuhteet viestittävät miehelle naisen hedelmällisyydestä. Siinä ei ole aina väliä onko nainen hoikka vai ei. 

Kyllä hoikka nainen on aina mielyttävämpi kuin pulska vaikka pulskalla olisikin hyvä vyötärölantio suhde. Ei se normaalilla miehellä ole ainoa naista viehättäväksi tekevä asia että on suuri takapuoli.

Vierailija
22/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ollaan aina oltu kiinnostuneita, vaikka olen ollut suurimman osan elämästäni hieman tai enemmänkin pullukka (170 cm / 70-100 kg). Selvästi osa miehistä rajautuu pois mitä enempi painoa on, mutta tosiaan kiinnostuneita on kuitenkin ihan riittävästi. Suurin osa kiinnostuneista miehistä on ihan perus-komeita, normaalivartaloisia tai treenattuja, fiksuja ja mukavia miehiä. 

Olen kiinnostuksesta kysynyt mikä vartalossani viehättää, niin kaikki miehet ovat sanoneet pitävänsä pehmeydestä ja siitä ettei luut kolise, muodokkuudesta (on rintaa, peppua, lantiota, mahaa, reittä). Nykyinen mieheni sanoo lähes päivittäin, että vartaloni on jumalaisen kaunis ja seksikäs. Hän on itse treenattu ja lihaksikas, ja kesti kyllä vähän aikaa uskoa, mutta ilmeisesti kauneus on katsojan silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehityspsykologian mukaan mies valitsee parin sen mukaan mikä tämän vyötärö-lantiosuhde on, eli tietynlaiset mittasuhteet viestittävät miehelle naisen hedelmällisyydestä. Siinä ei ole aina väliä onko nainen hoikka vai ei. 

Kyllä hoikka nainen on aina mielyttävämpi kuin pulska vaikka pulskalla olisikin hyvä vyötärölantio suhde. Ei se normaalilla miehellä ole ainoa naista viehättäväksi tekevä asia että on suuri takapuoli.

Eli tutkimus oli paska, koska minä tykkään hoikista?

Vierailija
24/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen tämän perustat? Että hoikka nainen on aina viehättävämpi, vaikka pulskemmalla olisi paremmat muodot? 

Siis kaikilla miehillä on sama maku, paitsi jos on epänormaali? Kai se on sitten kerrottava omalle miehelle, että ei ole av:n mukaan normaali mies, kun ei huolinut mallinmitoissa olevia kaunottaria vaan halusi muodokkaan naisen, jolla on leveä lantio, iso takapuoli, isot rinnat ja pieni vyötärö. 

t. 8

Vierailija
25/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehillä ei ole hirveästi vara valikoida, jos haluaa päästä pillun päälle touhuamaan. Otetaan sitä mitä saadaan. Eikä se miesten oma tasokaan monesti ole kovin hääppöistä, valjuja pullanaamoja löysine kroppineen.

Oon ymmärtänyt että Suomessakin naisia on miehiä enemmän eli ei silloin pitäisi olla miehelle ongelma löytöä naista vaan enemmänkin naisille ongelma löytää miestä...

Vierailija
26/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ollaan aina oltu kiinnostuneita, vaikka olen ollut suurimman osan elämästäni hieman tai enemmänkin pullukka (170 cm / 70-100 kg). Selvästi osa miehistä rajautuu pois mitä enempi painoa on, mutta tosiaan kiinnostuneita on kuitenkin ihan riittävästi. Suurin osa kiinnostuneista miehistä on ihan perus-komeita, normaalivartaloisia tai treenattuja, fiksuja ja mukavia miehiä. 

Olen kiinnostuksesta kysynyt mikä vartalossani viehättää, niin kaikki miehet ovat sanoneet pitävänsä pehmeydestä ja siitä ettei luut kolise, muodokkuudesta (on rintaa, peppua, lantiota, mahaa, reittä). Nykyinen mieheni sanoo lähes päivittäin, että vartaloni on jumalaisen kaunis ja seksikäs. Hän on itse treenattu ja lihaksikas, ja kesti kyllä vähän aikaa uskoa, mutta ilmeisesti kauneus on katsojan silmissä.

Jep, ja minä olen 162 / 60 / 95-70-92, eikä ketään ole kiinnostanut. Ikinä.

Ei se ole hoikkuudesta kiinni, vaan siitä tapaako sopivan ihmisen. Minä en ole tavannut.

Vierailija
27/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkeroita on kivempi halia, pehmeempiä.

Vierailija
28/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista miehistä, mutta minulla ainakin on realistiset standardit naisten suhteen. Kyllä minulle hoikkakin kelpaa, jos pelkistä ulkonäkökriteereistä puhutaan.

M26

Vierailija
29/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää muhkummasta. Tosin hoikka on helpompi saada kuin punkerompi. Ikävä kyllä

Vierailija
30/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muhun vaan ihastu. Tai ehkä olen jo merkittävästi lihava 172&90. Selkeä vyötärö löytyy, mutta myös tissit, ahteri ja alamaha pullea(hko)

Minä olen kyllä ihastunut sinua kookkaampiikin naisiin. Tykkään kyllä selvästi pyöreämmistä naisista, kun miusta ne näyttää enemmän naisilta :)

Vierailija
31/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkero? Lievästi lihava? Merkittävästi lihava? Jospa sinä ap nyt ensin määrittelisit, mitä noilla ilmaisuillasi tarkoitat. Otsikossa käytät sanaa 'punkero'. Tekstissä 'lievästi lihava'. Ovatko ne mielestäsi synonyymejä? Minusta eivät ole. Jos ottaa huomioon tämän palstan painokriteerit, niin tuo lievästi läski on muiden mittareiden mukaan normaali, siis BMI pyörii normaaleissa lukemissa. Mutta täällähän BMI:n pitää olla selvästi alle 20, ennen kuin nainen hyväksytään normaalikokoiseksi. Otapa ap huomioon, että anorektisilla ei juuri ole mahdollisuuksia lisääntyä. Mutta sinun mielestäsihän laiha kaunis nainen on kuin metsästäjän hirvensarvet, samanlainen trofee.

Muistetaan taas että se BMI ei ole mikään yksilötason mitta eikä etenkään kerro mitään siitä näyttäkö joku hyvältä vai ei. Se on väestötason tilastollinen suurre jota käytetään populaatiotason analyysejä tehdessä.

Vierailija
32/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muhun vaan ihastu. Tai ehkä olen jo merkittävästi lihava 172&90. Selkeä vyötärö löytyy, mutta myös tissit, ahteri ja alamaha pullea(hko)

No jos ei tuollainen 30 liikakiloa ole merkittävästi lihava niin en tiedä mikä olisi.

Vierailija
33/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa olen myös nähnyt laihan seurustelevan paljon isokokoisemman kanssa, joten en ihmettele ollenkaan moisia. Kyllä vain itsekkin laihana olen ihastunut sekä pyöreisiin miehiin, että laihoihin ja vähälihaksisiin...

Vierailija
34/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei tuollainen 30 liikakiloa ole merkittävästi lihava niin en tiedä mikä olisi.

Miten sä saat tuohon 30 liikakiloa, kun normaalipainoon on vain 16 kiloa?

T. 180/100

Vierailija
35/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellaisiin lievästi lihaviin. Nyt siis ei puhuta merkittävästi lihavista. Eikö hoikka kiinnostaisi enemmän?

Hohhoijaa!

Vierailija
36/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hoikkia naisia kun ei vaan kaikille riitä. Eihän niitä nuoren Brad Pittin näköisiä miehiäkään riitä kaikille naisille. Sitä voi vaikka kuinka haaveilla naapurin 17-vuotiaasta hoikasta ja urheilullisesta lukiolaislikasta, mutta kun ei kaikille näitä hoikkia ihanuuksia riitä. Ja suurin osa ihmisistä (ilmeisesti ap:ta lukuunottamatta) ymmärtää tämän. Paljon paremmat mahdollisuudet on löytää kumppani, jos ei ole niin tarkka sen ulkonäön suhteen. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä huonommalta ne oman ikäluokan naiset ja miehet alkavat näyttämään. Iän myötä myös paino tuppaa kasvamaan, joten sitä on vaan pakko alkaa tykkäämään pullukastakin, jos meinaa ylipäätään seuraa löytää. Suurin osa valitsee tyytymisen, kunhan saisi edes jotain seuraa. Ikävämpää se on yksin olla.

Vierailija
37/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä et ihastuu ihmiseen, persoonaan?

Ja moni mies tykkää naisesta jolla rinnat omasta takaa. Pehmeys kiihottaa.

Taidat itse olla joku lättäpylly joka kateellinen kun pyöreillä enemmän vientiä.

Älä oo katkera, ota pulla 😄

Vierailija
38/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaa laudan jos voi saada naisen , kysyn vaan.

Kyllä mä ainakin olen nainen vaikka mulla on pienet tissit. Olipas inhottavasti sanottu.

Vierailija
39/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä saat tuohon 30 liikakiloa, kun normaalipainoon on vain 16 kiloa?

T. 180/100

Pituus - 110. Ei ole mitään "normaalipainoa", mutta jos ei ole poikkeuksellisen lihaksikas niin tuo laskukaava antaa yleensä sellaisen terveellisen rasvaprosentin sinne 22-25 % pintaan.

Vierailija
40/79 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä kaveri, joka oli vartaloltaan nimenomaan punkero. En ole koskaan nähnyt samanlaista miesmagneettia kuin hän. Hänelle saatettiin ryhtyä puhumaan ihan kadullakin, mutta esimerkiksi pubissa hänen ympärillään kirjaimellisesti pörräsi miehiä. Kasvoiltaan hän oli rokokoomaalausten naisten näköinen, hieman hengästyneen oloinen, lupsakkasilmäinen kirsikkahuuli, hiukset pitkät, kiharat ja tummanruskeat. Hymyä hänellä riitti.

Kroppa hänellä oli kuin hylkeellä, ja monta kertaa vaateliikkeissä näki selvästi, kuinka simpsakka myyjä katsoi häntä kuin halpaa makkaraa. Yksi tapaus jäi mieleen oikein elävästi: myyjä yritti kietaista kaverini vyötärölle muodissa ollutta ohutta vyötä, jonka oli tarkoitus kiertää vartalo kolme kertaa ja jäädä lanteiden varaan riippumaan. Vyö meni kaksi kierrosta eikä riippunut yhtään. Myyjä tuskastui ja kivahti, että joidenkin ihmisten ei pitäisi käyttää sitten minkäänlaista vyötä. Naisiin kaverini ei tuntunut tekevän vaikutusta.

Olen jälkeenpäinkin miettinyt sitä, mikä ihme kaverissani oikein vetosi miehiin. Selitykseksi riittää yksi sana: hän oli poikkeuksellisen sensuelli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä